eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Przygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego gadżetów informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu realizowanego przez Miasto Zamość pn. Rewitalizacja Rynku Nowego Miasta w Zamościu i jego otoczenia, współfinansowanego ze źródeł zewnętrznych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Zamość: Przygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego gadżetów informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu realizowanego przez Miasto Zamość pn. Rewitalizacja Rynku Nowego Miasta w Zamościu i jego otoczenia, współfinansowanego ze źródeł zewnętrznych.
Numer ogłoszenia: 267898 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219956 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego gadżetów informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu realizowanego przez Miasto Zamość pn. Rewitalizacja Rynku Nowego Miasta w Zamościu i jego otoczenia, współfinansowanego ze źródeł zewnętrznych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa (zwana dalej usługą lub zamówieniem) obejmująca przygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego gadżetów informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu realizowanego przez Miasto Zamość pn. Rewitalizacja Rynku Nowego Miasta w Zamościu i jego otoczenia, współfinansowanego ze źródeł zewnętrznych. 2.W skład usługi wchodzi wykonanie następujących rodzajów zadań: 1)DŁUGOPIS określany dalej jako Zadanie 1, 2)TECZKA KARTONOWA określana dalej jako Zadanie 2, 3)NOTATNIK określany dalej jako Zadanie 3, 4)NOTES określany dalej jako Zadanie 4, 5)TORBA NA ZAKUPY określana dalej jako Zadanie 5, 6)PAMIĘĆ USB określana dalej jako Zadanie 6, 7)KOSZULKA określana dalej jako Zadanie 7, 8)PARASOL określany dalej jako Zadanie 8. Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 1 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na długopisie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego długopisów z nadrukiem. Opis: -długopis metalowy, -chromowe aplikacje na korpusie, -wymiar: 13,5 x 0,9 cm, -kolor korpusu: srebrny, żółty, czerwony, jasno zielony, jasny fioletowy (5 kolorów po 300 sztuk), -wkład długopisu: niebieski, -nadruk na korpusie (z jednej strony), jeden kolor nadruku, -metoda nadruku: grawer laserowy, -ilości 1 500 sztuk, Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 2 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na teczkach kartonowych i dostarczenie do siedziby Zamawiającego teczek kartonowych z nadrukiem Opis: -teczka kartonowa formatu A4 z gumką, -wykonana z kartonu minimum 250g/m2 -nadruk jednostronny (pierwsza strona teczki), offsetowy, lakierowany, pełen kolor nadruku, -kolor teczki: 2 różne kolory: czerwony, niebieski, -liczba sztuk: 1 500, Zadanie 3: Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 3 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na notatnikach i dostarczenie do siedziby Zamawiającego notatników z nadrukiem. Opis: -notatnik formatu A5, -liczba kartek w bloczku - 50, -klejenie górnej krawędzi, -karton na spód po całości, -nadruk jednostronny, offsetowy, pełen kolor nadruku, -liczba sztuk: 1 500, Zadanie 4: Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 4 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na notesach i dostarczenie do siedziby Zamawiającego notesów z nadrukiem. Opis: -notes z karteczkami samoprzylepnymi składający się z: notes: klejony krótszym bokiem, karteczki białe, 50 szt., notes samoprzylepny: żółte karteczki samoprzylepne, 50 szt., foliowe zaznaczniki: karteczki samoprzylepne do markowania w pięciu różnych kolorach, po 25 szt. każdego koloru, -wymiary: 8 x 10,5 x 1,7 cm, -okładka kartonowa, biała, -nadruk jednostronny na okładce (pierwsza strona okładki), offsetowy, pełen kolor nadruku, -liczba sztuk: 1 500, Zadanie 