Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-29
Grudziądz: Dostawa artykułów spożywczych - warzywa, ziemniaki jadalne oraz pieczywo.
Nr sprawy DKw/220/08/2010
Numer ogłoszenia: 268275 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 2 , ul. Sikorskiego 13/17, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6421460 w. 280, faks 056 6421398.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych - warzywa, ziemniaki jadalne oraz pieczywo. Nr sprawy DKw/220/08/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem udzielanego zamówienia publicznego jest dostawa, artykułów spożywczych - warzywa, ziemniaki jadalne oraz pieczywo w asortymencie wymienionym poniżej: Część 1: Lp./Nazwa produktu/Wspólny słownik zamówień (CPV)/Norma/Szacunkowe Zapotrzebowanie w kg 1/Brukiew jadalna/03221110-0/PN-R-75378/400,00 2/Buraki ćwikłowe/03221111-7/PN-R-75360/3 400,00 3/Cebula/03221113-1/PN-85/R75359/5 300,00 4/Cebula czerwona/03221113-1/PN-85/R75359/100,00 5/Jabłka o gramaturze 20 g - 190 g/03222320-2/PN-A-77608/4 000,00 6/Kapusta biała/03221410-3/PN-85/R75359/4 300,00 7/Kapusta czerwona/03221410-3/PN-85/R75359/1 000,00 8/Marchew/03221112-4/ PN-85/R75359/7 500,00 9/Ogórek o wadze jednostkowej nie mniejszej niż 120g i średnicy nie większej niż 5 cm/03221270-9/PN-85/R-75359/150,00 10/Pieczarki/03221260-6/PN-75/R-75078/400,00 11/Pietruszka korzeniowa/03221110-0/PN-85/R75359/1 300,00 12/Pomidory świeże o gramaturze 100 g - 150 g/03221240-0/PN-91/R-75368/200,00 13/Por/03221000-6/PN-R-75521/850,00 14/Seler korzeniowy/03221120-3/PN-85/R75359/1 650,00 Część 2: 1./Ziemniaki jadalne o średnicy poprzecznej min. 4 cm. i podłużnej min. 5 cm./03212100-1/PN-85/R75359/41 000,00 Część 3: 1./Bułka tarta (luz)/15821150-5/PN-A-74113:1997/600,00 2./Chleb pszenny (400g) 15811100-7/PN-92/A-74105/7 200,00 3./Chleb żytni (400g)/15811100-7/PN-92/A-74103/51 000,00 4.Placek drożdżowy z kruszonką lukrową i rodzynkami (z blachy)/15812100-4/PN-A-88106:1998./100,00 Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw poszczególnych produktów (zwiększenia lub zmniejszenia), przy zachowaniu całkowitej wartości zamówienia lub jej zmniejszenia do 20%. Z tytułu nie zrealizowania całości dostaw, wykonawcy nie przysługują roszczenia wobec zamawiającego. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ i projekcie umowy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy. Artykuły określone w części 1 dostarczane będą: od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 2 razy w tygodniu z wyłączeniem dni świątecznych w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. Artykuły określone w części 2 dostarczane będą: od poniedziałku do piątku, do 2 razy miesiącu z wyłączeniem dni świątecznych w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. Artykuły określone w części 3 dostarczane będą: codziennie od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni świątecznych w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru do magazynu zamawiającego własnym transportem zgodnie z wymaganiami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia określonymi w ustawie z dnia 27.09.2006 r. /o bezpieczeństwie żywności i żywienia/, w ilościach zgodnych z zamówieniem telefonicznym lub faksem złożonym dzień przed terminem dostawy. Dostawy realizowane będą w godz. 7:00 - 11:00, pojazdem o wysokości do 3,90 m. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 03.22.10.00-6, 03.21.21.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku zostanie dokonana na zasadzie: spełnia-nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonego do oferty oświadzczenia, o którym mowa w siwz - rozdział VI pkt 1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku zostanie dokonana na zasadzie: spełnia-nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonego do oferty oświadzczenia, o którym mowa w siwz - rozdział VI pkt 1.