eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowaczów › Sukcesywne dostawy oleju opałowego w 2016 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-09

Głowaczów: Sukcesywne dostawy oleju opałowego w 2016 r.
Numer ogłoszenia: 267542 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głowaczów , Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 48 6231075, faks 48 6231217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy oleju opałowego w 2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego w 2016 r. w ilości szacunkowej ok. 169 000 litrów rzeczywistych o właściwościach zgodnych z Polską Normą PN-C-96024:2001. Zapotrzebowanie ilościowe podane wyżej na olej opałowy, stanowi przewidywane, szacunkowe (+-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych uzależnionych od warunków pogodowych i zapotrzebowania na ciepło. Dostawy oleju w ramach niniejszego zamówienia dokonywane będą bezpośrednio do 10 kotłowni budynków zarządzanych przez Zamawiającego tj.: 3 szkół tj: w Brzózie, Głowaczowie i Cecylówce Brzózkiej Urzędu Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35 strażnicy OSP Głowaczów, ul. Plebańska, strażnicy OSP w Cecylówce Brzózkiej, Ośrodek Zdrowia w Głowaczowie ul. Warecka, Ośrodka Zdrowia w Brzózie, Ośrodek Zdrowia w Studziankach Pancernych. Budynek Gospodarki Komunalnej Gminy Głowaczów, ul. Kozienicka w Głowaczowie Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na wniosek zamawiającego, w miarę występujących potrzeb, każdorazowo, określając ilość potrzebnego oleju opałowego. Rozliczenie każdorazowego tankowania odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiste zatankowanego oleju (według wskazania przepływomierza). Przy każdej dostawie planujemy napełniać wszystkie zbiorniki kotłowni (do pełna) w każdym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport oleju opałowego środkami transportu do tego przystosowanymi, tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz z drukarką, pompą ssąco - tłoczącą oraz wąż gumowy o długości minimum 30 metrów. Olej dostarczany będzie transportem wykonawcy i na jego koszt do 10 kotłowni budynków wskazanych przez zamawiającego. Olej opałowy dostarczany będzie w dni robocze w godz. 8.00 - 14.00 do kotłowni Zamawiającego. Dostawa sukcesywna w ciągu trwania umowy musi być zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od przekazania zapotrzebowania (każdorazowego zamówienia). Odbiór dostarczonej partii oleju opałowego dokonywany będzie przez komisję powołaną przez Zamawiającego na podstawie wystawionego przez Wykonawcę kwitu W-Z. Pokwitowanie odbioru - kwit W-Z, należy wystawić oddzielnie dla każdej zatankowanej kotłowni. Do każdej dostawy, przy odbiorze Wykonawca zobowiązany jest dołączyć certyfikat, świadectwo jakości dostarczanego oleju opałowego, wystawione przez producenta, potwierdzające właściwości fizyko-chemiczne dostarczonej partii oleju opałowego. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100 - 5 - Olej opałowy 3.Charakterystyka techniczna przedmiotu dostawy, który powinien posiadać następujące parametry jakościowe: wartość opałowa - nie mniej niż 42,6 MJ)kg gęstość w temp. 15 °C - nie więcej niż 860 kg)m3, temperatura zapłonu - nie mniejsza niż 56°C, pozostałość po spopieleniu - nie większa niż 0,01%(m)m) zawartość siarki do 0,2%, temperatura płynięcia - nie większa - 20°C, pozostałości po koksowaniu w 10%, pozostałości destylacyjne - 0,3% (m )m), lepkość kinematyczna w temp. 20° - nie większa niż 6,00 mm2)s, zawartość wody - nie więcej niż 200 mg)kg. Skład frakcyjny dostarczonego oleju opałowego winien być następujący: do temperatury 250 °C destyluje - nie więcej niż - 65% (V)V) do temperatury 350°C destyluje - nie więcej niż - 85% (V)V barwa - wzrokowo czerwona zawartość ciał obcych - nie więcej niż 24 mg)kg. 4..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi koncesję na obrót olejem opałowym wydaną przez Prezesa URE.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - zał. 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Wykaz podwykonawców - zał. nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, pokój 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów pokój 17 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.