eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Zwiększenie ruchu turystycznego na Dolnym Śląsku poprzez udostępnienie obiektów dziedzictwa kulturowego. Etap I-adaptacja Wielkiego Kleszcza na Twierdzy Kłodzko do pełnienia nowych funkcji- pełnienie funkcji Iżyniera Kontraktu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-29

Kłodzko: Zwiększenie ruchu turystycznego na Dolnym Śląsku poprzez udostępnienie obiektów dziedzictwa kulturowego. Etap I-adaptacja Wielkiego Kleszcza na Twierdzy Kłodzko do pełnienia nowych funkcji- pełnienie funkcji Iżyniera Kontraktu
Numer ogłoszenia: 267739 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238959 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwiększenie ruchu turystycznego na Dolnym Śląsku poprzez udostępnienie obiektów dziedzictwa kulturowego. Etap I-adaptacja Wielkiego Kleszcza na Twierdzy Kłodzko do pełnienia nowych funkcji- pełnienie funkcji Iżyniera Kontraktu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania: p.n.: Zwiększenie ruchu turystycznego na Dolnym Śląsku poprzez udostępnienie obiektów dziedzictwa kulturowego. Etap I - adaptacja Wielkiego Kleszcza na Twierdzy Kłodzko do pełnienia nowych funkcji, w zakresie opisanym w załączniku nr 1 do umowy - opis przedmiotu zamówienia (część A3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2. Projekt określony w ust. 1 jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. 3. Przedmiotem niniejszej umowy są w szczególności usługi związane z zarządzaniem inwestycją obejmujące nadzór, koordynację i zakończenie procesu inwestycyjnego związanego z realizacją zadania pn. Zwiększenie ruchu turystycznego na Dolnym Śląsku poprzez udostępnienie obiektów dziedzictwa kulturowego. Etap I - adaptacja Wielkiego Kleszcza na Twierdzy Kłodzko do pełnienia nowych funkcji, w tym wykonywanie obowiązków Inżyniera Kontraktu zgodnie z SIWZ, wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynnościami branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 159, poz. 1118 ze zm.) 4. Przedmiotowe Zarządzanie będzie wykonywane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i Instytucji Zarządzającej oraz zgodnie z zasadami realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego. 5. Wykaz zadań w ramach realizacji inwestycji pn. Zwiększenie ruchu turystycznego na Dolnym Śląsku poprzez udostępnienie obiektów dziedzictwa kulturowego. Etap I - adaptacja Wielkiego Kleszcza na Twierdzy Kłodzko do pełnienia nowych funkcji: Podstawowe zadania Inżyniera kontraktu: 1) Współpraca i finansowanie nadzoru autorskiego, 2) Przedstawienie pisemnego planu współpracy z określeniem warunków tej współpracy, w odniesieniu do nadzoru autorskiego, 3) Udział w protokolarnym przekazaniu przez Zamawiającego dla Wykonawcy robót placu budowy, 4) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie, 5) Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach prowadzonej inwestycji, 6) Sprawdzanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, decyzjami administracyjnymi, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, 7) Zapewnienie nadzoru inwestorskiego poprzez pobyt branżowych inspektorów nadzoru na budowie w miarę potrzeb wynikających z toku budowy, z tym, że od dnia przekazania terenu budowy wykonawcy robót osoby te muszą być na budowie nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu. Pobyt musi być udokumentowany wpisem do dziennika budowy z podanie zakresu robót, które zostały prowadzone, 8) Sprawdzanie i potwierdzanie jakości wykonanych przez Wykonawcę robót: dostarczonych, wbudowanych urządzeń, materiałów budowlanych, wyposażenia, i innych wymaganych zapisami umowy, w sposób i na zasadach w niej opisanych, 9) Sprawdzanie dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub nie mających wymaganych certyfikatów, 10) Sprawowanie kontroli nad sposobem składowania i przechowywania materiałów, 11) Zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę do wbudowania oraz sprawdzanie autentyczności, kompletności, prawidłowości zaleceń dotyczących wszelkich certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności itp., w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania, 12) Sprawdzanie poprawności wykonania i odbieranie robót ulegających zakryciu