Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-31
Warszawa: Usługa ochrony osób i mienia, prowadzenia dozoru za pomocą urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku i na terenie zewnętrznym Urzędu Skarbowego Warszawa Wola oraz konserwację systemu alarmowego i CCTV
Numer ogłoszenia: 267760 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Warszawa Wola , ul. Powstańców Śląskich 2D, 01-381 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5336660, 5336904, faks 022 5336786.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia, prowadzenia dozoru za pomocą urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku i na terenie zewnętrznym Urzędu Skarbowego Warszawa Wola oraz konserwację systemu alarmowego i CCTV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: całodobowa bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia przez uzbrojonych pracowników ochrony, prowadzenie dozoru za pomocą urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku i na terenie zewnętrznym, konserwacja SSWiN , CCTV Opis przedmiotu zamówienia całodobowa bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia przez uzbrojonych pracowników ochrony, prowadzenie dozoru za pomocą urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku Urzędu i na terenie zewnętrznym, monitorowanie sygnałów alarmowych i konserwacja systemu alarmowego i CCTV Urzędu Skarbowego Warszawa Wola w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy Wielkość zamówienia ochrony fizycznej: przez całą dobę codziennie, 2 pracowników ochrony w zmianach maksymalnie 12 godz., ponadto w godzinach pracy Urzędu ochrona będzie realizowana przez 2 uzbrojonych pracowników ochrony. Posterunek nr 1 - dyżurka przy wejściu pracowniczym od ul. Powstańców Śląskich, - jeden pracownik ochrony przez całą dobę, - zadania wg planu ochrony. Posterunek nr 2 - hol łączący wejście służbowego do Urzędu Skarbowego z halą obsługi klientów, po godz. urzędowania patrol wokół obiektu - jeden pracownik ochrony, - zadania wg planu ochrony. Posterunek nr 3 - ochrona kas w godzinach pracy Urzędu, - jeden pracownik ochrony, - zadania wg planu ochrony. Posterunek nr 4 -ochrona hali obsługi klienta Urzędu, - jeden pracownik ochrony, - zadania wg planu ochrony. Szacunkowa Ilość godzin przepracowanych przez pracowników ochrony w ciągu 1 roku. 2 pracowników ochrony ochraniających budynek przez 24 godziny tj.: 2 pracowników x 24 godziny x 365 dni = 17 520 roboczo godzin 2 pracowników ochrony ochraniających budynek w czasie pracy urzędu tj.: 2 pracowników x 8 godzin x 253 dni (ilość dni pracujących w roku) = 4048 roboczo godzin, 212 godziny( ponieważ w poniedziałki urząd funkcjonuje od 8:00 do 18:00 tj. 53 poniedziałki x 2 h x 2 pracowników), 32 godziny (dwie soboty w roku, w których urząd funcjonuje od 8:00 do 16:00) Łączna ilość roboczo godzin w ciągu roku: 17520 +4048+ 212+32 = 21 812 roboczo godzin Ustala się ponadto: - aby ochrona była pełniona w zmianach nie przekraczających 12 godz., - wsparcia ochrony fizycznej przez patrol interwencyjny dojeżdżający w czasie 7 ( siedem ) minut w godzinach 19.00 - 7.00 i mniej niż 15 ( piętnaście ) minut w godzinach 7.00 - 19.00, - nie dopuszcza się załóg interwencyjnych jednoosobowych. Dodatkowe warunki realizacji Umowy: - wyznaczony ze strony zleceniobiorcy pracownik do nadzoru nad pracą ochrony i kontaktów ze zleceniodawcą posiada licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia, - pracujący codziennie kierownik obiektu w godz. pracy Urzędu lub kierownicy zmian muszą posiadać licencje II-go, a pozostali pracownicy licencje I-go stopnia ochrony fizycznej; - pracownicy ochrony fizycznej muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, w pełni sprawni fizycznie o prezencji stosownej do powagi ochranianego obiektu; - pracownicy ochrony muszą posiadać zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie BHP (do potwierdzenia oświadczeniem Wykonawcy), - jednolite umundurowanie i identyfikatory wszystkich pracowników ochrony - uzgodnione ze Zleceniodawcą. Wymagane wyposażenie pracowników ochrony: - broń palna krótka szt-2, - paralizatory elektryczne szt. - 3, - piloty antynapadowe, - środki łączności bezprzewodowej - radiotelefony, - kajdanki w dyspozycji dowódcy zmiany, - latarki szt. 2. Prowadzenie monitoringu sygnałów alarmowych. Konserwacja systemu alarmowego oraz CCTV - RAZ W MIESIĄCU: - oczyszczanie kamer (obiektywy, styki, sprawdzenie mocowań kamer), - sprawdzanie styków ( kamera linia przesyłowa, linia przesyłowa rejestrator), - konserwacja rejestratora (styki wejściowe, wentylator), - sprawdzenie poprawności działania programu zainstalowanego w rejestratorze, - sprawdzenie poprawności działania UPS, - sprawdzanie czujek ( styki na czujkach, sprawdzanie drożności linii czujek), - sprawdzenie poprawności działania pilotów antynapadowych, - sprawdzenie poprawności działania centralki alarmowej ( sprawdzenie drożności linii, sprawdzenie poprawności działania programu zainstalowanego w centralce alarmowej, sprawdzenie styków). Obowiązki Zleceniobiorcy: - Ochrona osób i mienia na terenie i w obiekcie Urzędu Skarbowego określonego w