eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytoń › Roboty budowlane w zakresie przebudowy dróg na terenie gminy Bytoń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-10

Bytoń: Roboty budowlane w zakresie przebudowy dróg na terenie gminy Bytoń
Numer ogłoszenia: 268094 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytoń , Bytoń 72, 88-231 Bytoń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 285 13 17, faks 54 285 13 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbyton.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie przebudowy dróg na terenie gminy Bytoń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy dróg na terenie gminy Bytoń, z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi Budzisław Zakres zamówienia: Przebudowa drogi Budzisław Nr 180563 C od km 0+750 do km 1+466 Podstawowe parametry techniczne: - klasa techniczna drogi - L - prędkość projektowa - 30 km/h - szerokość jezdni - 3,8 m - szerokość korony - 5,0 - spadki poprzeczne jezdni - 2,0% - spadki poprzeczne poboczy - 6,0% - rodzaj nawierzchni - bitumiczna - podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami Technologia robót: 1. Roboty ziemne W ramach robót uzupełniających, z gruntu dowiezionego środkami transportu kołowego zostaną uformowane, zagęszczone i wyprofilowane z nadaniem normatywnego spadku 6% obustronne pobocza gruntowe. Roboty ziemne związane z dowozem gruntu na uzupełnienie poboczy na odcinku od km 0+750 do km 1+466 wykonane zostaną mechanicznie, koparkami o poj. 0,25m3 z transportem samochodami samowyładowczymi. Formowanie, zagęszczanie i plantowanie obustronnych poboczy gruntowych na całej długości przebudowywanego odcinka drogi wykonane zostaną ręcznie. 2. Odwadnianie Ze względu na szerokość istniejącego pasa drogowego nie przewiduje się budowy rowów przydrożnych na całej długości odcinka. Przebudowa jezdni wg przyjętej technologii spowoduje podniesienie niwelety o ok. 18 cm w stosunku do stanu obecnego. Odprowadzenie wód opadowych z korony drogi nastąpi dzięki spadkom poprzecznym jezdni i poboczy gruntowych oraz istniejącym spadkom podłużnym niwelety drogi na przyległy teren. 3. Podbudowa - mechaniczne wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy tłuczniowej na całej długości od km 0+750 do km 1+466 odcinka z przygotowaniem do wykorzystania jako dolnej warstwy podbudowy, - wzmocnienie dolnej w-wy podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr. 10 cm, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie grubości 8 cm na całej szerokości jezdni, na całej długości przebudowywanego odcinka drogi. 4. Nawierzchnia - wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową, modyfikowaną grysami bazaltowymi 8/12 i 5/8 na całej szerokości jezdni, na całej długości odcinka tj. od km 0+750 do km 1+466. 5. Roboty uzupełniające W ramach robót uzupełniających zostaną uformowane, zagęszczone i wyprofilowane z nadaniem normatywnego spadku 6% obustronne pobocza gruntowe. Projekt przewiduje w tym celu dowóz gruntu spoza przebudowywanego odcinka drogi. Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi Stróżewo - Wandynowo Zakres zamówienia: Przebudowa drogi Stróżewo - Wandynowo odcinek I od km 0+000 do km 1+189,90 Podstawowe parametry techniczne: - klasa techniczna drogi - L - prędkość projektowa - 30 km/h - szerokość jezdni - 3,80-4,00 m - szerokość korony - 5,00-5,50 m - promienie łuków poziomych - 150-1100 m - spadki poprzeczne jezdni (prosta) - 2,0% - spadki poprzeczne jezdni (łuki) - 2,0d-2,0j% - spadki poprzeczne poboczy - 6,0% - rodzaj nawierzchni - bitumiczna Technologia robót: 1. Roboty ziemne Projekt zakłada podniesienie niwelety drogi w stosunku do istniejącej obecnie jezdni o nawierzchni gruntowej, ulepszonej kruszywem wapiennym o grubości projektowanych warstw konstrukcyjnych podbudowy i nawierzchni tj. o ok. 15-35 cm co powoduje konieczność dowozu gruntu niewysadzinowego (ok. 670 m3) na uzupełnienie przyległych do jezdni obustronnych poboczy gruntowych. Podstawowe roboty przygotowawcze polegające na lokalnym przemieszczeniu kruszywa wapiennego z istniejącej nawierzchni i gruntu niewysadzinowego do uzupełnienia poboczy dowiezionego z zewnątrz wykonane zostaną spycharkami o mocy 100 KM i równiarkami samojezdnymi. Ponadto przewiduje się wykonanie ręcznych robót ziemnych (wykop 25,0 m3, nasyp - 8,8 m3) związanych z wykonaniem przepustów poprzecznych, zjazdowych na rowach przydrożnych dróg, wojewódzkiej nr 267 i drogi gminnej nr 180568C. 2. Odwodnienie Ze względu na ograniczoną szerokość pasa drogowego (lokalnie ok. 6,00 m) nie przewiduje się wykonania nowych rowów przydrożnych. Odprowadzenie wód opadowych z korony drogi nastąpi dzięki spadkom poprzecznym jezdni i poboczy gruntowych oraz istniejącym spadkom podłużnym niwelety