eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Usługa wykonania i wymiany drzwi głównych do zabytkowego budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-09

Krosno: Usługa wykonania i wymiany drzwi głównych do zabytkowego budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12.
Numer ogłoszenia: 268224 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223622 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4373661, faks 013 4373661.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania i wymiany drzwi głównych do zabytkowego budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania i wymiany drzwi głównych do zabytkowego budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12 na podstawie dokumentacji projektowej. Zakres zamówienia będzie obejmował: 1. wykonanie drzwi i ich montaż wraz z obróbkami, 2. wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00 - Drzwi 44.22.12.11 - Framugi drzwi 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mazurek Sp. z o.o., Studzianki 19 A, 97-320 Wolbórz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54791,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40590,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40590,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.