Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-12
Gdańsk: Świadczenie usług cmentarno - pogrzebowych.
Numer ogłoszenia: 267545 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Marynarki Polskiej 134a, 80-865 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5207000, faks 058 5207001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cmentarno - pogrzebowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cmentarno - pogrzebowych na cmentarzach komunalnych Miasta Gdańska: 1) organizowanie i przeprowadzanie pogrzebów finansowanych ze środków budżetu miasta (pogrzeb zwykły - osoba zmarła) w liczbie 95 pogrzebów. Zakres każdego pogrzebu obejmuje: a) wykonanie wszelkich niezbędnych formalności w urzędach oraz u zarządcy cmentarza związanych ze zgonem osoby i sprawieniem pogrzebu, b) ustalenie terminu i godziny pogrzebu, c) powiadomienie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdańsku oraz rodziny zmarłego o miejscu, terminie i godzinie pogrzebu, d) wykupienie miejsca pod grób ziemny albo w grobie murowanym na cmentarzach otwartych do bieżącego chowania na okres 20 lat bez prawa budowy grobowca, e) wniesienie opłaty eksploatacyjnej, f) ustalenie z zarządcą cmentarza miejsca pochówku, g) zapewnienie odzieży i obuwia zmarłemu, h) umycie i przechowanie zwłok w chłodni, i) ubranie zwłok, j) w przypadku spopielenia, złożenie popiołów powstałych po spopieleniu zwłok do urny, k) przewóz zwłok albo urny na cmentarz, l) wystawienie trumny ze zwłokami albo urny w kaplicy, m) kondukt pogrzebowy, n) trumnę drewnianą albo urnę indywidualnie oznaczoną, o) krzyż drewniany w przypadku pochówku w grobie ziemnym, p) tabliczkę z napisem, q) zapewnienie osoby duchownej podczas pogrzebu zgodnie z wyznaniem osoby zmarłej, r) wykopanie i zasypanie grobu albo złożenie urny z prochami do grobu murowanego. 2) organizowanie i przeprowadzanie pogrzebów finansowanych ze środków pochodzących z ubezpieczeń społecznych, których organizacja należy do zadań Zamawiającego - MOPS w Gdańsku (pogrzeb specjalny) w liczbie 12 pogrzebów. Zakres każdego pogrzebu obejmuje: a) wykonanie wszelkich niezbędnych formalności w urzędach oraz u zarządcy cmentarza związanych ze zgonem osoby i sprawieniem pogrzebu, b) ustalenie terminu i godziny pogrzebu, c) powiadomienie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdańsku oraz rodziny zmarłego o miejscu, terminie i godzinie pogrzebu, d) wykupienie miejsca pod grób ziemny albo w grobie murowanym na cmentarzach otwartych do bieżącego chowania na okres 20 lat bez prawa budowy grobowca, e) wniesienie opłaty eksploatacyjnej, f) ustalenie z zarządcą cmentarza miejsca pochówku, g) umycie i przechowanie zwłok w chłodni, h) zapewnienie odzieży i obuwia zmarłemu, i) ubranie zwłok, j) w przypadku spopielenia, złożenie popiołów powstałych po spopieleniu zwłok do urny, k) przewóz zwłok na cmentarz, l) wystawienie trumny ze zwłokami albo urny w kaplicy, m) kondukt pogrzebowy, n) trumnę dębową albo urnę indywidualnie oznaczoną, o) krzyż dębowy w przypadku pochówku w grobie ziemnym, p) tabliczkę z napisem, q) wiązankę z 16 róż na podłożu świerkowym z elementami dekoracji, r) zapewnienie osoby duchownej podczas pogrzebu zgodnie z wyznaniem osoby zmarłej, s) zapewnienie usługi organisty, t) wykopanie i zasypanie grobu albo złożenie urny z prochami do grobu murowanego. 