lub zanikających, 13) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, 14) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad, 15) Dokonywanie z projektantami stosownych uzgodnień oraz egzekwowanie uzupełnień w ramach prowadzonego nadzoru autorskiego, 16) Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających i innych zgodnie z umową i z zachowaniem zasad ustawy PZP, 17) Przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu protokołów konieczności robót dodatkowych oraz uzupełniających i innych z zachowaniem zasad ustawy PZP wraz z kosztorysami dotyczącymi tych robót a także opiniowanie ich zasadności oraz dokonywanie ich kontroli w trakcie realizacji, 18) Przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy sprawdzających, co najmniej prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i zdrowia, jakość używanych materiałów, itp., 19) Wydawanie Wykonawcy robót, kierownikowi budowy lub kierownikowi robót, poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy, 20) Żądanie od Wykonawcy, kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 21) Prowadzenie i przechowywanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji inwestycji ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do Wykonawcy robót, mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń Wykonawcy robót, katastrof budowlanych itp., 22) Nadzorowanie i dopilnowanie zaleceń komisji odbiorowej i usunięcia, przez Wykonawcę robót, stwierdzonych usterek dających się naprawić, 23) Opracowanie opinii dotyczącej wad obiektu uznanych za nie nadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy robót z określeniem utraty wartości robót budowlanych i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty, 24) Pisemne opiniowanie i rekomendowanie w terminie 7 dni wszystkich zmian w planach i innej dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, 25) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu i wartości robót budowlanych, 26) Sprawdzenie poprawności opracowania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi, 27) Pisemne opiniowanie wystąpień Wykonawcy robót np. o przedłużenie terminu na ukończenie robót, wraz z pisemną analizą skutków finansowych, formalnych i prawnych dla inwestycji i Zamawiającego, 28) Przygotowanie w terminie 7 dni, w przypadku przerwania robót budowlanych z jakiejkolwiek przyczyny przez Wykonawcę robót, inwentaryzacji wykonanych robót; 29) Zweryfikowanie i pisemne zatwierdzenie przez branżowych inspektorów nadzoru obmiarów robót wykonanych przez Wykonawcę robót, 30) Opiniowanie (w aspekcie prawnym, formalnym i merytorycznym) przyczyny nie dotrzymania terminu na ukończenie inwestycji z winy Wykonawcy robót. Opinia będzie wykonana najpóźniej w terminie 7 dni od daty zaistnienia w/w okoliczności, 31) Powiadamianie Wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach wykonanych robót budowlanych raz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia tych wad wraz z podaniem wymaganych terminów ich wykonania a następnie dokonania odbioru wykonanych robót usuwających wady. Pisemne potwierdzenie usunięcia tych wad, 32) Przeprowadzanie z Wykonawcą robót odbiorów częściowych, (jeśli są przewidziane) i końcowego odbioru robót budowlanych, w sposób i na zasadach określonych w umowie, 33) Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji związanej z Projektem, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, wytycznych i innych, 34) Wykonywanie dokumentacji fotograficznej placu budowy, poszczególnych elementów robót budowlanych i archiwizowanie, za pomocą zdjęć w formie cyfrowej, 35) Koordynowanie prac branżowych inspektorów nadzoru, 36) Przyjęcie od Wykonawcy robót Harmonogramu rzeczowo-finansowego stanowiącego podstawę rozliczeń, 37) Zapewnienie stałego kontaktu Zamawiającego z personelem Inżyniera kontraktu na każdym etapie robót budowlanych, 38) Bieżące informowanie Zamawiającego o zaistniałych sporach lub problemach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH INWEST-PROJEKT SPÓŁKA Z O.O., UL. OGRODOWA 15A, 58-300 WAŁBRZYCH, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95451,92

  • Oferta z najniższą ceną: 95451,92 / Oferta z najwyższą ceną: 146400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.