eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Dostosowanie Klatek Schodowych do Wymogów PPOŻ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-12

Lubliniec: Dostosowanie Klatek Schodowych do Wymogów PPOŻ
Numer ogłoszenia: 26796 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego , ul. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3564004, faks 034 3564192.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: BIP Starostwo Powiatowe w Lublińcu - http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie Klatek Schodowych do Wymogów PPOŻ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie prac związanych z dostosowaniem klatek schodowych do wymogów ochrony PPOŻ w DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1. Dokumentacja projektowa 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiar robót. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu wykonywania prac i jego otoczenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie przewidziano wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 Pzp, tzn: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych z ofertą oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Ofertę Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty: a. formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b. kosztorys ofertowy : każdy Wykonawca przedstawi w kosztorysie obliczenie łącznej kwoty zamówienia przy uwzględnieniu wytycznych ujętych w przedmiarze robót - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. c. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. d. oświadczenie o braku zaległości wobec właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. e. oświadczenie załącznik nr 5 do SIWZ, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. f. certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. g. wykaz zatrudnionych osób posiadających kwalifikacje w zakresie projektowania instalacji sygnalizacji pożaru CNBOP, ITB, SITP. h. wykaz zatrudnionych osób posiadających świadectwo kwalifikacyjne E i D urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV. i. świadectwa autoryzacji wystawione przez producentów zaproponowanych do montażu urządzeń. j. wykaz wykonanych robót o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia w funkcjonującym obiekcie domu pomocy oraz dokumenty np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru robót potwierdzające, że roboty, o których mowa zostały wykonane należycie. Ocena w w warunków odbędzie się na zasadzie spełnia nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego skutkować będzie odrzuceniem oferty. WAŻNE: Dokumenty wymienione w pkt. c - winny być złożone w oryginale lub kserokopii opatrzonej klauzulą Za zgodność z oryginałem poświadczonej przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Starostwo Powiatowe w Lublińcu - http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. sw Rafała Kalinowskiego ul. dr E. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 10:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. sw Rafała Kalinowskiego ul. dr E. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec, sekretariat ppok. nr. 35.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 03.04.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.