eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mosina › Usługa w zakresie transportu sanitarnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-08

Mosina: Usługa w zakresie transportu sanitarnego
Numer ogłoszenia: 26782 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Gruźlicy i Chorób Płuc im. St. Staszica SP ZOZ, Ludwikowo k/Poznania, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8132831, fax 061 8132879.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwikowo.one.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie transportu sanitarnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu chorych przy użyciu: 1 Jednej sanitarki przystosowanej jako pojazd uprzywilejowany posiadający stosowne, ważne pozwolenie na używanie sygnałów świetlnych i dźwiękowych wydanych przez MSWiA. Transport polegał będzie na przewozie chorych lub sporadycznie na przewozie pracowników działu Administracyjnego. Wymagane jest aby pojazd posiadał miejsce do przewozu min. czterech osób + kierowca oraz w razie potrzeby musi istnieć możliwość szybkiego montażu noszy. Pojazd musi być wyposażony w sprawną klimatyzację, nie może by starszy niż 2002 rok produkcji. Przyjmuje się, że średnio w miesiącu w dyspozycji Zamawiającego sanitarka będzie potrzebna 169 godzin przy średnim miesięcznym przebiegu 2.072 km. Czas pracy kierowcy sanitarki w godzinach od 7.00 -15.00 od poniedziałku do piątku, sporadycznie w soboty. Wg potrzeb czas pracy może się przesunąć w godzinach np. od 6.00 do 17.00 lub w innych godzinach. Zamawiający zastrzega sobie konieczność pozostawania sanitarki z kierowcą do dyspozycji 24 godziny na dobę w dni wolne od pracy oraz poza godzinami pracy w dni robocze w miejscu swojego garażowania ( bazie dojazdowej ) 2 Trzech samochodów do przewozu osób typ. BUS jako pojazdy uprzywilejowane posiadające stosowne, ważne pozwolenia na używanie sygnałów świetlnych i dźwiękowych wydanych przez MSWiA posiadających 8 miejsc + kierowca. Transport będzie polegał na przewozie chorych ze szpitala do naświetlań w Wielkopolskim Centrum Onkologii ul. Garbary 15 w Poznaniu. Pojazdy muszą być wyposażone w sprawną klimatyzację dwustrefową (oddzielnie kabina kierowcy oddzielnie przedział pacjentów), nie może by starszy niż 2002 rok produkcji. Przyjmuje się, że średnio w miesiącu w dyspozycji Zamawiającego busy będą potrzebne 553 godzin przy średnim miesięcznym przebiegu 9.453 km ( dla wszystkich razem ). Czas pracy kierowców będzie odbywał się w godzinach od 7.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku lub od poniedziałku do soboty włącznie. Wg potrzeb czas pracy może się przesunąć w godzinach np. 6.00 -17.00 lub w innych godzinach. Zamawiający zastrzega sobie konieczność pozostawania samochodów z kierowcą do dyspozycji 24 godziny na dobę w dni wolne od pracy oraz poza godzinami pracy w dni robocze w miejscu swojego garażowania ( baza dojazdowa ). - Dla wyjaśnienia Zamawiający jednoznacznie oświadcza, że karta drogowa która posłuży jako dowód wykonania usługi zostanie rozpoczęta tylko i wyłącznie oraz jej zapis uruchomienia pojazdu tzn. stan zerowy rozpoczęcia wykonywania usługi transportowej rozpocznie się po otrzymaniu dyspozycji od upoważnionego pracownika Szpitala w Ludwikowie i wyjazdu z miejsca dyspozycji. Niniejszy zapis dotyczy zarówno sanitarki i samochodów typ. Bus. Wszystkie samochody bezwzględnie muszą posiadać zestaw tlenowy tj. butlę tlenową z reduktorem i maską tlenową, aparat AMBU, torbę pierwszej pomocy oraz termotorbę do przewozu krwi. - Z uwagi na specyfikę wykonywanej usługi transportowej tj. przewóz pacjentów do naświetlań w Wielkopolskim Centrum Onkologii ul. Garbary 15 i co się z tym wiąże sporadyczna konieczność doprowadzenia pacjentów do poradni gdzie są naświetlani oraz w przypadkach nagłych zmian decyzji i dyspozycji, kierowcy muszą posiadać stałą łączność ze szpitalem. Łączność ta może odbywać się tylko i wyłącznie za pomocą telefonów sieci komórkowej, dlatego wymagane jest aby każdy z kierowców posiadał aparat telefoniczny . 3 Wykonawca przedstawi również do dyspozycji Zamawiającego koszt sanitariusza. Sanitariusz będzie potrzebny około 50 godzin w miesiącu wg potrzeb przy wyjazdach z pacjentem na odległość powyżej 50 km od Szpitala po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym jednak nie później niż 4 godziny przed jego zapotrzebowaniem. Sanitariusz musi posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonywania powyższej czynności. 4 Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiąże się do realizacji zadań dotyczących szpitala wynikających z potrzeb obronnych państwa związanych z zagrożeniami w czasie pokoju ( klęski żywiołowe, epidemie, katastrofy, zagrożenia terrorystyczne) i zagrożeniem bezpieczeństwa państwa. 