eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ USŁUG SZKOLENIOWYCH W RAMACH PROJEKTU PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE CZYNNIKIEM ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-11

Kielce: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ USŁUG SZKOLENIOWYCH W RAMACH PROJEKTU PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE CZYNNIKIEM ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Numer ogłoszenia: 267325 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249288 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o., ul. Zagnańska 84, 25-528 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3432910, faks 041 3432912.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ USŁUG SZKOLENIOWYCH W RAMACH PROJEKTU PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE CZYNNIKIEM ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących usług w ramach projektu Partnerstwo Publiczno Prywatne czynnikiem rozwoju przedsiębiorczości: I. Obsługa ekspercka platformy internetowej PPP (Partnerstwa Publiczno-Prywatnego): Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Obsługa ekspercka platformy internetowej PPP (Partnerstwa Publiczno-Prywatnego) obejmuje świadczenie usług w zakresie: a) opracowania podstawowych informacji wprowadzających w tematykę partnerstwa publiczno-prywatnego, zawierających co najmniej: - informacje na temat historii i rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego, - informacje na temat regulacji prawnych określających funkcjonowanie partnerstwa publiczno-prywatnego na poziomie krajowym oraz międzynarodowym, - informacje na temat procedur i ścieżek realizacji projektów partnerstwa publiczno-prywatnego, - informacje na temat łączenia finansowania projektów partnerstwa publiczno-prywatnego z wykorzystaniem środków unijnych, - informacje na temat szans i korzyści oraz ryzyk i zagrożeń związanych z realizacją inwestycji partnerstwa publiczno-prywatnego, zarówno dla partnerów prywatnych jak i partnerów publicznych, - opracowania minimum 5 (pięciu) artykułów na temat partnerstwa publiczno- prywatnego i zrealizowanych, bądź będących w trakcie realizacji, inwestycji: - każdy artykuł powinien obejmować minimum 1 stronę tekstu w formacie A4 pisanego czcionką Arial 10; w każdym artykule powinny być zamieszczone fotografie przedstawiające omawiane inwestycje (prawa autorskie do fotografii będą przenoszone na Zamawiającego jako element artykułu), - każdy artykuł powinien dotyczyć innej zrealizowanej, bądź będącej w trakcie realizacji, inwestycji; opracowania wykazu minimum 20 podmiotów aktywnych w obszarze partnerstwa publiczno prywatnego (tj. świadczących usługi informacyjne, doradcze lub szkoleniowe w tym zakresie) wraz z danymi teleadresowymi i adresami stron WWW; opracowania bazy minimum 10 powszechnie dostępnych opracowań lub raportów na temat partnerstwa publiczno prywatnego, wraz z prawem do ich rozpowszechniania na stronie WWW Zamawiającego w formie plików do pobrania lub adresu strony WWW, na której opracowanie lub raport jest dostepny; opracowania minimum 3 (trzech) szkoleń na odległość z pośrednictwem internetu tzw. on-line dotyczących tematyki partnerstwa publiczno prywatnego: - do każdego szkolenia Wykonawca opracuje materiały szkoleniowe do przeglądania na stronie WWW w formie slajdów i komentarza w programie PowerPoint, (każde szkolenie powinno mieć zakres materiału odpowiadający minimum 4 (czterem) godzinom lekcyjnym, tj. 4 x 45 minut), - do każdego szkolenia Wykonawca opracuje test sprawdzający wraz z kluczem rozwiązań (test jednokrotnego wyboru, składający się ze 100 pytań, zawierający 4 odpowiedzi na każde z pytań), - uczestnicy szkoleń będą mogli wykorzystywać materiały szkoleniowe i test sprawdzający dla celów własnych, np. nauki, oraz przechowywać je w pamięci własnych komputerów. obsługi Forum konsultacyjnego (forum dyskusyjnego na platformie internetowej PPP Zamawiającego) w okresie 16.10.2011 r. - 31.12.2011 r., tj. udzielania odpowiedzi na zamieszczane na forum - pytania do ekspertów z zakresu uwarunkowań formalno-prawnych oraz finansów w obszarze partnerstwa publiczno prywatnego. Termin realizacji zamówienia publicznego: Termin realizacji zamówienia publicznego w zakresie: a) określonym w pkt. 1) a) - w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 15.10.2011 r., b) określonym w pkt. 1) b) - w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 15.10.2011 r., c) określonym w pkt. 1) c) - w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 15.10.2011 r., d) określonym w pkt. 1) d) - w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 15.10.2011 r., e) określonym w pkt. 1) e) - w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 15.10.2011 r., f) określonym w pkt. 1) f) - w okresie 16.10.2011-31.12.2011 r. Sposób realizacji zadania: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dzieła, o których mowa w pkt 1) a)-e) w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD/DVD. Zadanie, o którym mowa w pkt 1) f), Wykonawca zrealizuje poprzez udzielanie odpowiedzi na pytania do ekspertów, zamieszczane na forum internetowym prowadzonym przez Zamawiającego na Portalu PPP. Pytania każdorazowo przekazywane będą Wykonawcy przez Zamawiającego drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Wykonawca udzieli odpowiedzi na zadane przez Zamawiającego pytania do ekspertów w terminie maksymalnie 5 dni roboczych. Wykonawca prześle odpowiedź Zamawiającemu na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail w formie załącznika w pliku programu Word. Prawa autorskie: Wykonawca musi posiadać wyłączne prawa majątkowe autorskie do wykazów, materiałów szkoleniowych, testów i artykułów, o którym mowa w pkt 1) oraz wykorzystanych w nich materiałów, w tym fotografii, danych, itd. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego pełne majątkowe prawa autorskie do utworów, o których mowa w pkt 1 w ramach przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia wskazanego w Ofercie Wykonawcy, w szczególności: a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworów zarówno o charakterze trwałym, jak i przejściowym - wytwarzanie dowolną techniką egzemplarzy utworów jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, w tym również wprowadzania ich w formie zapisu cyfrowego i do sieci informatycznej (Internetu), b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwory utrwalono wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, c) w zakresie rozpowszechniania utworów tj. publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlanie, odtworzenie oraz nadawanie i remitowanie, a także publiczne udostępnienie utworów w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym. Udzielenie zezwolenia na zwielokrotnienie określoną techniką obejmuje wszystkie formy zwielokrotnienia, które poprzedzają zwielokrotnienie w technice ostatecznie udostępnionej odbiorcom. Wykonawca udzieli Zamawiającemu również zezwolenia na wykonywanie zależnego prawa autorskiego. Ponadto wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w Ofercie Wykonawcy obejmować będzie przeniesienie własności nośników, na których utrwalone będą utwory. Prawa autorskie majątkowe do utworów oraz własność nośników, na których utwory zostały utrwalone, przechodzą na Zamawiającego z momentem podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego utworu. II Przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych dla przedsiębiorców z zakresu Partnerstwa Publiczno- Prywatnego: Opis zadania: Warsztaty muszą obejmować co najmniej następujące tematy: - omówienie podstaw prawnych realizacji projektów partnerstwa publiczno- prywatnego, - prawne i finansowe aspekty przygotowania i realizacji przedsięwzięć partnerstwa publiczno-prywatnego, - tryby wyboru inwestorów prywatnych, - zasady i modele współpracy między jednostką publiczną, a partnerem prywatnym, - dobre praktyki w zakresie partnerstwa publiczno-prywatnego. Ilość uczestników: w warsztatach weźmie udział min. 100 osób (5 warsztatów po min. 20 osób). Ilość godzin warsztatów: całkowita