eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Świadczenie usług konserwacji oraz przeglądów technicznych urządzeń medycznych w postaci respiratorów oraz aparatów do znieczulania stanowiących wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Sierpc: Świadczenie usług konserwacji oraz przeglądów technicznych urządzeń medycznych w postaci respiratorów oraz aparatów do znieczulania stanowiących wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu.
Numer ogłoszenia: 267810 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Słowackiego 32, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2758501, 2758554, faks 024 2752627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozsierpc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji oraz przeglądów technicznych urządzeń medycznych w postaci respiratorów oraz aparatów do znieczulania stanowiących wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych w postaci respiratorów oraz aparatów do znieczulania według pakietów: Pakiet 1 - Respiratory; Pakiet 2 - Aparaty do znieczulania; 2. Utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń polega na świadczeniu przez Wykonawcę usług w zakresie: konserwacji, przeglądów oraz prowadzenia paszportów lub kart urządzeń medycznych. 3. Respiratory oraz aparaty do znieczulania znajdującą się na wyposażeniu Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu. 4. Przez utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych rozumie się wykonanie czynności związanych z konserwacją określoną przez producenta oraz wykonanie przeglądów okresowych stanu technicznego tych urządzeń. 5. Przez konserwację urządzeń rozumie się wykonanie czynności o charakterze obsługi okresowej urządzenia mające na celu podtrzymanie jego gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia producenta urządzenia. 6. Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych obejmuje: a) prowadzenie serwisu w dni robocze w godzinach 730-1500, b)czynności konserwacyjne określone przez producenta urządzenia, c) prowadzenie kart naprawy urządzeń, d) okresowe kontrole zwane dalej przeglądami technicznymi sprawności aparatury i urządzeń medycznych, e) prowadzenie paszportów lub kart technicznych tych urządzeń, f) okresowe kontrole sprzętu pomiarowego (kalibracja), g) zapewnienie własnego transportu do przewiezienia urządzeń do i z siedziby Wykonawcy lub punktu serwisowego, h) uruchamianie i montaż nowych urządzeń, o ile nie zostało to zastrzeżone przez producenta, i) przygotowanie do naprawy urządzeń medycznych wymagających wykonania usługi przez autoryzowany serwis, j) ocenę stanu technicznego oraz drobne naprawy w ramach przeglądów i konserwacji, k) sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń, w tym nie nadających się do naprawy, l) założenie i prowadzenie paszportów, kart dla zakupionych przez zamawiającego urządzeń medycznych, o ile nie zostało to zastrzeżone przez producenta. m) wykonywanie badań bezpieczeństwa elektrycznego. 7. Warunki ogólne realizacji zamówienia: a) konserwacji, przeglądom podlegają aparatura i urządzenia medyczne oraz sprzęt pomiarowy wymieniony w Pakietach; b) Prace konserwacyjne aparatury i urządzeń medycznych oraz sprawdzanie sprzętu pomiarowego mogą wykonywać osoby: posiadające kwalifikacje do naprawiania i konserwacji urządzeń medycznych, posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń, posiadające uprawnienia resortowe, przeszkolone u producenta w zakresie napraw i przeglądów urządzeń; c) Podstawowy zakres czynności konserwatorsko - naprawczych oraz sprawdzenia sprzętu pomiarowego obejmuje: określenie rodzaju uszkodzenia wymiana materiałów eksploatacyjnych, sprawdzenie prawidłowości działania, sprawdzenie i ewentualne czyszczenie elementów aparatury i urządzeń, sprawdzenie instalacji, kontrola sprawności zaworów, ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów UDT: przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami inspektorów UDT, uczestnictwo w odbiorach z udziałem inspektorów UDT; d) każda czynność konserwatorska oraz sprawdzenia sprzętu pomiarowego musi zostać potwierdzona w karcie pracy i wpisana przez Wykonawcę do paszportu technicznego urządzenia; e) karta pracy powinna zawierać w szczególności m.in.: datę, nr karty pracy, pełną nazwę użytkownika, nazwę aparatu (typ, nr fabryczny), wyszczególnienie (naprawa lub przegląd), cenę jednostkową netto, wartość materiałów netto, datę rozpoczęcia i zakończenia pracy, potwierdzenie wykonania usługi (data, podpis, pieczątka) przez osoby, o których mowa w pkt. 8 ppkt. a; f) w przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy umieszczenie na niesprawnym urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne - nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy - nie używać. 