eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › świadczenie kompleksowych usług pralniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-22

POZYCJA 26805

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: świadczenie kompleksowych usług pralniczych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Krakowie, do kontaktów: mgr inż. Krzysztof Pakos, ul. Wielicka 267, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6584324, e-mail: zol@zol.krakow.pl, http://www.zol.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie kompleksowych usług pralniczych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z przejęciem pracowników Zamawiającego (3 osoby). Przez kompleksową usługę pralniczą należy rozumieć: - transport, sortowanie asortymentu, - pranie wraz z dezynfekcją, - czyszczenie chemiczne, - suszenie, maglowanie, prasowanie, - drobne naprawy szwalniczo-krawieckie, - pakowanie (foliowanie), - kwity rozliczeniowe,. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba Oferenta. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 10500 kg/m-c następującego asortymentu: pościeli, bielizny, ubrań szpitalnych, obsługa tzw. gościa hotelowego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3500 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone: - potencjał kadrowy: danymi na temat kwalifikacji osób kierownictwa - potencjał techniczny: informacją o posiadanym sprzęcie i środkach transportu wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia - doświadczenie zawodowe: potwierdzone informacją o doświadczeniu wykonawcy oraz dokumentami potwierdzającymi, że wykonawca nie wyrządził w ciągu ostatnich 3 lat szkody poprzez nie wykonanie zamówienia, - podwykonawstwo: informacją na temat robót, które wykonawca zamierza podzlecić, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, potwierdzonej: - posiadaniem polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej, na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty - informacją banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa jest nie mniejsza niż wartość oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 5. Potwierdzą swoją niekaralność. 6. Wyposażą zamawiającego na okres trwania umowy w środki transportu do czystego asortymentu. 7. Przejmą trzech pracowników, którzy byli zatrudnieni w Pralni zamawiającego, na okres trwania umowy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.06.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.07.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2006, godzina 09:15, Siedziba Zamawiającego: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Krakowie, 30-663 Kraków, ul. Wielicka 267, Pawilon Socjalny, pokój 122.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.