liczba godzin: 20 godzin zegarowych (1 warsztat - 4 godziny). Miejsce realizacji warsztatów i zasady organizacji zajęć: Warsztaty realizowane będą na terenie województw: podkarpackiego i świętokrzyskiego, przy czym szczegółowe lokalizacje zostaną ustalone przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy nie później niż na 7 dni (kalendarzowych) przed terminem realizacji każdego z warsztatów. Warsztaty będą się odbywać w dni robocze, od poniedziałku do piątku. Czas trwania każdych warsztatów to 4 godziny zegarowe. Szczegółowy harmonogram warsztatów zostanie ustalony przez Zamawiającego i przekazany Wykonawcy nie później niż na 7 dni (kalendarzowych) przed terminem realizacji każdego z warsztatów. Termin realizacji warsztatów: warsztaty odbędą się w okresie 01.12.2011-31.05.2012 r., przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów rozpoczęcia i zakończenia lub terminów poszczególnych warsztatów, zawiadamiając Wykonawcę nie później niż na 7 dni (kalendarzowych) przed terminem realizacji warsztatów. Szczegółowy termin warsztatów zostanie ustalony przez Zamawiającego i przekazany Wykonawcy nie później niż na 7 dni (kalendarzowych) przed terminem realizacji każdego z warsztatów. Program warsztatów: wykonawca opracuje program warsztatów, który obligatoryjnie winien być przekazany do akceptacji Zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed terminem rozpoczęcia (tj. najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed 01.12.2011r.) realizacji warsztatów. Materiały szkoleniowe: Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia i przekazania na własność każdemu z uczestników warsztatów skryptu autorskiego prowadzącego zajęcia (zawierającego najważniejsze informacje omawiane na zajęciach) w postaci wydruku trwałego (kartki trwale złączone metodą bindowania lub zszywania; na materiałach szkoleniowych musi być zamieszczona informacja o współfinansowaniu projektu ze środków POKL, zatwierdzona wcześniej przez Zamawiającego). Pozostałe materiały szkoleniowe (teczka, notes, długopis, pendrive) zostaną zakupione i przekazane uczestnikom warsztatów przez Zamawiającego. Uwagi: Koszty organizacji i wynajmu sali szkoleniowej oraz cateringu podczas warsztatów ponosi Zamawiający. III Przeprowadzenie szkolenia dla konsultantów z zakresu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego: Opis zadania: Szkolenie musi obejmować co najmniej następujące tematy: I moduł - partnerstwo publiczno-prywatne w teorii i praktyce. Moduł obejmuje 6 dni szkoleniowych w podziale na 3 spotkania 2-dniowe, średnio 6 godzin dziennie. Zadaniem bloku szkoleniowego jest podniesienie kompetencji konsultantów celem stworzenia grupy doradców partnerstwa publiczno-prywatnego w woj. świętokrzyskim i podkarpackim w zakresie tematyki partnerstw publiczno - prywatnych. Przeszkoleni konsultanci będą korzystać z pozyskanej wiedzy podczas pracy w ramach Punktów Informacyjno-Doradczych. II moduł - Zasady konstruowania studiów wykonalności. Moduł obejmuje 4 dni szkoleniowe w podziale na 2 spotkania 2-dniowe, średnio 6 godzin dziennie. Celem bloku szkoleniowego jest podniesienie kompetencji konsultantów - kandydatów na doradców partnerstwa publiczno-prywatnego w woj. świętokrzyskim i podkarpackim w zakresie zasad konstruowania studiów wykonalności, w szczególności ukierunkowanych na partnerstwo publiczno - prywatne. Tematyka szkolenia stanowi niezbędny element dla zapewnienia prawidłowej realizacji usługi doradczej w zakresie planu rozwoju przedsiębiorstwa w oparciu o partnerstwa publiczno-prywatne. Przeszkoleni konsultanci będą korzystać z pozyskanej wiedzy podczas pracy w ramach Punktów Informacyjno-Doradczych. III moduł - Aspekty ochrony środowiska w projektach partnerstwa publiczno-prywatnego. Moduł obejmuje 2 dni szkoleniowe w podziale na 1 spotkanie 2-dniowe, średnio 6 godzin dziennie. Celem bloku szkoleniowego jest podniesienie kompetencji konsultantów - kandydatów na doradców partnerstwa publiczno-prywatnego w woj. świętokrzyskim i podkarpackim w zakresie przestrzegania