eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Zakup i dostawa pojemników o objętości 2,5 m3 - 123 szt. przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Lubin: Zakup i dostawa pojemników o objętości 2,5 m3 - 123 szt. przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
Numer ogłoszenia: 267807 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o. w Lubinie , ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 7249940, fax. (076) 7249950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Społka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pojemników o objętości 2,5 m3 - 123 szt. przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa pojemników o objętości 2,5 m3 - 123 szt. przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych pojemniki o pojemności 2,5 m3 o kolorze niebieskim /na papier/ - 43 szt. pojemniki o pojemności 2,5 m3 o kolorze zielonym /na szkło/ - 40 szt. pojemniki o pojemności 2,5 m3 o kolorze żółtym /na plastik/ - 40 szt. CPV (Wspólny Słownik Zamówień) - 25200000-3 - Produkty z tworzyw sztucznych Przedmiotem zamówienia jest transport i dostawa 123 szt. pojemników o poj. 2,5 m3 przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy: 1) każdy pojemnik o pojemności 2,5 m3 ma posiadać kształt iglo o podstawie okrągłej i o średnicy 1,72 m; 2) górna część musi być przykryta jednolitą kopułą, wykonaną symetrycznie bez łączeń. Na czaszy pojemnika znajdować się powinny dwa uchwyty, za pomocą których otwierane będzie dno i opróżniany pojemnik. Uchwyty wykonane mają być z nierdzewnej lub ocynkowanej stali; 3) każdy pojemnik winien być wykonany z laminatu poliestrowo-szklanego (o jednakowej grubości) pokrytego warstwą kolorowego, błyszczącego żelkotu; 4) konstrukcja dna każdego pojemnika musi posiadać dwie klapy wykonane z laminatu poliestrowo-szklanego o zawiasach rozstawionych w taki sposób, aby otwierały się jak szczęki koparki umożliwiając całkowite opróżnienie zawartości pojemnika. Rozwarcie dolnych szczęk pojemnika dla danego rodzaju odpadu to: szkło - 55 cm ? 1 cm plastik - 85 cm ? 1 cm papier - 120 cm ? 1 cm 5) dno każdego pojemnika winno posiadać stopki gumowe, zabezpieczające dno przed korozją; 6) opróżnienie komory pojemnika odbywać się ma przez otwarcie klap dennych, posiadających blokadę utrudniającą ich otwarcie przez osoby postronne; 7) okucia dna winny być stalowe, ocynkowane; 8) układ cięgnowy sterujący klapami (znajdujący się wewnątrz pojemnika) wykonany winien być ze stali zabezpieczonej przez ocynkowanie; 9) otwory wrzutowe pojemników muszą być dostosowane do materiału, na który są przeznaczone: okrągły - na szkło, średnica 18 ? 1 cm, zasłonięty rozetą gumową, okrągły - na plastik, średnica 25 ? 1 cm, zasłonięty rozetą gumową podłużny - na papier, h=11? 1 cm, l=38 ? 1 cm, zasłonięty klapką lub gumą olejoodporną, z półką umożliwiającą położenie paczki papieru przed wsunięciem do pojemnika; 10) każdy pojemnik winien posiadać dwa otwory wrzutowe (umieszczone po przeciwnych stronach pojemnika), zasłonięte gumą np. olejoodporną; 11) pojemniki muszą być fabrycznie nowe 12) Każdy pojemnik winien być oznakowany i zawierać nazwę gromadzonego odpadu oraz informacje następującej treści: Na pojemnikach o kolorze niebieskim /na papier/: WRZUCAMY: gazety, prospekty, papier do pisania, papier ksero, zeszyty, książki, torby papierowe, kartony, pudełka, tekturę; NIE WRZUCAMY: torebek foliowych, kalki, tapet, papieru zabrudzonego, tłustego; Na pojemnikach o kolorze zielonym /na szkło/ WRZUCAMY: umyte szklane butelki po napojach, umyte opakowania szklane po przetworach, butelki po alkoholu, stłuczkę szklaną; NIE WRZUCAMY: nakrętek i kapsli, luster, szyb, szkła zbrojonego, naczyń żaroodpornych, opakowań po lekach, żarówek, świetlówek, porcelany, fajansu itp; Na pojemnikach o kolorze żółtym /na plastik/ WRZUCAMY: zgniecione i bez nakrętek plastikowe butelki PET po napojach, plastikowe i czyste opakowania po szamponach i kosmetykach; NIE WRZUCAMY: żadnych innych wyrobów z tworzyw sztucznych (naczyń plastikowych, toreb foliowych, styropianu, zanieczyszczonych opakowań po produktach spożywczych 13) Napisy mają być umieszczone na tej stronie pojemnika na której znajdują się otwory wrzutowe (po dwóch stronach pojemnika), ich wykonanie ma być trwałe np. przez wtopienie w powierzchnię pojemnika. Nie dopuszcza się nalepek i naklejek. Wygląd umieszczonego oznakowania na pojemniku przedstawia Rysunek Nr 1. WARUNKI OGÓLNE 1) Miejsce dostawy: miasto 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, Baza Eksploatacyjna Zamawiającego, ul. Rzeźnicza 1. 2) Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji. 3) Zamawiający dokona zapłaty po dostawie przedmiotu zamówienia w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin realizacji zamówienia (termin dostaw): Do 30 stycznia 2009 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00 - 25.20.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 3.000,00 PLN słownie trzy tysiące złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki określone w Art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655): a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 8 (SIWZ), w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu. 3) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców Art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) a) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z Formularzem ofertowym Załącznik Nr 1 następujących wypełnionych i podpisanych dokumentów: a) Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 formularza ofertowego; b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; d) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie warunki wymienione w pkt. 3 (SIWZ)Opis przedmiotu zamówienia - oświadczenie znajduje się w treści formularza ofertowego; 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) ppkt b, d, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Oferta musi być sporządzona zgodnie z załączonym formularzem ofertowym, którego załącznikami muszą być ww. dokumenty. 5) Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy bądź przez notariusza. 6) Upoważnienie do podpisania oferty wraz z wszystkimi załącznikami oraz do potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem powinno wynikać z odpisu z właściwego rejestru. W przypadku podpisania oferty oraz potwierdzania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez osobę nie wymienioną w odpisie z właściwego rejestru należy dołączyć jej pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu. 7) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 9. Pozostałe dokumenty bezwzględnie wymagane w ofercie 1) Wypełniony Załącznik Nr 3 - informacja dotycząca tej części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Dołączenie załącznika Nr 3 jest niezbędne jedynie w przypadku, gdy na formularzu oferty Wykonawca zaznaczył, że zadanie wykona z udziałem podwykonawcy podwykonawców. 2) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę- tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. 3) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu. 4) Dokument (kserokopia) potwierdzający że pojemniki na szkło będące przedmiotem zamówienia spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla urządzeń używanych na zewnątrz pomieszczeń w zakresie emisji hałasu do środowiska (Dz. U. Z 2005 r. Nr 263, poz. 2202 z późniejszymi zmianami) 5) Wizualizacyjne (fotografie) przedstawiające przedmiot dostawy tj. - 3 pojemniki na każdy rodzaj odpadu (tym pojemnik na szkło z widocznym oznakowaniem CE- zgodnie z ww. rozporządzeniem Ministra Gospodarki). - układ cięgnowy sterujący klapami dennymi znajdujący się środku pojemnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.lubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. Adres: 59-300 Lubin, ul. Rzeźnicza 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, w Sekretariacie (II piętro, pokój nr 305).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.