drogi na przyległy teren gdzie występują grunty przepuszczalne tj. piasek, piasek pylasty. Na rowie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 267 Ujma Duża - Piotrków Kujawski w km 0+004,00 oraz przy skrzyżowaniu z drogą gminną na 180568C w km 1+178,00 wykonane zostaną przepusty poprzeczne, zjazdowe z rur betonowych o średnicy 40 cm, wraz ze ściankami czołowymi długości odpowiednio, L 14,00 i 8,00 m. 3. Podbudowa - mechanicznie profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy tłuczniowej z przygotowaniem jej pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - profilowanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym przy średniej grubości warstwy 20 cm , - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm na całej długości przebudowywanego odcinka, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie grubości 5 cm po zagęszczeniu. 4. Nawierzchnia - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2, - warstwa profilowa z mieszanki mineralno-bitumicznej II standardu w ilości średnio 75 kg/m2, - warstwa ścieralna grubości 3 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej II standardu. 5. Zjazdy gospodarcze - profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 12 cm po zagęszczeniu. Zadanie nr 3 - Przebudowa drogi Niegibalice Zakres zamówienia: Przebudowa drogi Niegibalice od km 0+000 do km 0+680. Podstawowe parametry techniczne - klasa techniczna drogi - L - prędkość projektowa - 30 km/h - szerokość jezdni - 3,8 m - szerokość korony - 5,0 m - spadki poprzeczne jezdni - 2,0% - spadki poprzeczne poboczy - 6,0% - rodzaj nawierzchni -bitumiczna -podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami Technologia robót 1. Roboty ziemne W ramach robót uzupełniających, z gruntu dowiezionego środkami transportu kołowego zostaną uformowane, zagęszczone i wyprofilowane z nadaniem normatywnego spadku 6% obustronne pobocza gruntowe. Formowanie, zagęszczanie i plantowanie obustronnych poboczy gruntowych na całej długości przebudowywanego odcinka drogi wykonane zostaną mechanicznie. 2. Odwodnienie Ze względu na szerokość istniejącego pasa drogowego nie przewiduje się budowy rowów przydrożnych na całej długości odcinka. Przebudowa jezdni wg przyjętej technologii spowoduje podniesienie niwelety o ok. 18 cm w stosunku do stanu obecnego. Odprowadzenie wód opadowych z korony drogi nastąpi dzięki spadkom poprzecznym jezdni i poboczy gruntowych oraz istniejącym spadkom podłużnym niwelety drogi na przyległy teren. 3. Podbudowa - mechaniczne wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy tłuczniowej na całej długości od km 0+000 do km 0+680 odcinka z przygotowaniem do wykorzystania jako dolnej warstwy podbudowy, - wzmocnienie dolnej w-wy podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr. 10 cm - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie o grubości 8 cm na całej szerokości jezdni, na całej długości przebudowywanego odcinka drogi. 4. Nawierzchnia - wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową, modyfikowaną grysami bazaltowymi 8/12 i 5/8 na całej szerokości jezdni, na całej długości odcinka tj. od km 0+000 do km 0+680. 5. Roboty uzupełniające W ramach robót uzupełniających zostaną uformowane, zagęszczone i wyprofilowane z nadaniem normatywnego spadku 6% obustronne pobocza gruntowe. Projekt przewiduje w tym celu dowóz gruntu spoza przebudowywanego odcinka drogi. Projekt zakłada ustawienie 1 szt. znaków ostrzegawczych przy przebudowywanym odcinku drogi, oznakowanie skrzyżowania z drogą powiatową w km 0+000 znakiem A-7 uwaga na drogę z pierwszeństwem przejazdu ustawionym przy przebudowywanym odcinku oraz znaki TABLICZKI T-6 umieszczone pod znakami ustawionymi przy drodze powiatowej. Projektowane oznakowanie należy uzgodnić z Zarządem Dróg Powiatowych i Powiatową Komendą Policji w Radziejowie. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Projekty budowlane, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Kosztorysy ofertowe (przedmiary robót), stanowiące odpowiednio załączniki nr 9 (a, b, c), 10 (a, b, c) i 11 (a, b, c) do specyfikacji. Uwaga! Przedmiary robót (kosztorysy ofertowe) nie stanowią podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowią jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. 3.3. