eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku - zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-29

Kłodzko: Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku - zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 268247 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226269 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku - zaprojektuj i wybuduj.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do realizacji zadanie pn. Poprawa dostępności komunikacyjnej Wyspy Piasek w Kłodzku- zgodnie z ofertą przetargową. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie prac projektowych wraz z robotami budowlanymi. Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do: 1) wykonania projektu koncepcyjnego, dotyczącego planowanego zamierzenia razem z niezbędnymi opiniami, 2) wykonania projektu budowlano - wykonawczego robót budowlanych koniecznych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, 3) wykonania projektów organizacji ruchu drogowego (na czas realizacji zamówienia oraz docelowej organizacji ruchu drogowego), wraz z uzyskaniem ich zatwierdzenia, 4) wykonania przedmiaru robót, 5) wykonania kosztorysu inwestycji, 6) wykonania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 7) uzyskania wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, opracowań i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów i wymagań do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, 8) realizacji robót zgodnie z projektem budowlanym, ofertą Wykonawcy, obowiązującymi przepisami, Prawem Budowlanym, sztuką budowlaną, a także wskazaniami Zamawiającego, 9) protokolarnego przejęcia placu budowy oraz rozpoczęcie robót w terminie ustalonym w umowie, 10) wyznaczenie Kierownika Budowy koordynującego realizację zadania i pełniącego funkcję zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, 11) zapewnienia obsługi geodezyjnej na każdym etapie wykonywanych robót, 12) ponoszenia całkowitej odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bhp i p.poż., 13) stosowania materiałów określonych dokumentacją techniczną, posiadających dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie oraz przedstawienia deklaracji lub certyfikatu zgodności z Polską Normą, aprobaty technicznej lub światowego certyfikatu ISO, 14) zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, brak zgłoszenia tych robót daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, 15) utrzymania na swój koszt terenu budowy, zapewnienia ochrony znajdującego się na nim mienia oraz warunków bezpieczeństwa, jak również ubezpieczy roboty, urządzenia i mienie ruchome związane z prowadzeniem robót od zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku z prowadzonymi robotami, 16) zabezpieczenia dostępu do placu budowy w czasie prowadzenia robót, 17) zabezpieczenia właściwej organizacji ruchu w obrębie prowadzonych robót, 18) przekazania wykonanego przedmiotu umowy, 19) prowadzenia dokumentacji budowy, przygotowania oraz przekazania w dwóch egzemplarzach, w wersji drukowanej i elektronicznej, dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjnej wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą miasta, wraz z przekazaniem jednego egzemplarza mapy z pieczęciami świadczącymi o przyjęciu do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 20) realizacji robót wg harmonogramu, stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej umowy. 21) zabezpieczenia dojścia i dojazdu do nieruchomości sąsiadujących z realizowaną inwestycją, 22) organizacji zaplecza budowy z zasilaniem energetycznym i miejscem poboru wody we własnym zakresie oraz jego likwidacji w terminie nie dłuższym niż 21 dni po zakończeniu robót, 23) przerwania robót i zabezpieczenia terenu budowy na każde żądanie Zamawiającego, 24) pokrycia kosztów poboru wody, energii elektrycznej i zrzutu ścieków związanych z realizacją przedmiotu umowy. 25) zapewnienia serwisu gwarancyjnego na dostarczone urządzenia, 26) uporządkowania terenu budowy i zaplecza po zakończeniu robót i wydanie go Zarządcom terenu w terminie ustalonym dla odbioru robót, 27) bieżącej współpracy z Zamawiającym i dokonywania uzgodnień z jego przedstawicielami, 28) przedstawienia wydatków na fakturze zgodnie z kategoriami wydatków dla Projektu, które to kategorie Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 2. Jeżeli wystąpi konieczność uzyskania zgody na odstępstwa od wytycznych do projektowania, wtedy Wykonawca przygotuje Zamawiającemu zestawienie koniecznych odstępstw, a Zamawiający złoży wniosek o wyrażenie zgody na odstępstwa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach RPO - WD na lata 2007 - 2013, Priorytet 9. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta); Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tys. mieszkańców..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH TRAKT, SĘDZISŁAW 50, 58-410 MARCISZÓW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2883627,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3292780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3292780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3699040,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.