specyfikacji, - Sprawdzanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń przed zagarnięciem mienia i stanu p.poż. po godz. pracy, - Składanie wyznaczonemu pracownikowi Urzędu Skarbowego raportów nt. zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas służby - najpóźniej w najbliższym dniu roboczym, - Prowadzenie książki raportów z przebiegu służby. Zdawanie sprawozdań z przebiegu służby wyznaczonemu przedstawicielowi Zleceniodawcy, - Prowadzenie ewidencji kluczy, - Współpracę w zakresie pierwszego kontaktu z petentami, udzielanie wstępnej informacji i właściwe kierowanie do odpowiednich działów. - Drobne prace gospodarcze Sposób działania w przypadku zaistnienia zdarzeń na terenie podlegającym ochronie: - niezwłoczne powiadomienie stosownych do zdarzenia służb ratunkowo-interwencyjnych i przedstawiciela zleceniodawcy, - prowadzenie działań interwencyjno- ratunkowych celem przywrócenia stanu pożądanego lub minimalizacji strat i zabezpieczenia miejsca zdarzenia celem niedopuszczenia do zatarcia śladów przed przybyciem służb..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.11.00 - 79.71.11.00 50.32.42.00 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne 50.34.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń telewizyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej i stałej wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz.1221 z późn. zm.);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług ochrony osób i mienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeśli wykonawca spełnia warunek polegając na wiedzy i doświadczeniu, innego podmiotu zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu/ów, z którego jednoznacznie będzie wynikało, że podmiot ten będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia jako podwykonawca.;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień od ochrony osób i mienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Jeżeli wykonawca spełnia powyższy warunek polegając na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu/ów, z których jednoznacznie będzie wynikało, ze podmioty te oddadzą mu do dyspozycji niezbędne osoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zestawienie ofertowe kosztów realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie i wg wzoru załączonego przez Zamawiającego; Dokument ten będzie załącznikiem Nr 13 do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - cena za miesięczny ryczałt za monitorowanie sygnałów alarmowych i gotowość do interwencji załóg - 20
- 3 - cena za miesięczny ryczałt za konserwację systemu alarmowego oraz CCTV - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z dyspozycja art. 144 ust. 1 ustawy dopuszcza następujące istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy i na następujących warunkach: Zakres zmian/ powód zmiany Warunki i tryb dokonywania zmian Dot. pracowników desygnowanych do realizacji przedmiotu zamówienia Zmiany osób desygnowanych do realizacji usługi a wskazanych w ofercie. Zmiany z inicjatywy Zamawiającego lub Wykonawcy, w każdym uzasadnionym przypadku. Za uprzednią pisemna zgodą zamawiającego, akceptującego nowego pracownika ochrony, pod warunkiem, że spełnia on kryteria przyjęte w SIWZ. Stosowny aneks do umowy. Dot. zmian przepisów prawa (VAT, przepisy branżowe związane z przedmiotem zamówienia) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia. Zmiana treści umowy w formie aneksu. Dot. zmian związanych ze zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy. Wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, lub ulegnie zwiększeniu w przypadku: - ustalenia dodatkowych dni wolnych od pracy, - ustalenia dodatkowych dni pracujących przez Zamawiającego. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy będzie proporcjonalna do wielkości zmniejszenia lub zwiększenia czasu pracy pracowników ochrony. Zmiana treści umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia nastąpi w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USWWola/ ; www.is.waw.pl/BIP/USWWola/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Warszawa Wola
ul. Powstańców Śląskich 2D
01-381 Warszawa
pok. 010.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Urzędu Skarbowego Warszawa Wola , ul. Powstańców Śląskich 2D, pok. 010 01-381 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
- Dostawa gastroduodenoskopów dla Oddziału Gastroenterologicznego w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-63/2024)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH/SPORTOWYCH w TS Podbeskidzie S.A.
- "Świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie- Filia w Ełku"
- Świadczenie usługi stałego monitoringu wizyjnego w budynku przy ul. Złotego Smoka 6 w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Usługa ochrony i dozoru mienia w obiektach Muzeum Niepodległości tj.siedziba i Oddziały- Muzeum Więzienia Pawiak, Muzeum X Pawilonu CW, Mauzoleum Walki i Męczeństwa i Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 r.
- Usługi w zakresie całodobowej ochrony osób, mienia, obiektu i terenu należącego do Centrum Kultury "MUZA" w Lubinie przy ulicy Armii Krajowej 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.