eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont elementów pasa drogowego, uszkodzonych w wyniku działania żywiołu na dk28 w podziale na 4 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Kraków: Remont elementów pasa drogowego, uszkodzonych w wyniku działania żywiołu na dk28 w podziale na 4 części
Numer ogłoszenia: 268012 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie , ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, faks 012 4110118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elementów pasa drogowego, uszkodzonych w wyniku działania żywiołu na dk28 w podziale na 4 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont elementów pasa drogowego, uszkodzonych w wyniku działania żywiołu na dk28 w podziale na następujące części: Część I - obejmująca remont elementów pasa drogowego, uszkodzonych w wyniku działania żywiołu na drodze krajowej nr 28 w miejscowości Dobra oraz Trzetrzewina Zamówienie w części I obejmuje wykonanie robót polegających na: 1. w miejscowości Dobra km 93+460 - 93+480 ,(lokalizacja zwana Dobra) 1. Frezowaniu warstw nawierzchni, 2. Wykonaniu warstwy wyrównawczej oraz ścieralnej, 3. Wykonaniu wzmocnienia oraz powierzchniowego utrwalenia poboczy, 4. Uszczelnieniu oraz umocnieniu istniejącego rowu drogowego, 5. Wykonaniu drenażu podłużnego, 6. Wykonaniu pali iniekcyjnych jet-grouting, 7. Wykonaniu drenów wierconych, 8. Wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni skarpy z użyciem przestrzennej maty o zadanej wytrzymałości na rozciąganie, 9. Wykonaniu humusowania wraz z hydroobsiewem, 10. Oczyszczeniu i udrożnieniu istniejącego przepustu. 2. w miejscowości Trzetrzewina km 126+050 - 126+350 ,( lokalizacja zwana Trzetrzewina) 1. Rozebraniu warstw nawierzchni, 2. Wykonaniu warstwy wyrównawczej oraz ścieralnej, 3. Wykonaniu nowej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, 4. Wykonaniu wzmocnienia konstrukcji nawierzchni w postaci siatki z włókna węglowego lub szklanego, 5. Naprawie/uszczelnieniu zarysowań nawierzchni, 6. Wykonaniu wzmocnienia oraz powierzchniowego utrwalenia poboczy, 7. Udrożnieniu oraz uszczelnieniu istniejącego rowu drogowego, 8. Wykonaniu nowego rowu drogowego 9. Wykonaniu drenażu podłużnego, 10. Wykonaniu drenażu poprzecznego wierconego, 11. Wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni skarpy z użyciem przestrzennej maty o zadanej wytrzymałości na rozciąganie, 12. Oczyszczeniu istniejącego przepustu, 13. Wykonaniu odprowadzenia wody z wylotu przepustu za pomocą ścieku skarpowego trapezowego. Część II - obejmująca remont elementów pasa drogowego, uszkodzonych w wyniku działania żywiołu na drodze krajowej nr 28 w miejscowości Stara Wieś Zamówienie w części II obejmuje wykonanie robót polegających na: 1. w miejscowości Stara Wieś km 152+857 - 152+906,( lokalizacja zwana Stara Wieś 1) 1. Frezowaniu warstw nawierzchni, 2. Wykonaniu warstwy wyrównawczej oraz ścieralnej, 3. Wykonaniu powierzchniowego utrwalenia poboczy, 4. Uszczelnieniu oraz umocnieniu istniejącego rowu drogowego, 5. Wykonaniu pali iniekcyjnych jet-grouting, 6. Wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni skarpy z użyciem przestrzennej maty o zadanej wytrzymałości na rozciąganie, 7. Oczyszczeniu istniejącego przepustu. 2. w miejscowości Stara Wieś km 153+356 - 153+391,( lokalizacja zwana Stara Wieś 2) 1. Wykonaniu ścieku drogowego trójkątnego, 2. Wykonaniu powierzchniowego utrwalenia poboczy, 3. Uszczelnieniu oraz umocnieniu istniejącego rowu drogowego, 4. Wykonaniu zabezpieczeniu gruntu w systemie gwoździ gruntowych, 5. Wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni skarpy z użyciem przestrzennej maty o zadanej wytrzymałości na rozciąganie, 6. Oczyszczeniu istniejącego przepustu. 3. w miejscowości Stara Wieś km 153+460 - 153+490,( lokalizacja zwana Stara Wieś 3) 1. Wykonaniu ścieku drogowego trójkątnego, 2. Wykonaniu uzupełnienia oraz powierzchniowego utrwalenia poboczy, 3. Uszczelnieniu oraz umocnieniu istniejącego rowu drogowego, 4. Wykonaniu zabezpieczeniu gruntu w systemie gwoździ gruntowych, 5. Wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni skarpy z użyciem przestrzennej maty o zadanej wytrzymałości na rozciąganie, 6. Wykonaniu drenów wierconych. Część III - obejmująca remont elementów pasa drogowego, uszkodzonych w wyniku działania żywiołu na drodze krajowej nr 28 w miejscowościach Grybów, Biała Niżna oraz Gródek Zamówienie w części III obejmuje wykonanie robót polegających na: 1. w miejscowości Grybów na drodze krajowej nr 28, km 155+950 - 156+100 (lokalizacja zwana Grybów) 1. Wykonaniu drenażu podłużnego, 2. Przełożeniu korytek ścieku, 3. Wykonaniu pali CFA, 4. Wykonaniu zwieńczenia oczepem żelbetowym, 5. Wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni skarpy z użyciem przestrzennej maty o zadanej wytrzymałości na rozciąganie, 6. Wykonaniu humusowania wraz z hydroobsiewem, 7. Wykonaniu wzmocnienia oraz podwójnego powierzchniowego utrwalenia poboczy. 