eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Purda › Dostawa pospółki i gruzu mielonego na terenie gminy Purda



Ogłoszenie z dnia 2009-02-12

Purda: Dostawa pospółki i gruzu mielonego na terenie gminy Purda
Numer ogłoszenia: 26742 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Purdzie , 19, 11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5122223, faks 089 5122280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.purda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pospółki i gruzu mielonego na terenie gminy Purda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 300 ton pospółki oraz 1000 ton gruzu mielonego w dowolne miejsce na terenie gminy Purda, gm. Purda, woj. warmińsko-mazurskie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium - najpóźniej w terminie do dnia składania ofert, tj. 25.02.2008 r. do godz. 10:00. 2. Wysokość wadium ustala się w kwocie 2.000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych. 3. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Purdzie w BGŻ S.A. O.Olsztyn Nr 09 20 3000 4511 1000 0000 4637 00 z adnotacją -Wadium na przetarg nieograniczony - dostawa kruszywa na terenie gminy Purda. b) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego - w kasie UG w Purdzie, w godz. od 8,00 do 15,00, natomiast w dniu składania ofert nie później niż do godz. 10,00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wnieśli wadium..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz -Oferta- stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającemu zamówieniu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy spółek cywilnych oraz podmiotów, które złożą ofertę wspólną (tzw. konsorcjów), d) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy - wg załączonego wzoru (zał. nr 2 do SIWZ), f) dowód wniesienia wadium, g) Certyfikat jakości dla kruszywa betonowego służącego do wykonywania zamówienia. 8. Wyjaśnienia dodatkowe: 1) Usługodawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. 2) W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcjum), do oferty musi być załączona umowa konsorcjum, z której wynikać będzie w szczególności: a) jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, b) zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty, c) określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z zamawiającym, d) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia i okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia, e) sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia, f) oświadczenie o poniesieniu solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, g) zobowiązanie o braku możliwości rozwiązania umowy przed wykonaniem wszystkich zobowiązań wynikających z umowy na wykonanie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.purda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11-030 Purda 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Purdzie - sekretariat, 11-030 Purda 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.