eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Ochrona obiektów, osób i mienia na terenie SPSZOZ Zdroje

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Szczecin: Ochrona obiektów, osób i mienia na terenie SPSZOZ Zdroje
Numer ogłoszenia: 267212 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów, osób i mienia na terenie SPSZOZ Zdroje.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona, obiektów, osób i mienia na terenie SPSZOZ Zdroje 2Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia w danym pakiecie. Przedmiot zamówienia został określony w 3 pakietach: Pakiet nr 1.1 a)Ochrona i monitoring obiektów, osób i mienia na terenie Zakładu przy ul. Mącznej 4; b)Podejmowanie interwencji na oddziałach psychiatrycznych Zakładu przy ul. Mącznej 4; c)Konwoje kasjerki z ul. Mącznej 4 do i z banku PKO BP S.A. ul. Rydla 41/42 w Szczecinie. d)Kompleksowa obsługa przejścia i przejazdu przez portiernię przy ul. Mącznej 4. 2Pakiet nr 1.2 a)Monitoring Ośrodka Rehabilitacji przy ul Marii Skłodowskiej Curie 14; b)Monitorowanie Przychodni przy ul. Słowackiego 19. Pakiet nr 1.3 a)kompleksowa obsługa przejścia i przejazdu przez portiernię oraz ochrona obiektów osób i mienia na terenie Szpitala przy ul. Św. Wojciecha 7.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 79.71.50.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: Pakiet Nr 1.1 Ochrona oraz monitoring obiektów, osób i mienia na terenie Zakładu przy ul. Mącznej 4; Podejmowanie interwencji na oddziałach psychiatrycznych Zakładu przy ul. Mącznej 4; Konwoje kasjerki z ul. Mącznej 4 do i z banku PKO BP S.A. ul. Rydla 41/42 w Szczecinie. Kompleksowa obsługa przejścia i przejazdu przez portiernię przy ul. Mącznej 4 - 7 000,00 zł Pakiet Nr 1.2 Ochrona mienia przy ul Marii Skłodowskiej Curie 14; Monitorowanie Przychodni przy ul. Słowackiego 19 - 50,00 zł Pakiet Nr 1.3 Kompleksowa obsługa przejścia i przejazdu przez portiernię oraz ochrona obiektów i mienia na terenie Szpitala przy ul. Wojciecha 7 - 2 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) koncesję, licencję lub zezwolenie w zakresie świadczenia usług ochrony na wykonywanie zadań związanych z ochroną obiektów, osób i mienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. c) licencję pracownika ochrony fizycznej dla osób, które będą realizować zamówienie. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) załącznik nr 5 Doświadczenie - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem: ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - trzy usługi podobne do przedmiotu zamówienia z podaniem: ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna w zakresie poniższych pakietów, co najmniej jedna usługa o wartości Pakiet Nr 1.1 Ochrona oraz monitoring obiektów, osób i mienia na terenie Zakładu przy ul. Mącznej 4; Podejmowanie interwencji na oddziałach psychiatrycznych Zakładu przy ul. Mącznej 4; Konwoje kasjerki z ul. Mącznej 4 do i z banku PKO BP S.A. ul. Rydla 41/42 w Szczecinie. Kompleksowa obsługa przejścia i przejazdu przez portiernię przy ul. Mącznej 4 - 150 000,00 zł Pakiet Nr 1.2 Ochrona mienia przy ul Marii Skłodowskiej Curie 14; Monitorowanie Przychodni przy ul. Słowackiego 19. - 1 500,00 zł Pakiet Nr 1.3 Kompleksowa obsługa przejścia i przejazdu przez portiernię oraz ochrona obiektów i mienia na terenie Szpitala przy ul. Wojciecha 7 - 80 000,00 zł c) dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie; d) wypełniony załącznik nr 6 wykaz podwykonawców. W przypadku braku powierzenia części prac podwykonawcom, należy złożyć podpisany załącznik nr 6 z dopiskiem NIE DOTYCZY. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; c) licencję pracownika ochrony fizycznej dla osób, które będą realizować zamówienie. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; c) licencję pracownika ochrony fizycznej dla osób, które będą realizować zamówienie. