eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Wykonanie robót remontowych pomieszczeń na I piętrze budynku Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Lesznie zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-30

Leszno: Wykonanie robót remontowych pomieszczeń na I piętrze budynku Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Lesznie zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
Numer ogłoszenia: 267272 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318743 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Lesznie, ul. Opalińskich 1A, Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5255124, 5255132, faks 065 5297896.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych pomieszczeń na I piętrze budynku Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Lesznie zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: kod CPV 45400000-1 45400000-1 - wykonywanie robót wykończeniowych w zakresie obiektów bud. 45310000-3 - wykonywanie robót instalacji elektrycznych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: - Wykonanie robót rozbiórkowych, przekucia i zamurowania otworów drzw. - Wykonanie nowych ścianek działowych z STG - Wykonanie nowych podłoSy posadzek z warstwą wygładzającą - Wykonanie robót posadzkowych z wykładzin PCW i wykładziny typu FLOTEX - Wykonanie szpachlowania i malowania ścian - Wykonanie osadzenia drzwi wew. i naświetla wew. - Wykonanie robót elektrycznych szczegółowo określonych w przedmiarze robót 3. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i rysunkach poglądowych które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, do wykonania zamówienia, będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (dz. U. Nr 92 poz. 881 z 2004 r. ze zmianami). 5. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem będą wykonywane na terenie czynnego obiektu. 6. Każdy z Wykonawców powinien przeprowadzić wizję lokalną miejsca robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 7. Koszty wizji lokalnej, miejsca robót poniesie Wykonawca. 8. Pominiecie jakiejkolwiek pozycji z kosztorysu ofertowego przy wycenie i nie ujęcie jej w cenie ofertowej nie może stanowić podstawy żądania dodatkowego wynagrodzenia z powyższego tytułu, a prace wymienienie w tej pozycji będą podlegały wykonaniu w ramach ceny ofertowej. 9. Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z 2001 r. ze zmianami) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej. 10. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126), 2) wykonanie przyłączy wody i energii elektrycznej do potrzeb budowy - Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatny pobór wody i energii elektrycznej z istniejącej szkolnej instalacji, 3) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 4) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, 5) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 6) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. 11. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę min. 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały z zastrzezeniem udzielenia 10 letniej gwarancji na wykładzinę tekstylną typu FLOTEX. 12. W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa w rozdziale 9 pkt. 12 upływa przed terminem zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany oferent zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy. 13. Przekazanie placu budowy nastąpi najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac. Za ewentualne opóźnienia w przekazaniu placu budowy wynikłe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego wybranemu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 14. Odbioru robót dokonuje Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy i inspektora nadzoru w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich do odbioru, przy czym zgłoszenie to musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru, iż prace zostały wykonane zgodnie z kontraktem i obiekt pozbawiony jest wszelkich wad, załączając jednocześnie do odbioru końcowego: 1) deklaracje zgodności z Aprobatą Techniczną wbudowanych materiałów i urządzeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z d. 11.08.2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania znakiem budowlanym - Dz. Ustaw nr 92 z 2004 r. poz. 881. 15. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności inspektora nadzoru i Wykonawcy - protokół końcowy odbioru robót. 16. Zamawiający nie dopuszcza do częściowego fakturowania i udzielenia Wykonawcy zaliczki...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 98360.66 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Ogólnobudowlana Rafał Konieczny, ul. Główna 71, 64-117 Krzycko Małe, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 68482.33
  • Oferta z najniższą ceną: 68482.33 oferta z najwyższą ceną: 108335.12
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.