eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Świadczenie usług sprzątania i dezynfekcji pomieszczeń oraz usług współpielęgnacji pacjentów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-09

Mikołów: Świadczenie usług sprzątania i dezynfekcji pomieszczeń oraz usług współpielęgnacji pacjentów
Numer ogłoszenia: 268162 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122965 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3257639, faks 32 2260860.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania i dezynfekcji pomieszczeń oraz usług współpielęgnacji pacjentów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i dezynfekcji pomieszczeń oraz usług współpielęgnacji pacjentów w Szpitalu oraz świadczenie usług sprzątania i dezynfekcji w Przychodniach oraz budynku Administracji 2. Szczegółowy opis pomieszczeń i zasad utrzymania czystości oraz zakresy obowiązków pracowników wykonujących usługi w obiektach Zamawiającego zawierają załączniki numer 1 i 2 oraz procedury dołączone do niniejszej specyfikacji 3. Sposób postępowania z odpadami, czystą i brudną bielizną zawierają załączniki numer 3 i 4 oraz procedury dołączone do niniejszej specyfikacji o niniejszej specyfikacji 4. Wymagania dotyczące stosowanych środków dezynfekcyjnych zawierają procedury nr 8, 9, 11, 14, 25, 42 dołączone do niniejszej specyfikacji. Zamawiający dopuszcza środki równoważne co do przeznaczenia preparatu, czasu, sposobu i spektrum działania 5. Obecnie usługa wykonywana jest przez 43 osoby. 6. W związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia Zamawiający na podstawie Art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby minimum 50% osób, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w całym okresie obowiązywania umowy. W przypadku zakończenia zatrudnienia osób, o których mowa wyżej przed zakończeniem terminu realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego skierowania w to miejsce innej osoby zatrudnionej w wymaganej formie. 7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu listę osób wraz z informacją o podstawie do dysponowania. 8. Do każdej faktury Wykonawca dołączy oświadczenie, że osoby świadczące usługę na rzecz Zamawiającego są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w ilości zgodnej z ilością osób wskazanych w formularzu ofertowym. 9. Wykonawca w trakcie realizacji umowy, na każde wezwanie zamawiającego zobowiązuje się przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany w minimum 50% przez osoby zatrudnione na umowę o pracę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 85.14.23.00 - Usługi w zakresie higieny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm Impel Cleaning Sp. z o.o. Hospital Service Company Sp. z o.o. Sp.k., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 793852,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 910851,00

  • Oferta z najniższą ceną: 910851,00 / Oferta z najwyższą ceną: 910851,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.