8. Okresowe kontrole zwane dalej przeglądami technicznymi urządzeń medycznych: a) okresowym przeglądom technicznym podlegają urządzenia wykazane w Pakietach; b) przeglądy wykonywane są w terminach wynikających z zaleceń producenta lub dostawcy; c) przegląd urządzeń dokonują osoby posiadające stosowne uprawnienia lub zaświadczenie; d) fakt przeprowadzenia kontroli lub przeglądu Wykonawca odnotowuje w paszporcie technicznym urządzenia; e) protokół ze sprawności urządzeń Wykonawca sporządza w 2 - egzemplarzach: jeden przekazuje pracownikowi odpowiedzialnemu za sprzęt medyczny w Dziale Technicznym i jeden zachowuje dla siebie. 9. Konserwacja aparatury i urządzeń medycznych oraz sprzętu pomiarowego: a) bieżące zgłoszenia przekazywane będą w formie telefonicznej lub ustnie przez kierowników Zamawiającego odpowiedzialnych za dany sprzęt medyczny lub inne osoby przez nich upoważnione bądź też przez pracowników Działu Technicznego; b) osoba przekazująca informuje o rodzaju uszkodzenia (awarii) ustala z Wykonawcą termin realizacji zgłoszenia. c) wykonawca podaje osobie zgłaszającej realny termin i godziny przybycia. Maksymalny czas reakcji serwisu od zgłoszenia w formie telefonicznej bądź ustnej wynosi 24 godziny lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy; d) potwierdzenia wykonanych prac obejmujących opis wykonanej usługi z podaną nazwą i ilością zużytych materiałów lub wymienionych części (w przypadku ich występowania) będą dokonywane przez osoby, o których mowa w ppkt. a; e) w przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjnych w siedzibie Wykonawcy, przekazanie urządzenia medycznego następuje na podstawie dokumentu przekazania. Dokument ten powinien zawierać w szczególności m.in.: datę zgłoszenia, dane zgłaszającego, godzinę zgłoszenia, nazwa i typ sprzętu, imię i nazwisko osoby zgłaszanej, opis zgłoszenia, datę odbioru przez Zamawiającego, godzinę odbioru, imię i nazwisko osoby odbierającej; f.) wykonane czynności konserwacyjne muszą być odnotowane przez Wykonawcę w karcie pracy oraz w paszporcie technicznym urządzenia; g) gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez producenta; h) dokumenty z wykonanych konserwacji są przechowywane w jednostce, komórce organizacyjnej użytkownika urządzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1). Formularz oferty - z wykorzystaniem załącznika nr 1 do SIWZ. A.2). Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. A.3). Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. A.4). Wykaz sprzętu medycznego podlegającego konserwacji oraz przeglądom technicznym z podaniem cen według opisanych rubryk - z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ. A5). Wykaz doświadczenia w zakresie wykonawstwa - z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ. A.6). Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SIWZ. A.7). Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - z wykorzystaniem załącznika nr 8 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy wymaga zgody obu stron umowy oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp. 2. Dopuszcza się zmiany umowy polegające na: a) zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentujących, b) zmianie elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany. 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w ust. 2. mogą być następujące okoliczności: a) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, b) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 5. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku: 1) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; 2) uzasadnionych zmian cen wprowadzonych niezależnie od Wykonawcy np. przez producentów, dostawców środków służących do realizacji przedmiotowej umowy, na podstawie dokumentu wystawionego przez producenta, dostawcę potwierdzającego tę zmianę (oświadczenie, cennik lub faktura). 6. Zmiany wymienione w pkt 5.1) następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów. 7. Zmiany, o których mowa w pkt 5.2) mogą być dokonane na wniosek Sprzedawcy w terminie 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy i nie mogą wystąpić częściej niż raz na 12 m-cy. 8. W przypadku, kiedy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w całości lub w spornej części.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozsierpc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ UL. SŁOWACKIEGO 32 09-200 SIERPC POKÓJ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 11:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ UL. SŁOWACKIEGO 32 09-200 SIERPC SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RESPIRATORY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RESPIRATORY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: APARATY DO ZNIECZULANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: APARATY DO ZNIECZUALANIA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.