To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Zgorzelec: Dostawa materiałów eksploatacyjnych-tonerów do kserokopiarek, tuszy oraz taśm do drukarek komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec.
Numer ogłoszenia: 26731 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 245113 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Zgorzelec, ul. Domańskiego, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7756600 do 609, fax 075 7759923.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych-tonerów do kserokopiarek, tuszy oraz taśm do drukarek komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów do kserokopiarek, tuszy oraz taśm do drukarek komputerowych do siedziby Urzędu Miasta w Zgorzelcu przy ul. Domańskiego 7. 2. Zakres rzeczowo-ilościowy zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym. 3. Podane w załączniku nr 5 do SIWZ nazwy materiałów eksploatacyjnych określają typy urządzeń do których będą przeznaczone. 4. Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ tonery i tusze muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie poddane procesowi ponownego napełniania i wymiany jakichkolwiek elementów, 2/ tonery i tusze muszą być wolne od wad technicznych, kompletne, posiadające zgodne z właściwymi przepisami atesty. 5. Zamawiający wymaga aby opakowanie (pudełko) posiadało nadrukowaną nazwę/symbolikę kodową pozwalającą jednoznacznie przypisać materiały eksploatacyjne do drukarki/kopiarki, ponadto na opakowaniu muszą znajdować się wszystkie modele drukarek/kopiarek do których stosuje się dany materiał eksploatacyjny. 6. Zamawiający wymaga aby na jednostkowym kartridżu (w przypadku drukarek atramentowych) oraz tonerze (w przypadku drukarek laserowych i kopiarek) znajdowało się oznaczenie zgodne z nomenklaturą stosowaną przez producenta sprzętu pozwalające jednoznacznie przypisać materiały eksploatacyjne do drukarek/kopiarek. 7. Zamawiający wymaga aby na opakowaniach materiałów znajdowały się naniesione w procesie produkcyjnym daty ważności w postaci: miesiąc i rok do którego materiały eksploatacyjne zachowują przydatność. 8.Wykonawca przedstawi karty katalogowe produktów z których jednoznacznie wynika wydajność materiałów eksploatacyjnych (np. 6000 stron przy 5% pokryciu w przypadku drukarek laserowych). 9. Wykonawca przedstawi zdjęcia/wydruk ze strony www producenta proponowanych produktów, z których jednoznacznie wynika, że zastosowano oznaczenie pozwalające bez zastrzeżeń przypisać materiał eksploatacyjny do sprzętu. 10.Termin przydatności użycia wymienionych w formularzu cenowym materiałów eksploatacyjnych dostarczonych do siedziby Zamawiającego musi wynosić co najmniej 15 miesięcy od daty ich otrzymania. 11.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć materiały eksploatacyjne do siedziby Zamawiającego w dwóch dostawach, w terminie do 5 dni od przesłania faksem zapotrzebowania przez Zamawiającego, własnym transportem, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca każdorazowo wystawi dowód dostawy materiałów eksploatacyjnych, które będą potwierdzone przez upoważnionego pracownika i stanowić będą podstawę do wystawienia faktury. 12.W przypadku wystąpienia wad materiałów eksploatacyjnych w trakcie obowiązywania gwarancji, Wykonawca wymieni wadliwe egzemplarze na wolne od wad w terminie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania stosownej pisemnej informacji od Zamawiającego. Materiały eksploatacyjne uszkodzone, Wykonawca odbierze osobiście z magazynu Zamawiającego na koszt własny i w zamian dostarczy materiały wolne od wad na swój koszt do siedziby Zamawiającego w terminie jak wyżej. 13.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 14.Za produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości) pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. 15.Zamawiający wymaga aby zaoferowane materiały równoważne spełniały wszystkie funkcje materiałów oryginalnych dostępne z poziomu oryginalnych aplikacji zarządzania drukarkami/kopiarkami - np. zużycie tonera odczytywane przez sieciowy serwer wydruku przy tonerach do drukarek laserowych HP LJ 4100 TN, HP LJ 1320 N. 16.Wykonawca może zaproponować taki produkt równoważny, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy, i standardy jakościowe co produkt określony w formularzu cenowym. 17.Zaproponowany przez Wykonawcę produkt równoważny nie może naruszać warunków gwarancji użytkowanego sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. W przypadku uszkodzeń urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności - zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. 19. W przypadku wyboru oferty Wykonawca dostarczy towar zgodny z wypełnionym formularzem cenowym - załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 Pzp
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 51106,5 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
- Adam Papierski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM, ul.Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 51106.50
- Oferta z najniższą ceną: 51106.50 / oferta z najwyższą ceną: 52305.70
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- "PRZEBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNO-USŁUGOWEGO NA MIESZKALNY WIELORODZINNY I USŁUG UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI GRONÓW" W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD-PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu
- Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu Słonecznym - pełnienie nadzoru inwestorskiego
- Dostawa lasera okulistycznego do laseroterapii siatkówki.
- Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Pogodnej, Reymonta, Bocznej w Zgorzelcu
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów będących w posiadaniu Prokuratury Okręgowej w Warszawie i podległych prokuratur rejonowych.
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.