eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › PRZEBUDOWA SALI WYKŁADOWEJ I SZATNI CENTRALNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-11

POZYCJA 26774

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: PRZEBUDOWA SALI WYKŁADOWEJ I SZATNI CENTRALNYCH Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej, do kontaktów: mgr Anna Pietruszka - Kierownik Działu zamówień Publicznych, ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8268953, 8279354, fax 022 8286687, e-mail: zam.pub@poczta.szpitalkarowa.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalkarowa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA SALI WYKŁADOWEJ I SZATNI CENTRALNYCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach szpitala tj: - przebudowa sali wykładowej, - przebudowa szatni centralnych, Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.45.30.00-7 Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - Roboty demontażowe, - roboty murarskie, tynkarskie, malarskie (CPV: 45.41.00.00-4; 45.26.25.22-6; 45.4421.00-8) - roboty konstrukcyjno- budowlane (CPV: 45.45.00.00-6 - Wymiana drewnianych otworów okiennych na PCV (CPV: 45.42.11.25-6) - roboty elektryczne i teletechniczne (instalacje: komputerowa, telefoniczna, sygnalizacyjna, przeciwpożarowa) - CPV: 45.31.00.00-3; 45.31.43.00-4 - roboty wentylacyjno- klimatyzacyjne, sterowania i automatyki (CPV: 45.33.12.00-8) - wykonanie instalacji ciepła technologicznego - wykonanie instalacji wod-kan (CPV: 45.33.00.00-9) - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania - CPV: 45.33.11.00-7 Szczegółowy zakres prac zawarty jest w dokumentacji technicznej oraz w kosztorysach- załączonych do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy; Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych. 1.Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanym w kosztorysach i dokumentacji dołączonej do SIWZ 2.Wszystkie prace prowadzone będą przy czynnym Szpitalu w związku z tym wszelkie roboty kolidujące z normalną praca Szpitala należy uzgadniać z Zamawiającym. Dostęp do remontowanych pomieszczeń będzie odbywał się przez okna tych pomieszczeń od strony ogrodu. 3.Szpital nie dysponuje pomieszczeniami dla Wykonawcy, może wskazać tylko miejsce na ustawienie barakowozu. 4.Wszelkie odpady typu gruz, śmiecie należy wyrzucać \rękawem\ bezpośrednio do szczelnego kontenera i na bieżąco wywozić. 5.W razie konieczności prace muszą być kontynuowane w różnych godzinach nawet w soboty i niedziele. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: oświadczenie, że do wykonania zamówienia Wykonawca użyje surowców i materiałów, które posiadają wszelkie dokumenty dopuszczające je do stosowania i obrotu w Polsce oraz dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dot. certyfikacji, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 38.750,- PLN (słownie: trzydzieści osiem tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, że: a.wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania Zamawiający rozumie zadanie w zakresie wykonania robót ogólnobudowlanych w obiektach służy zdrowia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, co najmniej dwie (2) takie roboty o wartości min. 700.000 zł brutto - każda, 3.dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym realizację przedmiotu niniejszego zmówienia, 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą że kadra niezbędna do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia - kierownicy poszczególnych robót posiadają: a)uprawnienia odpowiednie do przedmiotu zamówienia (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z roku 2006 nr 156, poz.1118), b)aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tekst jednolity Dz. U. z roku 2001 nr 5, poz. 42) 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a)posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaną działalnością określoną w wypisie z KRS lub wypisie z działalności gospodarczej oraz posiadanym mieniem, które obejmuje odpowiedzialność cywilną deliktową oraz kontraktową Wykonawcy przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1,2 mln PLN na jedno zdarzenie, b)posiadają środki finansowe na koncie w wysokości minimum 500.000 PLN lub zdolność kredytową na tym samym poziomie, 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, c)oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik 1). Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie, d)oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik 2). Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy \Prawo zamówień publicznych\ [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca jest osoba prawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz, zaś w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, f)aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy \Prawo zamówień publicznych\ [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! Wymagany dokument dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.). W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, g)wykaz wykonanych robót budowlanych - potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. V. 2a SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik 3). h)Informację o osobach, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (\Potencjał kadrowy\), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób projektujących potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt V.4 oraz zakres wykonywanych przez nich czynności. Do informacji winny być dołączone kopie stosownych uprawnień oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, i)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. V.5a SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej przynajmniej jeden z wykonawców musi przedstawić polisę na wymaganą sumę gwarancyjną. Zamawiający dopuszcza (w razie potrzeby, gdy ubezpieczenie posiadane przez Wykonawcę nie obejmuje całego okresu realizacji przedmiotowego zamówienia) złożenie w ofercie Zobowiązania, zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik 5, j)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. V.5b SIWZ [wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. UWAGA: z informacji winna wynikać konkretna kwota w PLN, j)oświadczenie wykonawcy, że dysponuje on sprzętem umożliwiającym realizację przedmiotu niniejszego zmówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl. Opłata: 116,64 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka przy odbiorze lub za zaliczeniem pocztowym tylko w przypadku odbioru w formie papierowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.