eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Odbiór i wywóz odpadów z budynków komunalnych Gminy Miejskiej Kłodzko.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-30

Kłodzko: Odbiór i wywóz odpadów z budynków komunalnych Gminy Miejskiej Kłodzko
Numer ogłoszenia: 267770 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334587 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1, Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i wywóz odpadów z budynków komunalnych Gminy Miejskiej Kłodzko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: 1.1. systematycznym, nie dopuszczającym do przepełniania, odbiorze odpadów wytwarzanych przez mieszkańców budynków komunalnych Gminy Miejskiej Kłodzko wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, gromadzonych w wyznaczonych do tego pojemnikach, składowaniu ich i ponoszeniu innych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia w przeliczeniu na jednego mieszkańca, 1.2 umieszczeniu odpowiedniej ilości własnych pojemników w dobrym stanie technicznym i sanitarnym, zapewniających należyte wykonanie usługi, 1.3. utrzymaniu w dobrym stanie porządkowym i sanitarnym miejsc ustawienia pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów, w tym usuwania odpadów nagromadzonych w tych miejscach poza urządzeniami przeznaczonymi do gromadzenia odpadów (m.in. odpadów wielkogabarytowych, gruzu i szlaki). 2. Prace będące przedmiotem przetargu będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów porządkowych i sanitarnych, spełnienie wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów - m.in. § 8 i § 10 uchwały Rady Miejskiej z dnia 30 sierpnia 2007 r. w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko - załącznik nr 2 do umowy 3. Wykaz budynków komunalnych Gminy Miejskiej Kłodzko, wraz z ilością zamieszkujących je mieszkańców, ujęty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ jest mowa o odpadach, należy przez to rozumieć odpady komunalne w rozumieniu art. 3 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.), tj. odpady powstające w gospodarstwach domowych, a także odpady niezawierające odpadów niebezpiecznych pochodzące od innych wytwórców odpadów, które ze względu na swój charakter lub skład są podobne do odpadów powstających w gospodarstwach domowych ( w tym odpady wielkogabarytowe) 5. Ilość osób zamieszkujących z w budynkach komunalnych Gminy Miejskiej Kłodzko - ujęta w załączniku nr 4. do SIWZ będzie podlegała zmianom - aktualizacji, zgodnie z zapisami projektu umowy. Każdy z wykonawców winien dokonać wizji terenowej, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 1. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 29589 EUR.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TEMPO Sp. z o.o., Fabryczna 1, Kłodzko, kraj/woj. Polska.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7,82 /za 1 miesiąc/za 1 mieszkańca
  • Oferta z najniższą ceną: 7,82 /za 1 miesiąc/za 1 mieszkańca oferta z najwyższą ceną: 7,82 /za 1 miesiąc/za 1 mieszkańca
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.