eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Dostawa tzn. przywiezienie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich. Zamówienie obejmuje dwie części.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-10

Końskie: Dostawa tzn. przywiezienie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich. Zamówienie obejmuje dwie części.
Numer ogłoszenia: 267689 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237771 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki, ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tzn. przywiezienie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich. Zamówienie obejmuje dwie części..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tzn. przywiezienie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich: Część I 1. Zestaw Komputerowy - 15 szt. 2. Laptop - 2 szt. 3. Macierz dyskowa - 2 szt. 4. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. 5. UPS - 6 szt. 6. Przełącznik (48 portów) - 2 szt. 7. Przełącznik (8 portów) - 5 szt. 8. Przełącznik (5 portów) - 5 szt. 9. Router - 1 szt. 10. Dysk zewnętrzny - 2 szt. 11. Tablet - 2 szt. 12. Kolektor danych (terminal) - 1 szt. 13. Zestaw bezprzewodowy (mysz + klawiatura) - 2 szt. 14. Nośniki DVD-R - 200 szt. 15. Nośniki CD-R - 100 szt. 16. Nośniki BD-R Blu-Ray - 20 szt. 17. Nośniki DVD+R M-Disc - 30 szt. 18. Zewnętrzny napęd optyczny - 1 szt. 19. Mysz komputerowa - 15 szt. 20. Kabel sieciowy - 100 szt. 21. Ściereczki do czyszczenia ekranów - 30 op. 22. Śruby do mocowania urządzeń w szafie rack 19 - 40 op. 23. Akumulatory AAA - 20 szt. 24. Akumulatory AA - 20 szt. 25. Ładowarka akumulatorów - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na warunkach wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Część II : 1. Niszczarka - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na warunkach wskazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia dla pojedynczej części zamówienia : nie dłuższy niż 7 dni roboczych na wykonanie zamówienia liczone od dnia zawarcia umowy, mieszczący się w przedziale czasowym listopad - grudzień 2013 rok. Termin wykonania zamówienia : Wykonawca musi przedstawić termin realizacji dostawy nie dłuższy niż 7 dni roboczych na wykonanie zamówienia liczone od dnia zawarcia umowy mieszczący się w okresie listopad - grudzień 2013 r. w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ dla Części 1 i załącznik nr 4 do SIWZ dla Części 2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FRAMKO 2 Sp. Jawna J. Strykowski, S. Miazga, ul. Duża 22, 25-013 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90554,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114664,16

  • Oferta z najniższą ceną: 114664,16 / Oferta z najwyższą ceną: 114664,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.