eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"



Ogłoszenie z dnia 2017-02-16

Ogłoszenie nr 26768 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.

Wałcz: "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 374537


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 100,1641


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wałczu, krajowy numer identyfikacyjny 57001726900000, ul. ul. Budowlanych  9, 78600   Wałcz, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2582474, faks 0-67 2582474, e-mail sekretariat@zgkwalcz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zgk-walcz.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu w roku 2017. Szacowana ilość odpadów do odebrania w ramach zamówienia wynosi około 956 Mg na rok. 2. Ilości odpadów (w Mg) wskazane w formularzu cenowym do SIWZ ( część pierwsza , trzecia , czwarta , piąta, szósta) i ilości kilometrów ( część druga ) są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w formularzu cenowym. 3. Rodzaj zamówienia: usługi. 4. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień właściwe dla przedmiotu zamówienia: 90.51.10.00-2 - usługi wywozu odpadów, 90.51.20.00-9 - usługi transportu odpadów. 5. Zakres zamówienia jest podzielony na sześć odrębnych części: 5.1. Część pierwsza obejmuje: Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie: 1) 20 03 03 - odpady z czyszczenia ulic i placów (zmiotki uliczne) - w ilości szacunkowej ok. 250 Mg/rok; 2) 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe - w ilości ok. szacunkowej 60 Mg/rok. Odpady muszą być przekazane do instalacji, która posiada linie do przetwarzania odpadów (zgodnie z art. 9e ustęp 1 pkt. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zgodnie z hierarchią postepowania z odpadami). Koszt transportu odpadu wliczony w cenę tony odpadu. Dla odpadu 20 03 03 Wykonawca musi dysponować kontenerami. 5.2. Część druga obejmuje: Transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiającego odpadów o kodzie: 1) 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji (odpady zielone) - w ilości szacunkowej ok. 160 Mg/rok; 2) 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji (odpady z cmentarzy) - w ilości szacunkowej ok. 200 Mg/rok; 3) 20 03 01 - niesegregowane odpady komunalne - w ilości szacunkowej ok. 160 Mg/rok; 4) 20 03 02 - odpady z targowisk - w ilości szacunkowej ok. 126 Mg/rok. Odpady muszą być transportowane do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) istniejącej lub powstałej w bieżącym roku, w trakcie wykonywania zamówienia (zgodnie z art. 9e ustęp 1 pkt. 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zgodnie z hierarchią postepowania z odpadami). Istniejące instalacje RIPOK do których należy transportować odpady: a) Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o. o., Wardyń Górny 35, 78-320 Połczyn-Zdrój lub , b) Zakład Zagospodarowania Odpadów, Mirowo 14, 78-125 Rymań Dla wszystkich kodów odpadów Wykonawca musi dysponować kontenerami do przewozu. 5.3. Część trzecia obejmuje: Przyjęcie i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpadów o kodzie: 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji (odpady zielone) - w ilości szacunkowe ok. 160 Mg/rok. 5.4. Część czwarta obejmuje: Przyjęcie i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpadów o kodzie: 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji (odpady z cmentarzy) - w ilości szacunkowej ok. 200 Mg/rok. 5.5. Część piąta obejmuje: Przyjęcie i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpadów o kodzie: 20 03 01 - niesegregowane odpady komunalne - w ilości szacunkowej ok. 160 Mg/rok. 5.6. Część szósta obejmuje: Przyjęcie i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpadów o kodzie: 20 03 02 - odpady z targowisk - w ilości szacunkowej ok. 126 Mg/rok. 6. Wskazane powyżej szacowane wielkości odpadów są jedynie przewidywaną wielkością zamówienia i mogą różnić się od rzeczywistych ilości odebranych odpadów. 7. Jednostką obmiarową jest odpowiednio: a) dla części pierwszej, trzeciej, czwartej, piątej i szóstej - Mg (tona) odebranych lub przyjętych odpadów komunalnych; b) dla części drugiej - km (kilometr) transportowanych komunalnych (niezależnie od ich rodzaju). 8. Cena oferty musi uwzględniać pełen zakres usług objętych zamówieniem oraz dodatkowo obejmować wszystkie inne elementy składające się na przedmiot zmówienia i niezbędne do jego należytego wykonania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie:200303,200307
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT54500.00
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PHU Eko Fiuk Sp. k ,  kontakt@ekofiuk.pl,  ul Chojnica 2 ,  78-650,  Mirosławiec,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54500.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54500.00
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiającego odpadów.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT30100.00
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PHU Eko Fiuk Sp. k ,  ,  ul Chojnica 2 ,  78-650,  Mirosławiec ,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30100.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30100.00
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Przyjęcie i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpadów o kodzie: 20 02 01
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT24000.00
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Suez Jantra Sp. z o.o. ,  suezjantra@suez.com,  ul Księżnej Anny 11 ,  70-671,  Szczecin,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24000.00
Waluta: złotych


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Przyjęcie i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpadów o kodzie: 20 02 03
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT23600.00
Walutazłotych


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Suez Jantra Sp. z o.o. ,  suezjantra@suez.com,  ul Księżnej Anny 11,  70-671,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23600.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23600.00
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Przyjęcie i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpadów o kodzie: 20 03 01
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT36243.20
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Suez Jantra Sp. z o.o.,  suezjantra@suez.com,  ul Księżnej Anny 11,  70-671,  Szczecin,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36243.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36243.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36243.20
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: Przyjęcie i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpadów o kodzie: 20 03 02
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT28541.52
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Suez Jantra,  suezjantra@suez.com,  Księżnej Anny 11 ,  70-671,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28541.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28541.52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28541.52
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.