eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i ploterów OCE.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-18

Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i ploterów OCE.
Numer ogłoszenia: 267455 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 434448 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8271861, faks 061 8271882.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i ploterów OCE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i ploterów OCE. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych: Część I: Materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego, Część II: Materiały eksploatacyjne do ploterów OCE. Szczegółowy zakres i sposób wykonania zamówienia został określony w zał. nr 2 i zał. nr 3 do SIWZ oraz projekcie umowy. Zamawiający dopuszcza moSliwość zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, jednakSe nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje równieS wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy. Wszelkie uSyte nazwy naleSy traktować jako ,typu,wskazujące minimalny dopuszczalny standard jakościowy materiałów. Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne oryginalne ,tzn. wyprodukowane przez producenta urządzenia, w którym będą eksploatowane, fabrycznie nowe ,tzn. wcześniej nie eksploatowane, nie uzupełniane, nie przerabiane. Przez produkt nowy naleSy rozumieć taki, który posiada wszystkie cechy nowego tuszu, toneru, głowicy, wcześniej nie eksploatowanego, w szczególności nie noszącego cech otwierania, posiadającego nową obudowę, nowe dysze, nowy tusz toner, nowe opakowanie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równowaSnych tj. obejmujących materiały innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, uSytkowe od materiałów wskazanych przez Zamawiającego oraz o tej samej pojemności, wadze, gramaturze i wielkości materiału. Przez ofertę równowaSną naleSy rozumieć taką ofertę, której przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe i funkcjonalne oryginalnych produktów w stosowanych przez Zamawiającego urządzeniach tzn. materiały nie mogą zawierać elementów pochodzących z recyklingu lub powodować uszkodzeń oraz nie mogą szybciej zuSywać się od stosowanych materiałów oryginalnych. Na opakowaniach tzw. równowaSnych materiałów powinny być wypisane wszystkie typy urządzeń, z którymi te materiały są kompatybilne - dopuszczone do stosowania, oraz powinny zawierać logo i nazwę producenta oraz numer katalogowy ,symbol, termin waSności lub datę produkcji z okresem uSywalności. Oferowane równowaSne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i moSliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu ,pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zuSycia tonera, tuszu, głowicy - jeSeli sprzęt posiada takie moSliwości, Za równowaSne Zamawiający uzna produkty, których wydajność mierzona zgodnie z normami STMC, ISO IEC 19752, ISO IEC 24711, ISO IEC 24712, ISO IEC 19798 ,lub równowaSnymi, jest nie mniejsza od oryginalnych. Cechy i parametry oferowanych materiałów a takSe określone właściwości uSytkowe i przyjęte standardy jakości nie mogą być gorsze niS określone przez Zamawiającego. Wykazanie, Se oferowane materiały równowaSne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, leSy po stronie Wykonawcy. Wykonawca, który zaoferuje materiały producentów innych marek niS wymienione w przedmiocie zamówienia tzw. równowaSne, musi obowiązkowo dołączyć do oferty: - aktualne na dzień wyznaczony jako termin składania ofert zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub zaświadczenie niezaleSnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające przeprowadzenie testów wydajnościowych zgodnie z normami STMC, ISO IEC 19752, ISO IEC 24711, ISO IEC 24712, ISO IEC 19798 lub równowaSnymi ,dla kaSdego oferowanego produktu, - oświadczenie, Se stosowanie takich materiałów nie naruszy umów gwarancyjnych i praw patentowych producentów oryginalnych materiałów, - fotografii opakowań potwierdzających spełnienie warunku odpowiedniego opisu tzn. podania nazwy oferowanego produktu oraz typów urządzeń z którymi materiały równowaSne są kompatybilne. Zamawiający zastrzega moSliwość zlecenia wykonania ekspertyzy, jeSeli w trakcie uSytkowania dostarczonych materiałów posiadany przez niego sprzęt ulegnie uszkodzeniu. W przypadku potwierdzenia uszkodzenia sprzętu przez uSycie niewłaściwego materiału, Wykonawca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów zleconej ekspertyzy oraz naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta na swój koszt. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na czas wykonania naprawy, w terminie do 3 dni, urządzenia zastępczego, o takich samych lub lepszych parametrach. W razie stwierdzonego przez autoryzowany serwis producenta urządzenia trwałego i uniemoSliwiającego eksploatację uszkodzenia Wykonawca pokryje wszystkie koszty zakupu i dostawy nowego urządzenia, o takich samych lub lepszych parametrach. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt odebrać materiały będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. Zestawienie zapotrzebowania przedstawione w załącznikach nr 2 i 3 stanowi przybliSone zapotrzebowanie na poszczególne materiały. W wyniku konkretnych zamówień ilość materiałów w poszczególnych pozycjach moSe ulec zmniejszeniu, a tym samym koszt całego zamówienia moSe się zmniejszyć do 50% dostawy. Materiały z kaSdej dostawy o ograniczonym terminie trwałości muszą mieć co najmniej 24 miesięczny okres waSności, licząc od daty dostawy. Okres waSności materiałów winien być umieszczony na opakowaniu lub potwierdzony osobnym dokumentem gwarantującym 24 miesięczny termin waSności towaru, licząc od daty dostawy. Zamawiający kaSdą dostawę poprzedzi telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym zamówieniem. Wykonawca, na własny koszt, dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanego w zamówieniu pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego w terminie 21 dni od dnia złoSenia zamówienia. Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 14.00. KaSde zlecenie rozliczane będzie na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie. Ceny jednostkowe obejmują transport i ubezpieczenie do chwili odbioru towaru. CPV część I - 30237380-6, 30234400-2, 31251110-5, część II - 30125110-5 , 30192113-6. V. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub wszystkie części w zaleSności od wyboru Wykonawcy. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, zamiennych. Nie przewiduje się moSliwości udzielenia zamówień uzupełniających. VI. Termin wykonania zamówienia. Sukcesywnie do 31 października 2013 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Część II: Materiały eksploatacyjne do ploterów OCE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIG PLUS sp. z o.o., ul. Mostowa 11, 61-854 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14162,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15350,40

  • Oferta z najniższą ceną: 14514,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17861,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.