5 Zamawiający informuje , że istnieje możliwość odpłatnej dzierżawy garaży dla wszystkich środków transportowych będących w dyspozycji Zamawiającego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.33.00 - Usługi w zakresie transportu pacjentów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14 000,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu GBS w Mosinie 87 9048 0007 0000 3333 2000 0001 2) poręczeniach bankowych 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wykonawcy muszą posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnej bazy transportowej w wymaganym zakresie w asortymencie oraz ilościach koniecznych do wykonania zamówienia. 2 zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat 2005-2007 usługi podobnej wielkości i zakresie , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres. 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 4 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. minimalnej wartości przedmiotu zamówienia 5 spełnią warunki płatności: - akceptują terminy płatności faktur do 14 dni od daty jej wystawienia. 6 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7 Pracownicy wykonawcy muszą być wyposażeni w jednolitą odzież ochronną uniformy - specjalne kurtki, spodnie wyróżniające ich tak aby osoby postronne rozpoznawały w nich pracowników transportu sanitarnego 8 Karty drogowe prowadzone przez kierowców , po sprawdzeniu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pod względem merytorycznym i rachunkowym muszą być przechowywane przez okres min. 5 lat u Wykonawcy. 9 Każdy środek transportu musi posiadać Decyzje Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego o dopuszczeniu do przewozu chorych. 10 Zamawiający zastrzega sobie, że w okresie związania z ofertą w wyznaczonym dniu i godzinie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego , wykonawca może zostać poproszony o podstawienie środka transportu wymienionego w ofercie do weryfikacji i oceny zgodności z załączonymi dokumentami i oświadczeniami
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty 1.2 formularz ofertowy 1.3 Zaakceptowany wzór umowy 1.4 Oświadczenie, że pracownicy wykonawcy będą wyposażeni w jednolitą odzież ochronną uniformy - specjalne kurtki, spodnie wyróżniające ich tak aby osoby postronne rozpoznawały w nich pracowników transportu sanitarnego 1.5 Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert ; 1.6 Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek wystawione nie wcześniej niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert ; 1.7 Kopię Decyzji Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego na każdy środek transportu o dopuszczeniu do transportu chorych. 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. 2.4 Kopia ważnych pozwoleń na używanie sygnałów świetlnych i dźwiękowych wydanych przez MSWiA art. 53 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r Dz. U. Nr 98, poz. 602 z póżn.zm/ oraz art 104 Kodeksu postępowania administracyjnego Dz. U. z 1980r Nr 9, poz 26 z póź zm.. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 Wykaz zrealizowanych w ostatnich 3 latach 2005-2007 usług, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres doświadczenie oferenta . 3.2 Potencjał kadrowy - niezbędny do wykonania zamówienia - wykaz osób z uprawnieniami wymaganymi przepisami obowiązującego Prawa o Ruchu Drogowym, które będą wykonywać usługę z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnymi do wykonywania zamówienia oraz zaświadczenie o szkoleniu BHP zgonie z przepisami działu X, rozdział LVIII Kodeksu Pracy oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996roku Dz.U. nr 62,poz.285 z którego będzie wynikać, że kierowca został przeszkolony w zakresie udzielania pomocy przedmedycznej. W przypadku sanitariusza należy załączyć licencję uprawniającą do wykonywania czynności ratowniczych.; Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej: po 1 osobie jako kierowcę sanitarki, po 1 osobie jako kierowcę busa x 3 , 1 osobę jako sanitariusza 3.3 Potencjał Techniczny - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia samochodów, jakimi dysponuje oferent - marka, rok produkcji, informacje o klimatyzacji oraz wyposażeniu w sygnalizację świetlną i dźwiękową, możliwości transportowe, ilość, forma własności 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 4.1 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2 Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 6.5. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 6.5. 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 6.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 6.2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 7.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 7.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/niespełna.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. dyspozycyjność - 10
  • 3. koszt sanitariusza - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwikowo.one.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Gruźlicy i Chorób Płuc w Ludwikowie 62-050 Mosina - budynek administracji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Gruźlicy i Chorób Płuc w Ludwikowie 62-050 Mosina - budynek administracji - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.