eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnówka › Restauracja zespołu dworsko - parkowego w Romanowie będącego siedzibą Muzeum Józefa Ignacego Kraszewskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-31

Sosnówka: Restauracja zespołu dworsko - parkowego w Romanowie będącego siedzibą Muzeum Józefa Ignacego Kraszewskiego
Numer ogłoszenia: 268058 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Józefa Ignacego Kraszewskiego w Romanowie , Romanów 25, 21-518 Sosnówka, woj. lubelskie, tel. 0-83 3793014, faks 0-83 3793014.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www: http://www.muzeumjik.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Restauracja zespołu dworsko - parkowego w Romanowie będącego siedzibą Muzeum Józefa Ignacego Kraszewskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane jest w ramach projektu pn.: Restauracja zespołu dworsko - parkowego w Romanowie będącego siedzibą Muzeum Józefa Ignacego Kraszew:skiego. I. Lokalizacja Teren zespołu dworsko - parkowego Muzeum J. I. Kraszewskiego w Romanowie, Romanów 25, 21-518 Sosnówka w obrębie działek nr ewid. 55,56,57 i 58/1. Teren objęty ścisłą ochroną konserwatorską; II. Stan istniejący: Na przedmiotow:ch działkach znajduje się murowany budynek muzeum, kaplica z kładką nad fosą, dwa budynki gospodarcze. Dwór jest budynkiem parterowym, całkowicie podpiwniczonym z wejściem do piwnicy bezpośrednio z zewnątrz budynku z poddaszem użytkowym. Obiekt jest budynkiem murowanym z cegły pełnej, więźba dachowa drewniana o ustroju krokwiowo - płatwiowym, pokrycie dachu z blachy ocynkowanej płaskiej. Istniejący budynek obecnie pełni funkcję muzealną. Budynek dworu wyposażony jest w media takie jak: przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacyjne z odprowadzeniem do szczelnego szamba, przyłącze elektroenergetyczne oraz przyłącze telekomunikacyjne. Ogrzewanie budynku jak i ciepła woda z własnej kotłowni. Działka posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej. Teren działki jest terenem częściowo ogrodzonym, obsadzonym zabytkowym drzewostanem, obsianym trawą, bez większych spadków. Teren pod budowę parkingu położony jest na działce nr 55 przy Muzeum J.I. Kraszewskiego w Romanowie. W/w działka stanowi nieużytek położony przy drodze powiatowej nr 1091 L relacji dr. Woj. 812 - Sosnówka - Hanna, szerokość jezdni od 5,0 do 5,2 m. Na działce nr 55 zlokalizowana jest linia telefoniczna i wodociąg. III. Elementy do wykonania: 1. Remont dachu: Na działce nr geod. 57 w Romanowie planuje się rewaloryzację bryły dachowej dworu - Muzeum J.I. Kraszewskiego w Romanowie polegającej na: - podniesieniu kąta nachylenia połaci dachowych południowej i północnej, - wykonaniu - podniesieniu kalenicy głównej do zrównania z kalenicą ryzalitów odpowiednio regulując jej wysokość grubością pokrywy gontowej, - sprowadzeniu wszystkich przewodów wentylacyjnych i dymowych do dwóch kominów, - w elewacji zachodniej istniejące 4 facjaty zastępuje się dwiema a w elewacji wschodniej w parach różnicuje się ich wielkość oraz dodaje wykusz po obu stronach ryzalitu wschodniego, nastąpi korekta umiejscowienia wszystkich facjat, - pokrycie - wszystkie połacie (z wyjątkiem dwóch facjat) będą pokryte gontem łupanym z drewna świerkowego. W ramach prac rewaloryzacyjnych na poddaszu planuje się a modyfikacje, które będą wynikiem następujących działań: - redukcja dwóch facjat w elewacji zachodniej, - wykonanie przy ryzalicie wschodnim dwóch wykuszy, - otwarcie zamkniętych dotychczas kubatur poddachowych, - instalacja odgromowa; 2. Odtworzenie obserwatorium astronomicznego: - odtworzenie obserwatorium astronomicznego poprzez rekonstrukcję tarasu na dachu pomiędzy kominami (z wejściem przez komin południowy) bryły dachowej dworu - Muzeum J.I. Kraszewskiego w Romanowie - wykonanie schodów na strych, - roboty towarzyszące obejmujące instalacje elektryczną; 3. Budowa parkingu: Teren pod budowę parkingu położony jest na działce nr 55 Roboty budowlane obejmują: - Wykonanie dwóch zjazdów jako zjazd i wyjazd . Zjazd istniejący zostanie przebudowany tak aby umożliwić swobodny wjazd autobusom na teren parkingu. Szerokość zjazdu i wyjazdu będzie wynosić 5,0m z promieniami wyokrąglającymi krawędź zjazdu z krawędzią jezdni R=10m, 8m i 5,0 m. Zjazd i wyjazd zostanie odpowiednio oznakowany. - Nawierzchnia zjazdów, drogi dojazdowej do bramy, dróg manewrowych, miejsc parkingowych, zostanie wykonana z kostki granitowej szarej, linie segregacyjne z kostki granitowej w kolorze czarnym. Osiem miejsc parkingowych, po stronie północno zachodniej, w celu optycznego zmniejszenia parkingu zaprojektowano o nawierzchni z płyt ażurowych, z wypełnieniem otworów humusem wraz z obsianiem. - Droga dojazdowa od wjazdu na parking do bramy (przed mostkiem nad fosą) o szerokości 4,2m (tj. szerokości bramy) również z kostki granitowej. - Istniejący kabel telefoniczny kolidujący z projektowanym parkingiem należy przełożyć poza zakres nawierzchni parkingu zgodnie z projektem branży telekomunikacyjnej; 4. Budowa ogrodzenia i zagospodarowanie terenu: Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na działkach o numerze geodezyjnym 55, 56, 57, 58/1 znajdujących się w Romanowie. Teren posiada szczątkowe ogrodzenia z siatki ogrodzeniowej w bardzo złym stanie technicznym nadające się jedynie do rozbiórki. Roboty budowlane obejmują: - wykonanie bramy wjazdowej drewniano - metalowej od głównego wjazdu, - ogrodzenie całego terenu o łącznej długości 1218,70 m. Przewidziano sześć różnych rodzajów typów