wytycznych dotyczących ochrony środowiska w projektach partnerstwa publiczno - prywatnego. Przeszkoleni konsultanci będą korzystać z pozyskanej wiedzy podczas pracy w ramach Punktów Informacyjno-Doradczych. Ilość uczestników: w szkoleniu weźmie udział minimum 10 osób. Ilość godzin szkolenia: całkowita liczba godzin: 72 godziny szkoleniowe: I moduł - 36 godzin szkoleniowych (3 spotkania 2-dniowe, średnio 6 godzin dziennie), II moduł - 24 godziny szkoleniowe (2 spotkania 2-dniowe, średnio 6 godzin dziennie), III moduł - 12 godzin szkoleniowych (1 spotkanie 2-dniowe, średnio 6 godzin dziennie). Na jedną godzinę szkoleniową przypada 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy, przy czym istnieje możliwość ustalania przerw elastycznie, w zależności od potrzeb uczestników szkolenia, jednakże przy uwzględnieniu powyższego założenia. Miejsce realizacji szkolenia / zasady organizacji zajęć: Szkolenie realizowane będzie na terenie województwa świętokrzyskiego, przy czym szczegółowa lokalizacja zostanie ustalona przez Zamawiającego i przekazana Wykonawcy nie później niż na 7 dni (kalendarzowych) przed terminem rozpoczęcia realizacji szkoleń w ramach danego modułu. Szkolenia będą się odbywać w dni robocze, od poniedziałku do piątku oraz w soboty. Czas trwania każdego szkolenia to średnio 6 godzin szkoleniowych, przy czym dzienny wymiar zajęć nie może przekroczyć w dni robocze 8 godzin szkoleniowych, a w soboty 4 godzin szkoleniowych. Szczegółowy harmonogram szkolenia zostanie ustalony przez Zamawiającego i przekazany Wykonawcy nie później niż na 7 dni (kalendarzowych) przed terminem rozpoczęcia realizacji szkoleń w ramach danego modułu. Termin realizacji szkolenia: Szkolenie odbędzie się: dla Modułu I - w okresie 01.10.2011-30.11.2011 r., dla Modułu II - w okresie 01.10.2011-30.11.2011 r., dla Modułu III - w okresie 01.12.2011-29.02.2012 r., przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów. Szczegółowy termin realizacji szkoleń w ramach poszczególnych modułów zostanie ustalony przez Zamawiającego i przekazany Wykonawcy nie później niż na 7 dni (kalendarzowych) przed terminem rozpoczęcia realizacji szkoleń w ramach danego modułu. Program szkolenia: Wykonawca opracuje program szkolenia, który obligatoryjnie winien być przekazany do akceptacji Zamawiającego najpóźniej na 7 dni (kalendarzowych) przed terminem rozpoczęcia realizacji szkoleń w ramach danego modułu. Materiały szkoleniowe: Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia i przekazania na własność każdemu z uczestników szkolenia skryptu autorskiego prowadzącego zajęcia (zawierającego najważniejsze informacje omawiane na zajęciach) w postaci materiałów w wersji elektronicznej na płycie CD oraz wydruku trwałego (kartki trwale złączone metodą bindowania lub zszywania; na materiałach szkoleniowych musi być zamieszczona informacja o współfinansowaniu projektu ze środków POKL, zatwierdzona wcześniej przez Zamawiającego). Pozostałe materiały szkoleniowe (teczka, notes, długopis, pendrive) zostaną zakupione i przekazane uczestnikom szkolenia przez Zamawiającego. Metodologia prowadzenia zajęć: szkolenie winno zawierać część merytoryczną (teoretyczną) i praktyczną. Uwagi: koszty organizacji i wynajmu sali szkoleniowej oraz cateringu ponosi Zamawiający.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 80.42.00.00 - Usługi e-learning 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane przez UE ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Poddziałanie 2.2.1 Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności, Projekt Systemowy PARP, w ramach projektu pn. Partnerstwo Publiczno-Prywatne czynnikiem rozwoju przedsiębiorczości.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTYTUT PARTNERSTWA PUBLICZNO-PRYWATNEGO, ul. Noakowskiego 24, 00-668 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61585,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56336,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56336,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.