eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont pomieszczenia sali widowiskowej do prowadzenia działalności dydaktycznej w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.



Ogłoszenie z dnia 2011-10-11

Łódź: Remont pomieszczenia sali widowiskowej do prowadzenia działalności dydaktycznej w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 267505 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego, ul. Czechosłowacka 8/10, 92-216 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6757070, faks 042 6791780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczenia sali widowiskowej do prowadzenia działalności dydaktycznej w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające dotyczy n.w. prac: Rozbiórki sufitu z tynku cementowo - wapiennego wykonanego na siatce Rabitza wraz z demontażem kratownicy z kątownika i prętów zbrojeniowych oraz wykonanie nowego sufitu podwieszonego z płyt gipsowo - kartonowych na powierzchni 69,58 m2. W związku z powyższym należy dokonać również n/w prace: Montaż nowych kratek wentylacyjnych w wymiarach ok. 36 cm. x 36 cm. w nowym stropie g-k z wykonaniem obniżenia podejść w ilości 20 szt. Montaż opraw rastrowych 4x18W w ilości 24 szt. w zamian przyjętych w kosztorysie 22 szt. 2x18W. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Parametry, wymagania techniczne oraz szczegółowe warunki wykonania zadania określa Opis techniczny stanowiący załącznik w cz. B oraz SIWZ do postępowania przetargowego nr CSK 12_2011. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała pod nadzorem Inspektora - Pana mgr inż. Bronisława Świty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inwestycje budowlane AWIRES Adam Wojsa, ul. 20 stycznia 60, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17552,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17552,35

  • Oferta z najniższą ceną: 17552,35 / Oferta z najwyższą ceną: 17552,35

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zg. z art. 39 w.w. Ustawy na kwotę 157.662,91 złotych brutto. Zamówienie uzupełniające dotyczy n/w prac w pomieszczeniu 304: Rozbiórki sufitu z tynku cementowo - wapiennego wykonanego na siatce Rabitza wraz z demontażem kratownicy z kątownika i prętów zbrojeniowych oraz wykonanie nowego sufitu podwieszonego z płyt gipsowo - kartonowych na powierzchni 69,58 m2. W związku z powyższym należy dokonać również n/w prace: Montaż nowych kratek wentylacyjnych w wymiarach ok. 36 cm. x 36 cm. w nowym stropie g-k z wykonaniem obniżenia podejść w ilości 20 szt. Montaż opraw rastrowych 4x18W w ilości 24 szt. w zamian przyjętych w kosztorysie 22 szt. 2x18W. Wykonanie powyższych prac wynika z faktu, iż po zdemontowaniu sufitu z tynku cementowo - wapiennego na powierzchni 28,22 m2 okazało się, iż demontaż pozostałej części sufitu jest niezbędny do prawidłowego zainstalowania ścianki mobilnej i utrzymania płaszczyzny sufitu. Ponadto konieczność zainstalowania w nowym stropie opraw rastrowych, których głębokość instalowania wynosi 10 cm powodowałaby obniżenie pomieszczenia poniżej 3,00 m wymaganych w obiektach użyteczności publicznej. Chcąc zachować wysokość pomieszczenia w istniejącej konstrukcji należałoby wyciąć 24 otwory na zainstalowanie opraw. Pozostałość konstrukcji zagrażałaby bezpieczeństwu przebywających w pomieszczeniu osób. Powyższe rozwiązania można było uzyskać dopiero w trakcie instalowania konstrukcji stalowej pod ściankę mobilną, były one nie do przewidzenia na etapie projektowania. Zamówienie uzupełniające zostanie złożone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych i będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Wartość robót uzupełniających zgodnie z kosztorysem wynosi 21.589,39 złotych brutto. Zlecenie powyższych prac nie przekroczy założonej wartości 20% zamówień uzupełniający przewidzianych w w.w. postępowaniu przetargowym. Wykonanie robót spowoduje przesunięcie terminu zakończenia na 14.10.2011 r. W w.w. postępowaniu została podpisana nowa umowa z Wykonawcą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.