eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa i instalacja serwerów i sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem dla Centrum Powiadamiania Ratunkowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-31

Gdańsk: Dostawa i instalacja serwerów i sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem dla Centrum Powiadamiania Ratunkowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 267634 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232784 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Maurycego Beniowskiego 7, 80-382 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5119570, 7690529, faks 058 5542966.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja serwerów i sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem dla Centrum Powiadamiania Ratunkowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na Przedmiot Zamówienia składa się: 1) dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu w liczbie i o charakterystyce odpowiadającej Specyfikacji Ilościowo-Technicznej; 2) dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania w liczbie i o charakterystyce odpowiadającej Specyfikacji Ilościowo-Technicznej z Załącznikami; 3) szkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania objętego zakresem Przedmiotu Zamówienia. Specyfikacja ilościowo - techniczna przedmiotu zamówienia: 1) Serwery - szt. 3 2) Macierz dyskowa - szt.1 3) Switch - szt. 1 4) Switch POE - szt. 2 5) Router - szt. 1 6) Oprogramowanie serwerowego systemu operacyjnego - szt.3 7) Licencje dostępowe dla serwerowego systemu operacyjnego - 1 kpl. 8) Serwerowy system operacyjny - szt. 1 9) Oprogramowanie do wirtualizacji serwerów - szt. 1 10) Komputery stanowiskowe - 31 kpl 11) Monitory - 51 kpl 12) Laptop - szt. 7 13) Szafa serwerowa typu RACK - szt. 3 14) Ściany boczne do dostarczanych szaf - szt .2 15) Termostat do sterowania panelami wentylacyjnymi - szt. 1 16) Zestaw połączeniowy do szaf (do skręcenia ze sobą 2 szt. szaf bokami) - 2 kpl. 17) Konsola KVM z monitorem i klawiatura - 1 kpl. 18) Laserowe urządzenie drukująco skanujące - szt. Szczegółowy opis przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamieścił w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowiący jej integralną część..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot Zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa 7 Ochrona zdrowia i system ratownictwa, Działanie 7.2. Zintegrowany system ratownictwa)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SimTel S.A., ul. Kartuska 201, 80-122 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 336449,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 322218,96

  • Oferta z najniższą ceną: 322218,96 / Oferta z najwyższą ceną: 322218,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.