Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Polkowice: Wykonanie robót odwodnieniowych na drodze powiatowej nr 1151D
Numer ogłoszenia: 267637 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Polkowicach , ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7461518.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpolkowicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót odwodnieniowych na drodze powiatowej nr 1151D.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych w zakresie wykonania robót odwodnieniowych na drodze powiatowej nr 1151D. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zadanie: droga nr 1151D, Opis: od drogi nr 3 - Gostyń - Kurów Wielki - odtworzenie rowów: 1 620,00 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. Warunki ogólne: 6.1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy. 6.1.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 6.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 6.2. Warunki szczegółowe 6.2.1. Potencjał kadrowy Wykonawca powinien posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w liczbie, co najmniej 10 pracowników. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia osoby spełniające określone wymagania, zgodnie z poniższym wykazem: Funkcja, uprawnienia, zaświadczenia: 1 Kierownik budowy, posiadający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Minimalne kwalifikacje zawodowe: 3 lata na stanowisku kierownika budowy Uwaga: Jako minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych, przepracowane na stanowiskach takich jak zaproponowane w ofercie. 61.2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólna ofertę - warunek określony w pkt 6.2.1. winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 6.2.2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, iż z należytą starannością zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat (2003-2007), roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu 61.2.2. Doświadczenie Wykonawców składających wspólną ofertę. Warunek określony w pkt 6.2.2. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. 6.2.3. Potencjał maszynowy i narzędziowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia 61.2.3. Potencjał maszynowy i narzędziowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt 6.2.3. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólna ofertę. 6.2.4. Podwykonawstwo Zamawiające dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców po uzyskaniu zgody Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 6.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 7.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ. 7.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do SIWZ 7.1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3 do SIWZ 7.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 6.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 7.2.1. Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, iż wskazane w załączniku nr 8 do SIWZ osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2006 Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów: - odpowiednie uprawnienia budowlane stwierdzające przygotowanie zawodowe, - dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego., 7.2.2. Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 7.2.3. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego , w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 7.2.4. Wykaz niezbędnych maszyn jakimi dysponuje Wykonawca wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatpolkowicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Polkowicach,
ul. Górna 2,
59-100 Polkowice,.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Modernizacja dachu Przedszkola Miejskiego nr 5 w Polkowicach
- "Dzierżawa aparatów do laboratorium i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach"
- "Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w zakresie wznowienia/wyznaczenia/ ustalenia granic działek (dr, W, Wp)"
- Oznakowanie poziome dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Polkowice
- Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, ul. Szkolna w Przemkowie
- Budowa odcinka drogi gminnej nr 100112D - ul. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- "Budowa obiektów turystycznych i sportowych na terenie gminy Zakliczyn"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- Budowa drogi leśnej - dojazdu pożarowego nr 2 na terenie Leśnictwa Kwiatki.
- Rozbudowa ulicy Sikorskiego w Kozienicach na odcinku od DK 79 do DK 48
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1765N, odcinek dr. woj. nr 600 - Dłużec - Piecki - etap I
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.