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku zostanie dokonana na zasadzie: spełnia-nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonego do oferty oświadzczenia, o którym mowa w siwz - rozdział VI pkt 1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku zostanie dokonana na zasadzie: spełnia-nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonego do oferty oświadzczenia, o którym mowa w siwz - rozdział VI pkt 1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku zostanie dokonana na zasadzie: spełnia-nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonego do oferty oświadzczenia, o którym mowa w siwz - rozdział VI pkt 1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy jest dopuszczalna na warunkach określonych w art 144 ustawy Pzp. Zmiany w niniejszej umowie mogą zostać wprowadzone w zakresie: -nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, -zmiany cen artykułów spożywczych wymienionych w umowie o kwotę nie większą niż wynikająca ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych podanego przez GUS w Monitorze Polskim w okresie trwania umowy, -zmiany cen artykułów spożywczych wymienionych w umowie ze względu na zmianę urzędowej stawki VAT na artykuły, których dotyczy umowa, -każdej zmiany która jest korzystna dla zamawiającego lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 2
ul. Sikorskiego 13/17
86-300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny Nr 2 ul. Sikorskiego 13/17 86-300 Grudziądz Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Lp./Nazwa produktu/Wspólny słownik zamówień (CPV)/Norma/Szacunkowe Zapotrzebowanie w kg 1/Brukiew jadalna/03221110-0/PN-R-75378/400,00 2/Buraki ćwikłowe/03221111-7/PN-R-75360/3 400,00 3/Cebula/03221113-1/PN-85/R75359/5 300,00 4/Cebula czerwona/03221113-1/PN-85/R75359/100,00 5/Jabłka o gramaturze 20 g - 190 g/03222320-2/PN-A-77608/4 000,00 6/Kapusta biała/03221410-3/PN-85/R75359/4 300,00 7/Kapusta czerwona/03221410-3/PN-85/R75359/1 000,00 8/Marchew/03221112-4/ PN-85/R75359/7 500,00 9/Ogórek o wadze jednostkowej nie mniejszej niż 120g i średnicy nie większej niż 5 cm/03221270-9/PN-85/R-75359/150,00 10/Pieczarki/03221260-6/PN-75/R-75078/400,00 11/Pietruszka korzeniowa/03221110-0/PN-85/R75359/1 300,00 12/Pomidory świeże o gramaturze 100 g - 150 g/03221240-0/PN-91/R-75368/200,00 13/Por/03221000-6/PN-R-75521/850,00 14/Seler korzeniowy/03221120-3/PN-85/R75359/1 650,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ziemniaki jadalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: 1./Ziemniaki jadalne o średnicy poprzecznej min. 4 cm. i podłużnej min. 5 cm./03212100-1/PN-85/R75359/41 000,00;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: 1./Bułka tarta (luz)/15821150-5/PN-A-74113:1997/600,00 2./Chleb pszenny (400g) 15811100-7/PN-92/A-74105/7 200,00 3./Chleb żytni (400g)/15811100-7/PN-92/A-74103/51 000,00 4.Placek drożdżowy z kruszonką lukrową i rodzynkami (z blachy)/15812100-4/PN-A-88106:1998./100,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- "Wykonanie proj. architektoniczno-budowlanego i tech. doposażenia .budynku w instalacje co, cwu i cyrkulacji ciepłej wody użytkowej ...Prace projektowe dotyczą bud. .. przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A
- Dostosowanie budynku Klubu Akcent do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych i przeciwpożarowych
- Wycinka drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych
- Dostawy pieluchomajtek dla osób dorosłych i dzieci oraz podkładów ginekologicznych na okres 24 miesięcy - znak sprawy: Z/41/PN/24
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew w m. Grudziądz, Chełmno i Grupie gm. Dragacz - sprawa 36/2024
- Remont wejścia do budynku - wykonanie zewnętrznej pochylni dla ręcznych wózków widłowych przy budynku nr 170 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 35/2024
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2024 do 31 sierpnia 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 10 "Przedszkola na każdą pogodę" WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 17 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 18 - I/2024
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie, w okresie sierpień-grudzień 2024 roku, z podziałem na 6 zadań
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kozuli w okresie VII-XII.2024
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.