eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dwukrotne czyszczenie oraz konserwacja separatorów i osadników oczyszczających wody opadowe i roztopowe z dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie oraz separatorów znajdujących się w Laboratorium Drogowym z podziałem na 7 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Olsztyn: Dwukrotne czyszczenie oraz konserwacja separatorów i osadników oczyszczających wody opadowe i roztopowe z dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie oraz separatorów znajdujących się w Laboratorium Drogowym z podziałem na 7 zadań
Numer ogłoszenia: 26725 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie , Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (89) 52128 01, faks (89) 527 35 36, 5272307.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztygddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dwukrotne czyszczenie oraz konserwacja separatorów i osadników oczyszczających wody opadowe i roztopowe z dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie oraz separatorów znajdujących się w Laboratorium Drogowym z podziałem na 7 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dwukrotne czyszczenie separatorów i osadników oczyszczających wody opadowe i roztopowe z dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie oraz separatorów znajdujących się w Laboratorium Drogowym w Gutkowie z podziałem na zadania: 1) Zadanie nr 1 - Czyszczenie oraz konserwacja separatorów i osadników oczyszczających wody opadowe z dróg krajowych nr 7 oraz S7 wraz z unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych (Rejon w Elblągu). 2) Zadanie nr 2 - Czyszczenie oraz konserwacja separatorów i osadników oczyszczających wody opadowe z dróg krajowych nr 16, 16a, 58, 58a, 63 oraz 65b wraz z unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych (Rejon w Ełku). 3) Zadanie nr 3 - Czyszczenie oraz konserwacja separatorów i osadników oczyszczających wody opadowe z dróg krajowych nr 16, 59, 59b oraz 63 wraz z unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych (Rejon w Giżycku). 4) Zadanie nr 4 - Czyszczenie oraz konserwacja separatorów, osadników i studzienek oczyszczających wody opadowe z dróg krajowych nr 51, 51a oraz 57 wraz z unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych (Rejon w Lidzbarku Warmińskim). 5) Zadanie nr 5 - Czyszczenie oraz konserwacja separatorów i osadników oczyszczających wody opadowe z dróg krajowych nr S 7j, 16, 16c, 51b, 53 oraz 58 wraz z unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych (Rejon w Olsztynie). 6) Zadanie nr 6 - Czyszczenie oraz konserwacja separatorów i osadników oczyszczających wody opadowe z dróg krajowych nr 53, 57, 58 oraz 59 wraz z unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych (Rejon w Szczytnie). 7) Zadanie nr 7 - Czyszczenie separatorów znajdujących się w budynku Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddziału w Olsztynie wraz z unieszkodliwianiem odpadów niebezpiecznych (Wydział Technologii - Laboratorium Drogowe). Każde zadanie zostało szczegółowo określone w Istotnych dla stron postanowieniach umowy (Tom II SIWZ) oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia (Tom III SIWZ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 10 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 2.500 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); Zadanie nr 2: 1.200 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) Zadanie nr 3: 500 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100) Zadanie nr 4: 1.000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Zadanie nr 5: 1.500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) Zadanie nr 6: 800 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100) Zadanie nr 7: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wydaną na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach decyzję o pozwoleniu na wytwarzanie odpadów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (jako Wykonawca lub Podwykonawca) co najmniej dwa zadania polegające na czyszczeniu separatorów, przy czym wartość każdego z zadań nie może być mniejsza niż: a) 80.000,00 zł brutto, gdy Wykonawca składa ofertę na Zadanie nr 1; b) 40.000,00 zł brutto, gdy Wykonawca składa ofertę na Zadanie nr 2; c) 15.000,00 zł brutto, gdy Wykonawca składa ofertę na Zadanie nr 3; d)30.000,00 zł brutto, gdy Wykonawca składa ofertę na Zadanie nr 4; e) 50.000,00 zł brutto, gdy Wykonawca składa ofertę na Zadanie nr 5; f) 25.000,00 zł brutto, gdy Wykonawca składa ofertę na Zadanie nr 6; g) 600,00 zł brutto, gdy Wykonawca składa ofertę na Zadanie nr 7

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi mieć dostępne w celu realizacji zamówienia następujące urządzenia techniczne: 1) Specjalistyczna cysterna asenizacyjna do odbioru i transportu odpadów - minimum 1 sztuka; 2) Urządzenie do mycia i płukania elementów oraz ścian separatora - miniumum 1 sztuka; 3) Specjalistyczny samochód próżniowo-ssący do czyszczenia separatorów - miniumum 1 sztuka

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli Wykonawca, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, korzysta z zasobów innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedłożenia Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp dotyczącego tych podmiotów. 2) W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub potencjale technicznym innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt. III.4.1) ogłoszenia składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy wykazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę; c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia albo odpowiadające im określone w pkt. III.4.3) powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; d) oświadczenie wymienione w pkt III.6) ppkt 1) ogłoszenia składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wykazując spełnienie warunków, o którym mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, a który to podmiot będzie brał udział w realizacji części zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmian postanowień umowy są określone w Istotnych dla stron postanowieniach umowy (Tom II SIWZ)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gddkia.gov.pl/426/do-progow-unijnych/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego (bezpłatnie) lub na pisemny wniosek Wykonawcy: odebrać osobiście (bezpłatnie), otrzymać za zaliczeniem pocztowym (bezpłatnie).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego (GDDKiA Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn), Kancelaria - pok. 15 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Usługa będąca przedmiotem zamówienia będzie wykonywana dwukrotnie w następujących terminach: a) czyszczenie I: od 10 kwietnia 2013 r. do 10 maja 2013 r.; b) czyszczenie II: od 01 października 2013 r. do 31 października 2013 r. z zastrzeżeniem, że czyszczenie II urządzeń wymienionych w punktach od 1 do 29 oraz od 53 do 61 w tabeli zawartej w Opisie przedmiotu zamówienia (Tom III SIWZ) dla Zadania nr 1 (Rejon w Elblągu) będzie wykonane w terminach od 01 września 2013 r. do 30 września 2013 r.; 2) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.); 3) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) zakresu zamówienia (usług), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.