3) organizowanie i przeprowadzanie pogrzebów finansowanych ze środków budżetu miasta (pochówek szczątków ludzkich) w liczbie 16 pogrzebów. Zakres każdego pogrzebu obejmuje: a) wykonanie wszelkich niezbędnych formalności w urzędach oraz u zarządcy cmentarza związanych z pochówkiem, b) ustalenie terminu i godziny pogrzebu, c) powiadomienie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdańsku o miejscu, terminie i godzinie pogrzebu, d) wykupienie miejsca pod grób ziemny albo w grobie murowanym na cmentarzach otwartych do bieżącego chowania na okres 20 lat bez prawa budowy grobowca, e) wniesienie opłaty eksploatacyjnej, f) ustalenie z zarządcą cmentarza miejsca pochówku, g) przechowanie szczątków ludzkich w chłodni, h) w przypadku spopielenia, złożenie popiołów powstałych po spopieleniu szczątków do urny, i) przewóz szczątków ludzkich albo urny na cmentarz, j) wystawienie trumny ze szczątkami albo urny w kaplicy, k) trumnę drewnianą albo urnę indywidualnie oznaczoną, l) krzyż drewniany w przypadku pochówku w grobie ziemnym, m) tabliczkę z napisem, n) kondukt pogrzebowy, o) zapewnienie osoby duchownej podczas pogrzebu zgodnie z wyznaniem osoby zmarłej, p) wykopanie i zasypanie grobu albo złożenie urny z prochami do grobu murowanego. 4) organizowanie i przeprowadzanie pogrzebów finansowanych ze środków budżetu miasta (pogrzeb zwykły - dziecka martwo urodzonego) w liczbie 97 pogrzebów martwo urodzonych dzieci (w tym: w pierwszej kolejności 93 pogrzebów urnowych po spopieleniu w grobie murowanym w urnie po spopieleniu, w drugiej kolejności 4 pogrzeby ziemne bez spopielenia w grobie zwykłym). Obowiązuje zasada, że w jednej trumnie lub urnie winno być jedno ciało martwo urodzonego dziecka. Zakres każdego pogrzebu obejmuje: a) wykonanie wszelkich niezbędnych formalności w urzędach oraz u zarządcy cmentarza związanych z pochówkiem, b) ustalenie terminu i godziny pogrzebu, c) powiadomienie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdańsku o miejscu, terminie i godzinie pogrzebu, d) wykupienie miejsca pod grób ziemny albo w grobie murowanym na cmentarzach otwartych do bieżącego chowania na okres 20 lat bez prawa budowy grobowca, e) wniesienie opłaty eksploatacyjnej, f) ustalenie z zarządcą cmentarza miejsca pochówku, g) przechowanie zwłok w chłodni, h) przewóz zwłok na cmentarz, i) zapewnienie okrycia, j) w przypadku spopielenia, złożenie popiołów powstałych po spopieleniu zwłok do urny, k) wystawienie trumny lub urny w kaplicy, l) trumnę drewnianą lub urnę indywidualnie oznaczoną, m) krzyż drewniany w przypadku pochówku w grobie ziemnym, n) tabliczkę z napisem, o) kondukt pogrzebowy, p) zapewnienie osoby duchownej podczas pogrzebu zgodnie z wyznaniem osoby zmarłej, q) wykopanie i zasypanie grobu albo złożenie urny z prochami do grobu murowanego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień- pogrzebów wymienionych w pkt II.1.3) niniejszego ogłoszenia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.00.00 - Usługi pogrzebowe i podobne 98.37.10.00 - Usługi pogrzebowe 98.37.11.00 - Usługi cmentarne oraz kremacyjne 98.37.11.10 - Usługi cmentarne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w kwocie 10000,00 PLN, w tym na część pierwszą 7400,00 PLN i na część drugą 2600,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprawnym telefaksem.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem z zachowaniem sposobu reprezentacji), jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 134A, 80-865 Gdańsk - kancelaria pok. nr 11..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 134A, 80-865 Gdańsk - kancelaria pok. nr 11..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na sześć zadań.
- Wykonywanie usługi przewozu zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Janowie Lubelskim
- Administracja i utrzymanie cmentarzy
więcej: Usługi pogrzebowe i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.