eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupno › Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP w Święcieńcu, gmina Słupno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Słupno: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP w Święcieńcu, gmina Słupno
Numer ogłoszenia: 267744 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupno , ul. Miszewska 8A, 09-472 Słupno, woj. mazowieckie, tel. 024 2619529, faks 024 2612977.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP w Święcieńcu, gmina Słupno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4 x 4. Samochód powinien być zbudowany i wyposażony zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej i Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 24.11.2004r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, ABW, Agencji Wywiady, Straży Granicznej, kontroli skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i Straży Pożarnej (Dz.U. Nr 262 z 2004r, poz.2615). Podwozie pod zabudowę typu -furgon powinno posiadać świadectwo homologacji zgodnie z ustawa Prawo o ruch drogowym (Dz.U. Nr 58 z 2003r, poz. 515 ze zmn.). Podwozie pojazdu powinno być wyposażone w numer identyfikacyjny oraz tabliczkę znamionową. Zabudowa pożarnicza oraz urządzenia dodatkowe na stałe związane z pojazdem powinny być oznakowane w sposób pozwalający na ich jednoznaczną identyfikację (podanie przynajmniej następujących danych: pełnej nazwy producenta, typu, numeru seryjnego, roku produkcji). Pojazd musi posiadać certyfikat zgodności Centrum Naukowo - Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego ul. Nadwiślańska 213, 05-420 Józefów k/Otwocka w rozumieniu przepisów o systemie oceny zgodności lub pozytywną opinię CNBOP albo inny odpowiadający im dokument wymagany obowiązującym prawem. Wymagania sprzętowe i warunki techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zrealizowali, co najmniej 3 dostawy samochodów pożarniczych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł każda. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) akceptują warunki i wymagania określone w niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków w systemie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku osób prawnych należy dołączyć aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, w przypadku osób fizycznych aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Wykaz wykonanych przez wykonawcę, co najmniej 3 dostaw samochodów pożarniczych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł każda. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie- załącznik nr 6, 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 i art. 24 ust. 1 pkt ustawy Prawo zamówień publicznych składane w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca załączył opis techniczny oferowanego pojazdu zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ. Wykonawca załącza rysunki poglądowe pojazdu i inne informacje zgodnie z Załącznikiem nr 1 w celu wykazania, że spełnia wymagania określone w Załączniku nr 1. 5. Oferta cenowa - załącznik nr 3 6. Warunki serwisu i gwarancji.- załącznik nr 5 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.1- składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 8. Pełnomocnictwo uprawniające osobę / osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu, o którym mowa, w pkt 1. 9. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania podmiotów w postępowaniu - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z niniejszym postępowaniem, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 i 3 i 7 winien złożyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. 10. Ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslupno.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Słupnie; ul. Miszewska 8a; 09-472 Słupno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Słupnie - pokój 11 - sekretariat; ul. Miszewska 8a; 09-472 Słupno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.