eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › ZBIÓR NASION BUKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Gryfino: ZBIÓR NASION BUKA
Numer ogłoszenia: 268036 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gryfino , ul. 1 Maja 4, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162259, 4163514, faks 091 4647552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfino

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Lasów Państwowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZBIÓR NASION BUKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zbiór 20.000 kg nasion buka zwyczajnego z drzewostanów nasiennych Nadleśnictwa Gryfino..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM. 1) Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy pzp. Zamawiający ustala, że każda oferta, którą Wykonawca złoży do postępowania musi być zabezpieczona wadium. 2) Zamawiający określa kwotę wadium na: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł 00/100). 3) Wadium musi być wniesione w formach i na zasadach określonych w SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonania określonej działalności - Wykonawcy posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. a) złożą oświadczenia i dokumenty wymagane w postępowaniu, zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ; b) wniosą wadium wymagane przez Zamawiającego w formie i wysokości określonej w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta jaką wykonawca musi złożyć powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) formularz ofertowy (ofertę cenową) wypełniony według wzoru [załącznik nr 2]; b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania [załącznik nr 3]; oraz następujące potwierdzające ten fakt dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - dla każdego z nich); - aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - dla każdego z nich); - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - dla każdego z nich); - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne ewentualnie zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - dla każdego z nich); c) referencje na potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. takie, z których w sposób oczywisty wynika, że Wykonawca prowadził prace z zakresu gospodarki leśnej o wartości minimum 100.000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat od daty złożenia oferty. W przypadku występowania podmiotów jako Konsorcjum do spełnienia tego warunku wystarczą referencje wystawione tylko na jednego Wykonawcę. d) polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł; e) kopię dokumentu wpłaty wadium lub jego oryginał..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfino.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - w siedzibie Zamawiającego na pisemne żądanie (pok. 1) - nieodpłatnie. - przesyłką za pobraniem na pisemne żądanie - odpłatnie (koszty przesyłki)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Gryfino ul. 1.go Maja 4 pok. nr 5 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.