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 25 lipca 2013 r. do godz. 10:00, dla każdego zadania, wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące i 00/100 złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kryteria weryfikacji predyspozycji wykonawcy, poziom minimalny uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagane minimum: dwie roboty budowlane tj. budowy, przebudowy lub modernizacji drogi publicznej o wartości co najmniej 100.000 zł brutto, wykonana w ramach jednego kontraktu; - wykaże w złożonym wykazie i załączonych dowodach, że wywiązuje się ze swych dotychczasowych zobowiązań w stopniu, który nie podważa posiadania odpowiedniego poziomu kwalifikacji, kompetencji i rzetelności wymaganego dla należytego wywiązania się z zobowiązań przy realizacji niniejszego zamówienia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Kryteria weryfikacji predyspozycji wykonawcy, poziom minimalny uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej (wymagane minimum - jedna osoba z min. pięcioletnim doświadczeniem z uprawnieniami budowlanymi), Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych ustawowych uprawnień zawodowych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394, z późn. zm.);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Kryteria weryfikacji predyspozycji wykonawcy, poziom minimalny uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w wysokości min. 100.000,00 zł, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. 100.000,00 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    . W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia wykonawcy zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, potwierdzających spełnienie warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, określonych w pkt 5.1. ppkt 2 specyfikacji;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne i finansowe powołuje się wykonawca;;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- kosztorysy ofertowe; - pełnomocnictwo w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza kopii (fakultatywnie)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; 2) urzędowe zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3) zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a) siły wyższej, obejmującej: - klęski żywiołowe, niewypały i niewybuchy, - wykopaliska archeologiczne, - gwałtowne opady, gradobicie, powodzie i inne anomalia klimatyczne, b) przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, c) gdy wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, d) gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, e) zmian określonych harmonogramem rzeczowo-finansowym operacji kolejności wykonywania robót, jeżeli terminy ich wykonania, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; 3) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego, 4) zaistniały odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, urządzeń lub obiektów budowlanych, 5) zaistniały odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, itp.) skutkujące niemożnością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, 6) zaistniała konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 7) konieczność realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 8) zmiany planu finansowego Zamawiającego dotyczących środków finansowych, przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy, 9) wpłynęły uzasadnione protesty osób prawnych i fizycznych. 2.Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w pkt 1. stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbyton.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bytoń, Bytoń 72, 88-231 Bytoń, w pokoju nr 3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bytoń, Bytoń 72, 88-231 Bytoń, w pokoju nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi Budzisław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi Budzisław Nr 180563 C od km 0+750 do km 1+466 Podstawowe parametry techniczne: - klasa techniczna drogi - L - prędkość projektowa - 30 km/h - szerokość jezdni - 3,8 m - szerokość korony - 5,0 - spadki poprzeczne jezdni - 2,0% - spadki poprzeczne poboczy - 6,0% - rodzaj nawierzchni - bitumiczna - podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Przebudowa drogi Stróżewo - Wandynowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: Przebudowa drogi Stróżewo - Wandynowo odcinek I od km 0+000 do km 1+189,90 Podstawowe parametry techniczne: klasa techniczna drogi - L prędkość projektowa - 30 km/h szerokość jezdni - 3,80-4,00 m szerokość korony - 5,00-5,50 m promienie łuków poziomych - 150-1100 m spadki poprzeczne jezdni (prosta) - 2,0% spadki poprzeczne jezdni (łuki) - 2,0d-2,0j% spadki poprzeczne poboczy - 6,0% rodzaj nawierzchni - bitumiczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Przebudowa drogi gminnej Niegibalice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: Przebudowa drogi Niegibalice od km 0+000 do km 0+680. Podstawowe parametry techniczne - klasa techniczna drogi - L - prędkość projektowa - 30 km/h - szerokość jezdni - 3,8 m - szerokość korony - 5,0 m - spadki poprzeczne jezdni - 2,0% - spadki poprzeczne poboczy - 6,0% - rodzaj nawierzchni -bitumiczna -podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.