eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › dostawa różnych produktów leczniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-11

POZYCJA 26821

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: dostawa różnych produktów leczniczych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, do kontaktów: Wojciech Kuntz, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4541528, fax 091 4541528. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spwsz.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, Bartłomiej Budkiewicz, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 813 62 13, fax 091 813 62 13, e-mail: budkiewicz@spwsz.szczecin.pl, www.spwsz.szcecin.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, Bartłomiej Budkiewicz, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 813 62 13, fax 091 813 62 13, e-mail: budkiewicz@spwsz.szczecin.pl, www.spwsz.szcecin.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, Bartłomiej Budkiewicz, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 813 62 13, fax 091 813 62 13, e-mail: budkiewicz@spwsz.szczecin.pl, www.spwsz.szcecin.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa różnych produktów leczniczych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony ul.Arkońska 4, 71-455 Szczecin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa różnych produktów leczniczych w rozbiciu na 4 zadania. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: wg punktu III.2 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.42.20.00 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.20.00 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego Oryginalny kod CPV: 24.42.13.00 - Preparaty przeciw anemii Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.13.00 - Preparaty przeciw anemii Oryginalny kod CPV: 24.11.12.20 - Tlenki azotu Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.22.00 - Tlenki azotu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60000Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 11950PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22, ust.1, pkt 1-4 i spełniają warunki, o których mowa w art.24, ust.1, pkt 1-10, ust.2,pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. \ Prawo Zamówień Publicznych\ oraz wszystkie warunki podane w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty wymaganych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24,ust.1, pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust.1, pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej \zamówieniem\. 7.Dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek,potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.Dowód wniesienia wadium / oryginał bądź kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę /. 11.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą uprawnioną na podstawie wpisu do właściwego organu rejestrującego. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy / nie nadruk firmowy /, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. 12.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art.22, ust.1, pkt 1-4 Prawo zamówień publicznych. 13.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zawartymi w SIWZ i akceptuje je w całości. 15.Oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z warunkami umowy i akceptuje je w całości zgodnie z zał. Nr 1 do SIWZ. 16.Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego i ważnego przez cały okres trwania umowy pozwolenia do obrotu na każdy oferowany produkt leczniczy. Dodatkowo do zadania nr 3 należy dołączyć świadectwo rejestracji produktu leczniczego, kartę charakterystyki niebezpiecznej substancji chemicznej oraz oświadczenie, że do każdej dostarczonej serii Wykonawca będzie dostarczać świadectwo kontroli jakości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie SPWSZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.05.2007, godzina 12:00, Sala Wykładowa w siedzibie Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Produkty lecznicze dla układu sercowo - naczyniowego. 1) Krótki opis: Produkty lecznicze dla układu sercowo - naczyniowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 20 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Preparaty przeciw anemii. 1) Krótki opis: Preparaty przeciw anemii. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Tlenki azotu. 1) Krótki opis: Tlenki azotu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.12.20. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Produkty lecznicze dla układu sercowo -naczyniowego. 1) Krótki opis: Produkty lecznicze dla układu sercowo - naczyniowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.