To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-09
Mikołów: Świadczenie usług sprzątania i dezynfekcji pomieszczeń
oraz usług współpielęgnacji pacjentów
Numer ogłoszenia: 268162 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122965 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3257639, faks 32 2260860.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania i dezynfekcji pomieszczeń oraz usług współpielęgnacji pacjentów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i dezynfekcji pomieszczeń oraz usług współpielęgnacji pacjentów w Szpitalu oraz świadczenie usług sprzątania i dezynfekcji w Przychodniach oraz budynku Administracji 2. Szczegółowy opis pomieszczeń i zasad utrzymania czystości oraz zakresy obowiązków pracowników wykonujących usługi w obiektach Zamawiającego zawierają załączniki numer 1 i 2 oraz procedury dołączone do niniejszej specyfikacji 3. Sposób postępowania z odpadami, czystą i brudną bielizną zawierają załączniki numer 3 i 4 oraz procedury dołączone do niniejszej specyfikacji o niniejszej specyfikacji 4. Wymagania dotyczące stosowanych środków dezynfekcyjnych zawierają procedury nr 8, 9, 11, 14, 25, 42 dołączone do niniejszej specyfikacji. Zamawiający dopuszcza środki równoważne co do przeznaczenia preparatu, czasu, sposobu i spektrum działania 5. Obecnie usługa wykonywana jest przez 43 osoby. 6. W związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia Zamawiający na podstawie Art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby minimum 50% osób, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w całym okresie obowiązywania umowy. W przypadku zakończenia zatrudnienia osób, o których mowa wyżej przed zakończeniem terminu realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego skierowania w to miejsce innej osoby zatrudnionej w wymaganej formie. 7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu listę osób wraz z informacją o podstawie do dysponowania. 8. Do każdej faktury Wykonawca dołączy oświadczenie, że osoby świadczące usługę na rzecz Zamawiającego są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w ilości zgodnej z ilością osób wskazanych w formularzu ofertowym. 9. Wykonawca w trakcie realizacji umowy, na każde wezwanie zamawiającego zobowiązuje się przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany w minimum 50% przez osoby zatrudnione na umowę o pracę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 85.14.23.00 - Usługi w zakresie higieny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm Impel Cleaning Sp. z o.o. Hospital Service Company Sp. z o.o. Sp.k., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 793852,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 910851,00
Oferta z najniższą ceną: 910851,00 / Oferta z najwyższą ceną: 910851,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
- Park Trzech Pokoleń - III etap Wykonanie dokumentacji projektowej - plac zabaw
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zabiegi konserwatorskie dezynfekcji i oczyszczenia wybranych materiałów archiwalnych Archiwum Państwowego w Poznaniu wraz z ich translokacją
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
- (OP_2) Świadczenie usług opiekuna osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2024
- Opróżnianie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi - piwnice
- świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej wraz z obsługą sanitarno-chigieniczną pacjentów, obsługą szpitalnego depozytu rzeczy pacjentów, transportem wewnątrzszpitalnym i utrzy
więcej: Usługi w zakresie higieny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.