2. w miejscowości Biała Niżna km 158+926 - 158+956 (lokalizacja zwana Biała Niżna) 1. Frezowaniu warstw nawierzchni, 2. Wykonaniu warstwy wyrównawczej oraz ścieralnej, 3. Wykonaniu wzmocnienia oraz podwójnego powierzchniowego utrwalenia poboczy, 4. Uszczelnieniu oraz umocnieniu istniejącego rowu drogowego, 5. Wykonaniu drenażu podłużnego, 6. Wykonaniu zabezpieczeniu gruntu w systemie gwoździ gruntowych, 7. Wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni skarpy z użyciem przestrzennej maty o zadanej wytrzymałości na rozciąganie, 8. Wykonaniu humusowania wraz z hydroobsiewem, 9. Wykonaniu drenażu poprzecznego wierconego. 3. w miejscowości Gródek km 161+805 - 161+835 (lokalizacja zwana Gródek) 1. Wykonaniu wzmocnienia oraz powierzchniowego utrwalenia poboczy, 2. Uszczelnieniu istniejącego rowu drogowego, 3. Wykonaniu drenażów podłużnych, 4. Wymianie osuniętego gruntu, 5. Wykonaniu gabionów, 6. Wykonaniu drenażu poprzecznego wierconego, 7. Wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni skarpy z użyciem przestrzennej maty o zadanej wytrzymałości na rozciąganie, 8. Wykonaniu humusowania wraz z hydroobsiewem, 9. Oczyszczeniu istniejącego przepustu. Część IV - obejmująca remont elementów pasa drogowego, uszkodzonych w wyniku działania żywiołu na drodze krajowej nr 28 w miejscowości Szymbark Zamówienie w części IV obejmuje wykonanie robót polegających na: 1. w miejscowości Szymbark km 168+140 - 168+210 (lokalizacja zwana Szymbark 1) 1. Wykonaniu wzmocnienia oraz powierzchniowego utrwalenia poboczy, 2. Wymianie osuniętego gruntu, 3. Wykonaniu gabionów, 4. Wykonaniu drenażu podłużnego, 5. Wykonanie balustrady zabezpieczającej, 6. Uszczelnieniu oraz umocnieniu istniejącego rowu drogowego, 7. Wykonaniu pali CFA wraz z kotwami gruntowymi, 8. Wykonaniu zwieńczenia oczepem żelbetowym, 9. Wykonaniu drenów wierconych, 10. Wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni skarpy z użyciem przestrzennej maty o zadanej wytrzymałości na rozciąganie, 11. Wykonaniu humusowania wraz z hydroobsiewem. 2. w miejscowości Szymbark km 168+430 - 168+520 (lokalizacja zwana Szymbark 2) 1. Frezowaniu warstw nawierzchni, 2. Wykonaniu warstwy wyrównawczej oraz ścieralnej, 3. Wykonaniu wzmocnienia oraz powierzchniowego utrwalenia poboczy, 4. Udrożnieniu oraz uszczelnieniu istniejącego rowu drogowego, 5. Wykonaniu drenażu podłużnego, 6. Wykonaniu pali CFA wraz z kotwami gruntowymi, 7. Wykonaniu zwieńczenia oczepem żelbetowym, 8. Wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni skarpy z użyciem przestrzennej maty o zadanej wytrzymałości na rozciąganie, 9. Wykonaniu humusowania wraz z hydroobsiewem, Zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający określa, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie tylko jednej części zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w wysokości do 15% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1. IDW.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dwóch robót budowlanych polegających na zabezpieczeniu skarp/osuwisk, w tym jedna o wartości min. 800.000,00 złotych brutto. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1. IDW.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą, do pełnienia funkcji Kierownika robót, osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w zrealizowaniu co najmniej 2 zadań obejmujących wykonanie stabilizacji skarp/osuwisk.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1. IDW.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z złączonego dokumentu, o którym mowa w pkt 1, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określono w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego, - na wniosek Wykonawcy, osobiście w siedzibie Zamawiającego, III piętro, pokój 304 koszt 20 zł SIWZ TI-II w.papierowa TIII-V płytka CD.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2012 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego Mogilska 25 pokój 304.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.