eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pt.Budowa zbiornika retencyjnego wraz z kanałem odpływowym, ogrodzeniem i drogą dojazdową na terenie Zakładu Uzdatniania Wody przy ul. Rosłońskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zabezpiecz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-29

Przemyśl: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pt.: Budowa zbiornika retencyjnego wraz z kanałem odpływowym, ogrodzeniem i drogą dojazdową na terenie Zakładu Uzdatniania Wody przy ul. Rosłońskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zabezpieczenie przeciwpowodziowe Zakładu Uzdatniania Wody w Przemyślu oraz terenów przyległych.
Numer ogłoszenia: 26778 - 2010; data zamieszczenia: 29.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10856 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pt.: Budowa zbiornika retencyjnego wraz z kanałem odpływowym, ogrodzeniem i drogą dojazdową na terenie Zakładu Uzdatniania Wody przy ul. Rosłońskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zabezpieczenie przeciwpowodziowe Zakładu Uzdatniania Wody w Przemyślu oraz terenów przyległych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową zbiornika retencyjnego o poj. 2338m3 wraz z kanałem odpływowym o dług.48 mb, ogrodzeniem o dług. 273mb oraz droga dojazdową o pow. 250,30m3 na terenie Zakładu Uzdatniania Wody przy ulicy Rosłońskiego , zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Szczegółowy opis zamówienia na wykonanie robót budowlanych przedstawiono w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót ( zał. Nr 2 do SIWZ) . 3. Sposób realizacji zamówienia : 1) Nadzór inwestorski nad realizacja zamówienia pełnić będą : - Inspektor nadzoru robót budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej pełniący jednocześnie funkcję koordynatora (zwany dalej Wykonawcą) z którym będzie podpisana umowa. Inspektor nadzoru robót budowlanych będzie koordynował prace i występował jednocześnie jako Inspektor Nadzoru z ramienia Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia określonymi dla wykonawców w oparciu o dokumenty przetargowe. - Inspektor nadzoru robót sanitarnych (specjalność sieci sanitarne) Inspektorzy nadzoru muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, kopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do PIIB należy dołączyć do oferty. 2)Zakres usługi i podstawowe obowiązki osób nadzorujących: - administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w przedmiotowym zamówieniu, - reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację zamówienia, - zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, - rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy, - dokonanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień, - zapewnienie, że roboty są wykonywane zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, - kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót, - rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, - sprawdzanie wykonania robót zanikowych, - kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, - potwierdzanie gotowości do odbioru robót, - uczestniczenie w czynnościach odbioru robót i przekazania do użytkowania, - informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Zamawiającym (robót ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji, itp.) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia przez Wykonawcę, - współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, - organizowanie odbioru końcowego i sporządzenie Protokołu Odbioru, Listy Usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu, a) przeglądu robót zgłoszonych do odbioru końcowego stwierdzenia gotowości do odbioru lub wykazania braku gotowości, b) przeglądu i zatwierdzenia dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej robót budowlanych w szczególności w zakresie ilości, jakości i zgodności wykonanych robót z umową jako podstawy odbioru oraz zapłaty wynagrodzenia, c) oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę robót wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót. 4. Wartość zamówienia (zgodnie z dokonanym wyborem Wykonawcy zadania), nad którym będzie sprawowany nadzór wynosi 197.813,77 zł netto (słownie: sto dziewięćdziesiąt siedem tysięcy siedemset dwadzieścia trzy złotych 00/100).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 Ochrona środowiska i zapobieganie zagrożeniom Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe INWESTROL Spółka z o.o., ul. Klasztorna 1, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5993,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5993,76

  • Oferta z najniższą ceną: 5993,76 / Oferta z najwyższą ceną: 5993,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.