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia- dla każdego pakietu.- nie niższą niż: Pakiet Nr 1.1 Ochrona oraz monitoring obiektów, osób i mienia na terenie Zakładu przy ul. Mącznej 4; Podejmowanie interwencji na oddziałach psychiatrycznych Zakładu przy ul. Mącznej 4; Konwoje kasjerki z ul. Mącznej 4 do i z banku PKO BP S.A. ul. Rydla 41/42 w Szczecinie. Kompleksowa obsługa przejścia i przejazdu przez portiernię przy ul. Mącznej 4 - 150 000,00 zł Pakiet Nr 1.2 Ochrona mienia przy ul Marii Skłodowskiej Curie 14; Monitorowanie Przychodni przy ul. Słowackiego 19 - 1 500,00 zł Pakiet Nr 1.3 Kompleksowa obsługa przejścia i przejazdu przez portiernię oraz ochrona obiektów i mienia na terenie Szpitala przy ul. Wojciecha 7 - 80 000,00 zł Celem potwierdzenia spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu - nie niższą niż wymagana w powyższej tabeli Do przedłożonego przez wykonawcę dokumentu ubezpieczenia należy dołączyć również potwierdzenie jego opłacenia Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - oferta cenowa,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w drodze podpisania aneksu do umowy w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 3) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia) 4) gdy zmiany obowiązujących przepisów prawa będą nakładać na Zamawiającego lub Wykonawcę nowe obowiązki dostosowania realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wyznaczonymi normami lub standardami; 5) gdy Zamawiający zmniejszy zakres przedmiotu zamówienia w wyniku prowadzonych remontów, modernizacji, przebudowy, zmian organizacyjnych dopuszcza odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy. 6) gdy Zamawiający rozszerzy zakres przedmiotu zamówienia o nowe pomieszczenia w wyniku zakończenia prowadzonych remontów modernizacji, przebudowy, zmian organizacyjnych dopuszcza odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy. 3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdroje.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 11 - Budynek Administracji, pokój nr 12 i 13, w godzinach 08:00 do 14:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 11:00, miejsce: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin Kancelaria Pawilon numer 5, w godzinach 07:30 do 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 1 - Ochrona oraz monitoring obiektów, osób i mienia na terenie Zakładu przy ul. Mącznej 4; Podejmowanie interwencji na oddziałach psychiatrycznych Zakładu przy ul. Mącznej 4; Konwoje kasjerki z ul. Mącznej 4 do i z banku PKO BP S.A. ul. Rydla 41/42 w Szczecinie. Kompleksowa obsługa przejścia i przejazdu przez portiernię przy ul. Mącznej 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona oraz monitoring obiektów, osób i mienia na terenie Zakładu przy ul. Mącznej 4; Podejmowanie interwencji na oddziałach psychiatrycznych Zakładu przy ul. Mącznej 4; Konwoje kasjerki z ul. Mącznej 4 do i z banku PKO BP S.A. ul. Rydla 41/42 w Szczecinie. Kompleksowa obsługa przejścia i przejazdu przez portiernię przy ul. Mącznej 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 79.71.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 -Ochrona mienia przy ul Marii Skłodowskiej Curie 14; Monitorowanie Przychodni przy ul. Słowackiego 19..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona mienia przy ul Marii Skłodowskiej Curie 14; Monitorowanie Przychodni przy ul. Słowackiego 19..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 79.71.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Kompleksowa obsługa przejścia i przejazdu przez portiernię oraz ochrona obiektów i mienia na terenie Szpitala przy ul. Wojciecha 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa przejścia i przejazdu przez portiernię oraz ochrona obiektów i mienia na terenie Szpitala przy ul. Wojciecha 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 79.71.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.