Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-05
Mikołajki: Dowożenie uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum Publicznego w Mikołajkach i Baranowie w okresie do 01 września 2009r do 25 czerwca 2010r
Numer ogłoszenia: 267332 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołajki , ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4219050, faks 087 4219099.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolajki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum Publicznego w Mikołajkach i Baranowie w okresie do 01 września 2009r do 25 czerwca 2010r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie uczniów do Szkól Podstawowych i Gimnazjum Publicznego w Mikołajkach i Baranowie w okresie do 01 września 2009r do 25 czerwca 2010r Całość prac objętych zamówieniem została podzielona na trzy zadania. Zadanie nr 1: Trasa nr 1 relacji: Mikołajki - Zełwągi - Mikołajki Dwa kursy dziennie tj: 1 dowóz + 1 odwóz, łączna ilość kilometrów dziennie: 28 km. Zadanie nr 2: Trasa nr 2 relacji: Sady - Lubiewo - Nowe Sady - Cimowo - Stawek - Mikołajki Dwa kursy dziennie tj: 1 dowóz + 1 odwóz, łączna ilość kilometrów dziennie: 40 km. Zadanie nr 3: Trasa nr 3 relacji: Jora Kolonia - Jora Wielka - Cudnochy - Faszcze - Małaszewo - Baranowo - Inulec - Śmietki - Baranowo Dwa kursy dziennie tj: 1 dowóz + 1 odwóz, łączna ilość kilometrów dziennie: 104 km..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowegoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 tejże ustawy: a) art. 22 ust. 1 pkt. 1 posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) art.22 ust.1 pkt.2 posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) art. 22 ust. 1 pkt. 3 - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) art. 22 ust. 1 pkt. 4 - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Art.22.ust.1 pkt. 1 - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej; b) art.22 ust.1 pkt.2 - zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio przez kierowców posiadających doświadczenie i uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia - autobus powinien być sprawny technicznie, posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa badania techniczne - autobus powinien posiadać minimum 40 miejsc siedzących c) Art. 22.ust. 1 pkt. 4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 u. p. z. p.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Art. 22 ust. 1 pkt. 1 wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp., jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dział. gosp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - licencja na wykonywanie transportu drogowego b) art.22 ust.1 pkt.2 - aktualne prawo jazdy osób, które będą kierowały autobusami - aktualny dowód rejestracyjny autobusu c) Art. 22 ust.1 pkt. 4: wymagane dokumenty: -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 u. p. z . p. d) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa odpowiednie dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 4. Ponad dokumenty wymienione w punkcie 3 a-d, aby oferta nie była odrzucona wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru , - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony na podstawie artykułu 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01.2004 z późniejszymi zmianami 5. Dokumenty i informacje mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 6. Oferenci z innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego, tj. odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego, Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. W przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć komplet wymaganych dokumentów, wystawionych indywidualnie na każdy z podmiotów oraz dokumenty, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich podmiotów (pełnomocnictwo). 8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 3 - Pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolajki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki pok. 114.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki pok. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.
- Świadczenie usług transportowych dla podopiecznych SKPON-GCER w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Prostki do Szkoły Podstawowej im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Rożyńsku Wielkim oraz Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów do przedszkola i szkół na terenie Gminy Dobroszyce w roku szkolnym 2024/2025
- Przewóz osób niepełnosprawnych do ośrodków edukacji specjalnej.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.