Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Gliwice: Inwentaryzacja drzew i krzewów na cmentarzach komunalnych w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 26826 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, fax 032 2310032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inwentaryzacja drzew i krzewów na cmentarzach komunalnych w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji drzew i krzewów na: 1. Cmentarzu Centralnym w Gliwicach o pow. 23,22 ha, 2. Cmentarzu Lipowym w Gliwicach - stara i nowa część, o pow. 10,76 ha, Zakres prac obejmuje: 1) Inwentaryzację szczegółową drzew i krzewów zawierającą: - numer, oznaczenie identyfikujące, - nazwę gatunkową polską i łacińską, odmianę, - obwód pnia na wys. 1,3 m, dla krzewów powierzchnię, - opis stanu fitosanitarnego, - zalecenia pielęgnacyjne - wykazać pnie po ściętych drzewach z pomiarem średnicy. 2) opracowanie operatu geodezyjnego z naniesieniem do zasobów geodezyjnych, 3) wprowadzenie inwentaryzacji do bazy w programie posiadanym przez Zamawiającego - ARBORYSTA, 4) opracowanie propozycji gospodarki drzewostanem, 5) sporządzenie przedmiaru robót, 6) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego. Dodatkowe wymagania Zamawiającego Inwentaryzację należy dostarczyć w formie papierowej i elektronicznej na CD. Wersja elektroniczna musi być sporządzona w specjalistycznym oprogramowaniu opartym na systemie GIS w formacie ESRI - Shape file, baza danych - wynik inwentaryzacji musi być w 100% kompatybilna z programem posiadanym przez Zamawiającego - ARBORYSTA oraz dodatkowo na CD w formacie PDF - Acobart Reader. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska podkłady mapowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 74.27.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego Oryginalny kod CPV: 30.23.11.10 - Bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.00.00 - Systemy baz danych Oryginalny kod CPV: 30.24.11.00 - Oprogramowanie baz danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych 77.21.30.05 - 77.21.30.05 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) spełniają wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówie-niem, 3) zrealizowali minimum 3 usługi w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim ro-dzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty porównywalne rodzajem i wartością zamówienia uznaje się usługi o wartości nie mniej-szej niż 50.000,00zł. każda z nich. 4) zaakceptują istotne postanowienia umowy,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy, wy-mienionych w pkt. VIII, muszą do oferty dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddzia-łu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego po-twierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom w drzewostanie stanowiącym przed-miot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. 4) Zaparafowane przez Wykonawcę istotne postanowienia umowy. 5) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych. 2. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX pkt. 1), 2) - składa dokument lub do-kumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. 2. Dokumentu, o których mowa w pkt. 2.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Dokument, o którym mowa w pkt.2.1. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. zastępuje się je doku-mentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądo-wym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowied-nio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Dział zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Inwentaryzacja drzew i krzewów na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1) Inwentaryzację szczegółową drzew i krzewów zawierającą: - numer, oznaczenie identyfikujące, - nazwę gatunkową polską i łacińską, odmianę, - obwód pnia na wys. 1,3 m, dla krzewów powierzchnię, - opis stanu fitosanitarnego, - zalecenia pielęgnacyjne (wykazać pnie po ściętych drzewach z pomiarem średnicy). 2) opracowanie operatu geodezyjnego z naniesieniem do zasobów geodezyjnych, 3) wprowadzenie inwentaryzacji do bazy w programie posiadanym przez Zamawiającego (ARBORYSTA), 4) opracowanie propozycji gospodarki drzewostanem, 5) sporządzenie przedmiaru robót, 6) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego. Dodatkowe wymagania Zamawiającego Inwentaryzację należy dostarczyć w formie papierowej i elektronicznej (na CD). Wersja elektroniczna musi być sporządzona w specjalistycznym oprogramowaniu opartym na systemie GIS w formacie ESRI - Shape file, baza danych (wynik inwentaryzacji) musi być w 100% kompatybilna z programem posiadanym przez Zamawiającego (ARBORYSTA) oraz dodatkowo na CD w formacie PDF (Acrobat Reader)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0, 74.27.41.00-1, 30.23.11.10-1, 30.24.11.00-1, 74.14.21.20-3, 77.21.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inwentaryzacja drzew i krzewów na Cmentarzu Lipowym w Gliwicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1) Inwentaryzację szczegółową drzew i krzewów zawierającą: - numer, oznaczenie identyfikujące, - nazwę gatunkową polską i łacińską, odmianę, - obwód pnia na wys. 1,3 m, dla krzewów powierzchnię, - opis stanu fitosanitarnego, - zalecenia pielęgnacyjne (wykazać pnie po ściętych drzewach z pomiarem średnicy). 2) opracowanie operatu geodezyjnego z naniesieniem do zasobów geodezyjnych, 3) wprowadzenie inwentaryzacji do bazy w programie posiadanym przez Zamawiającego (ARBORYSTA), 4) opracowanie propozycji gospodarki drzewostanem, 5) sporządzenie przedmiaru robót, 6) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego. Dodatkowe wymagania Zamawiającego Inwentaryzację należy dostarczyć w formie papierowej i elektronicznej (na CD). Wersja elektroniczna musi być sporządzona w specjalistycznym oprogramowaniu opartym na systemie GIS w formacie ESRI - Shape file, baza danych (wynik inwentaryzacji) musi być w 100% kompatybilna z programem posiadanym przez Zamawiającego (ARBORYSTA) oraz dodatkowo na CD w formacie PDF (Arbat Reader)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0, 74.27.41.00-1, 30.23.11.10-1, 30.24.11.00-1, 74.14.21.20-3, 77.21.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Roboty remontowe w budynku OSiR Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.284.11.2024.AL
- Usługi pralniczej na rzecz Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Remont łazienek znajdujących się w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10
- ZP/G/34/24Dostawa wibracyjnego przesiewacza do trudnych technologicznie metalicznych materiałów proszkowych wraz ze szkoleniem pracowników.
- Utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie miasta Gliwice
- Modernizacja Głównej Stacji Sprężarek dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie-Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obejmująca obręb ewidencyjny 0019 Słopsk, jednostka ewidencyjna 143506_2 Zabrodzie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowościach: Zofipole, Igołomia - gmina Igołomia-Wawrzeńczyce"
- Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w celu uregulowania stanu prawnego dróg gminnych, Gminy Korzenna z podziałem na części.
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
- ,,Modernizacja szczegółowej osnowy geodezyjnej dla obrębów ewidencyjnych: Bóbrka, Chorkówka, Kopytowa, Leśniówka, Żeglce"
- PRZETWORZENIE POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO DO POSTACI CYFROWEJ, W CELU UTWORZENIA BAZ DANYCH GESUT I BDOT500 w ramach 5 części
więcej: Systemy baz danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.