5: Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 5 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na torbach na zakupy i dostarczenie do siedziby Zamawiającego toreb na zakupy z nadrukiem. Opis: -torba na zakupy z krótkimi uchwytami (nie dłuższe niż 25 cm), -materiał: poliester 420 D, -wymiary: 46 x 36 x 8 cm, -uchwyt w kontrastowym kolorze, -wzmocnione rączki, -nadruku na przedniej stronie torby, jeden kolor nadruku, -metoda nadruku: sitodruk, -kolor torby: granatowy i czerwony (po 500 sztuk każdego koloru), -liczba sztuk: 1 000, Zadanie 6: Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 6 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na pamięci USB i dostarczenie do siedziby Zamawiającego pamięci USB z nadrukiem. Opis: -wymiary: 73 x 20 x 7 mm, -obudowa plastikowa z metalicznymi/srebrnymi wstawkami, -kształt prostokątny, -pojemność: 2 GB, -nadruk na obudowie, jednostronny, jeden kolor, -metoda nadruku: tampodruk, -uchwyt na zawieszkę, -łącze USB nie wsuwane do korpusu, -smycz, -liczba sztuk: 500, Zadanie 7: Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 7 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na koszulkach i dostarczenie do siedziby Zamawiającego koszulek z nadrukiem w łącznej ilości 1 000 sztuk. Opis: -koszulki polo z podziałem na krój damski i męski, -materiał 100 % bawełna, -nadruk na koszulce na przedniej stronie, pełen kolor nadruku, -metoda nadruku: sitodruk, -wymiary koszulek standardowe, przypisane do poszczególnych rozmiarów z tabeli rozmiarów ubrań dla odzieży damskiej i męskiej, Koszulka polo damska: -Ilość sztuk: 500 sztuk, w tym rozmiar, -S - 200 szt., -M - 200 szt., -L - 100 szt., -Materiał: 100% bawełna, -Gramatura: minimum 180g/m2, -Polo wykonane ściegiem ściągaczowym 1x1, bez guzików, -Taśma wzmacniająca wzdłuż wykroju szyi, -Kołnierzyk i wykończenia rękawów ściegiem ściągaczowym, -Koszulka bez ściągacza na dole, -Szwy boczne, -Rozcięcia na dole koszulki, -Dopasowany krój koszulki podkreślający sylwetkę, -Kolor: rozmiar S -różowy, M -granatowy, rozmiar L - błękitny, Koszulka polo męska: -Ilość sztuk: 500 sztuk, w tym rozmiar, -M - 100 szt., -L - 200 szt., -XL - 200 szt., -Materiał: 100% bawełna, -Gramatura: minimum 180g/m2, -Zapięcie koszulki pod szyją na dwa guziki w dopasowanym kolorze, -Taśma wzmacniająca wzdłuż wykroju szyi, -Kołnierzyk i wykończenia rękawów ściegiem ściągaczowym, -Koszulka bez ściągacza na dole i rozcięcia, -Luźny krój koszulki polo, -Kolor: rozmiar M - czerwony, L - granatowy, rozmiar XL - ciemno zielony, Zadanie 8: Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 8 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na parasolach i dostarczenie do siedziby Zamawiającego parasoli z nadrukiem Opis: -parasol automatyczny z zaokrąglonym uchwytem, -poszycie: poliester 170 T, -metalowa laska i szyny, -uchwyt i kolce z tworzywa sztucznego w kolorze poszycia, -średnica: minimum 103 cm, -8 paneli, -nadruk na panelu, jeden kolor nadruku, -metoda nadruk: sitodruk, -kolor parasola: jeden kolor wybrany spośród następujących kolorów: niebieski, czerwony, żółty, zielony, -liczba sztuk: 500, 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SzOPZ) znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ i stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy po jej zawarciu. 4.Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 18.93.60.00 - Torby włókiennicze 30.23.72.30 - Pamięci 18.33.10.00 - Koszulki 39.29.52.00 - Parasole 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Xtreem Design Wojtasiak Sp.J., ul. Grunwaldzka 517 C2, 62-064 Poznań/Plewiska, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63245,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57588,60

  • Oferta z najniższą ceną: 57588,60 / Oferta z najwyższą ceną: 120171,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.