eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Doposażenie punktów przygotowania lub wydawania posiłków w placówkach oświatowych miasta Dębicy w ramach realizacji programu POMOC PAŃSTWA W ZAKRESIE DOŻYWIANIA - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Dębica: Doposażenie punktów przygotowania lub wydawania posiłków w placówkach oświatowych miasta Dębicy w ramach realizacji programu POMOC PAŃSTWA W ZAKRESIE DOŻYWIANIA - etap II
Numer ogłoszenia: 267507 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Oświaty w Dębicy , ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6838132, fax. 014 6838132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie punktów przygotowania lub wydawania posiłków w placówkach oświatowych miasta Dębicy w ramach realizacji programu POMOC PAŃSTWA W ZAKRESIE DOŻYWIANIA - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy: a) dostawy produktów oraz dostawy produktów, które obejmuje dodatkowo ich rozmieszczenie i instalację, przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń oraz serwisu w palcówkach oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Dębicy. b) zaprojektowania, wykonania, montażu i dostawy mebli na wymiar do zapleczy stołówkowych i kuchennych w palcówkach oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Dębicy. W związku z lokalizacją stołówek w różnych miejscach miasta Dębicy przedmiot zamówienia został podzielony na 14 odrębnych części - pakietów. 2. Wszystkie przedmioty doposażenia stołówek szkolnych i przedszkolnych będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów, które są przeznaczone do kontaktu z żywnością. 3. Dostarczane doposażenie będące przedmiotem zamówienia musi spełniać wszystkie normy jakościowe i higieniczne, w tym wymagania dotyczące bezpieczeństwa i zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG. W celu potwierdzenia spełniania tych norm wszystkie produkty muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty, certyfikaty, zaświadczenia bądź inne dokumenty dopuszczające te przedmioty do stosowania i kontaktu z żywnością. 4. Oferowane przedmioty winny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń, użytkowania. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty nie spełniają tego wymogu, zamawiający odmówi odbioru części lub całości, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia właściwych przedmiotów, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 5. Wymagania ogólne: a)wszystkie powierzchnie urządzeń kontaktujących się z żywnością muszą być wykonane z materiałów trwałych, gładkich, łatwych do utrzymania czystości, dopuszczonych do kontaktu z żywnością. b)naczynia i pojemniki mające bezpośredni kontakt z żywnością muszą gwarantować możliwość skutecznego utrzymania ich w czystości oraz muszą być wykonane z materiałów nietoksycznych, nie korodujących, nie powodujących zmiany smaku żywności. Ich powierzchnie muszą być gładkie, bez obtłuczeń i porów. c) wykładziny muszą być wykonane z materiałów odpowiadających polskim normom, przeznaczone do stosowania w budynkach użyteczności publicznej (szkoły, szpitale)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. 2. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty i wymaganych w SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki Wykonawca spełnia. Ocena dokonywana będzie formułą:spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty, 2) szczegółowy formularz cenowy, 3) oświadczenie Wykonawcy, że: posiada uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostaw oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z podaniem osób upoważnionych do występowania w imieniu Wykonawcy, kapitału założycielskiego i profilu działania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę z podaniem zakresu dostawy każdego z podmiotów. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo osoby-osób podpisujących ofertę do składania oświadczenia woli, podejmowania zobowiązań w imieniu i na rzecz Wykonawcy, reprezentowania w postępowaniach przetargowych, w tym składania ofert, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do każdego przedmiotu metryczki opisującej oferowany przedmiot; metryczka musi zawierać co najmniej: nazwę producenta, zdjęcie lub rysunek, dane techniczne, wymiary, materiał z jakiego został wykonany oraz inne charakterystyczne parametry; jeżeli przedmiot jest skatalogowany Wykonawca dostawy jest zobowiązany załączyć katalog, w którym przedmiot został opisany i podać jego numer katalogowy lub wydruk takiego opisu przedmiotu ze strony internetowej; na przykład: - garnek wysoki ze wzmocnionymi uchwytami, satynowany, ze stali nierdzewnej 18/10 o grubości ściany do 1,5 mm, z trójwarstwowym dnem w środku warstwy płyta aluminiowa grubości 6 mm - katalog STALGAST 1/2007 nr kat. 011320; - stół, konstrukcja czarna, kolor płyty: buk, wymiary blatu: 1200 x 800 mm - katalog Meble szkolne i przedszkolne INSGRAF 18/2008 nr kat. 1504; dane te są niezbędne Zamawiającemu w celu zapoznania się z wyglądem, kształtem, wzornictwem, parametrami oraz materiałem z jakich zostały wykonane oferowane przedmioty;w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 10) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, jakie posiada Wykonawca, 11) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 12) wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, 13) umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), 14) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw produktów stołówkowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (protokoły odbioru, listy referencyjne, faktury, inne); Wykonawca musi wykazać minimum 3 zrealizowane dostawy o porównywalnym charakterze, rozpoczętych po 30 września 2005 r. i zakończonych przed październikiem 2008 r. o wartości nie mniejszej niż wartość poszczególnych części zamówienia, 15) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 16) w przypadku ubiegania się wspólnie o udzielenie zamówienia przez dwóch lub większą liczbę Wykonawców (konsorcjum-spółka cywilna): 16.1) do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty wymienione w pkt: 4, 5, 6, 7, 8 dla każdego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum z osobna; 16.2) dokumenty, załączniki i inne wymienione w pkt: 1, 2, 3, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 składane są wspólnie; 16.3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 4, winno być wystawione zgodnie z wymaganiami ustawowymi, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji każdego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum z osobna. Pełnomocnictwo może być wystawione do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 16.4) do oferty dodatkowo należy załączyć kopię umowy, porozumienie lub inny dokument, który reguluje zasady współpracy podmiotów tworzących konsorcjum lub oświadczenie wyrażające chęć zawarcia takiej umowy-porozumienia w przypadku złożenia oferty najkorzystniejszej; 16.5) termin, na jaki zawarto konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 16.6) wszelkie zapisy niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, członków konsorcjum-spółki cywilnej; 16.7) Zamawiający żąda podania zakresu dostawy dla każdego z podmiotów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin realizacji - 10
  • 3 - gwarancja wykonawcy - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Oświaty ul. Ratuszowa 2 39-200 Dębica pok. 134.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Oświaty ul. Ratuszowa 2 39-200 Dębica pok. 132 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotacja celowa w ramach programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 Szkoła Podstawowa Nr 2 ul. Ogrodowa 22 39-200 Dębica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyparzacz elektryczny do naczyń - szt. 1; szafa chłodnicza - szt. 1; obieraczka - szt. 1; separator obierzyn - szt. 1; kuchnia mikrofalowa - szt. 1; szafa metalowa - szt 1; sito z siatką - szt 2; pojemnik na odpadki - szt 1; maszyna do mielenia mięsa - szt 1; zaparzacz - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.71.10.00-9, 39.71.11.30-9, 39.71.13.62-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacj zamówienia - 10
    • 3. gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 Szkoła Podstawowa Nr 3 ul. Kraszewskiego 37 39-200 Dębica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stolik 120 x 80 z nogami metalowymi w kolorze czarnym lub zielonym z blatem w kolorze buk z płyty wiórowej laminowanej oklejonej obrzeżem PCV 2 mm - szt. 10; krzesło metalowe czarne lub zielone z sidzeniem i oparciem ze sklejkiem w kolorze buk rozmiar (do 172 cm wzrostu) - szt. 60..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.11.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji - 10
    • 3. gwarancja wykonawcy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.