ogrodzenia, zróżnicowanych materiałowo jak i sposobem wykonania i zlokalizowanych w rożnych częściach terenu: Ogrodzenie nr1 - Drewniane z trzech rzędów drągów wys. 78cm od terenu. Ogrodzenie nr2 - Drewniane z czterech rzędów drągów wys. 104cm od terenu. Ogrodzenie nr3 - Ogrodzenie z wikliny wys. 160cm. Ogrodzenie nr4 - Stalowe z siatki i słupków wys. 155cm. Ogrodzenie nr5 - Drewniane ze słupków i poziomych desek w czterech rzędach wys. 1,186m - Płot osłonowy z bramą przy kaplicy. Ogrodzenie nr6 - Drewniane ze słupków i poziomych desek mocowanych szczelnie wys. l,55m - Płot osłonowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości - 20.000,00 zł Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w Banku Spółdzielczym w Wisznicach O/Sosnówka nr konta 92 8055 0006 0200 1049 2002 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu: -wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - /Restauracja zespołu dworsko - parkowego w Romanowie będącego siedzibą Muzeum Józefa Ignacego Kraszewskiego/ Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 3. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 4. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e, do oferty należy dołączyć oryginał. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: . nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, . odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, . zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 15. W treści gwarancji i poręczeń muszą być w szczególności zawarte następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) oznaczenie numeru postępowania; 3) określenie przedmiotu zamówienia; 4) nazwę i adres Wykonawcy. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 15.09.2011r. do godz. 09.00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek określony w ust. 1 pkt 2), jeśli wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert [tj. od dnia 15 września 2006 r. do dnia 15 września 2011r.], a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 1 670 000 zł - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków i objętych indywidualną ochroną konserwatorską.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w zakresie potencjału technicznego, jeśli są mu dostępne narzędzia i urządzenia niezbędne w celu realizacji niniejszego zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w zakresie potencjału osobowego, jeśli dysponuje osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: . konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej w niezbędnym zakresie do kierowania robotami budowlanymi na obiektach objętych ochroną konserwatorską zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA KULTURY z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. - 1 osoba. . elektrycznej - w niezbędnym zakresie do kierowania robotami elektrycznymi objętymi zamówieniem - 1 osoba. . drogowej - do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń - 1 osoba.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 4 000 000 zł; b) posiada środki finansowe na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie terminu realizacji zadania : a) jeżeli wystąpi nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, b) jeżeli wystąpiła konieczność wykonania zamówień dodatkowych w okolicznościach wymienionych w art. 67 ust. 1 pkt.5 ustawy PzP c) na skutek siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia, d) na skutek wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót, e) na skutek jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, f) Wykonawcy przysługuje prawo do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: 1) przekazania dokumentów budowy, do których Zamawiający był zobowiązany, 2) zmiany terminu dokonania prób końcowych, W celu dokonania przewidzianych w umowie zmian należy podać : sposób ich inicjowania, sposób wprowadzania i możliwe skutki. Inicjowanie może nastąpić przez Zamawiającego albo Wykonawcę poprzez złożenie wniosku pisemnego. Wniosek taki powinien zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem ) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik Budowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie ceny jeżeli w trakcie trwania umowy zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane, 3. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 4. Umowa zostanie zawarta na warunkach i według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy, 6. W umowie Wykonawca zobowiąże się do naprawienia powstałej szkody w całości i pokryje koszty w razie nienależytego wykonania zamówienia, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 7. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. 8. Umowy w sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: http://www.muzeumjik.prv.pl w zakładce Aktualności
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Józefa Ignacego Kraszewskiego w Romanowie Romanów 25 21-518 Sosnówka powiat bialski woj. lubelskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Józefa Ignacego Kraszewskiego w Romanowie Romanów 25 21-518 Sosnówka powiat bialski woj. lubelskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.10.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Roboty budowlane w ramach projektu pn.: Restauracja zespołu dworsko - parkowego w Romanowie będącego siedzibą Muzeum Józefa Ignacego Kraszewskiego. W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2007-2013 OŚ PRIORYTETOWA VII: KULTURA, TURYSTYKA I WSPÓŁPRACA MIĘDZYREGIONALNA Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.