eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogówek › TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR. 46 w m. SZONÓW działka nr.360/4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-12

Głogówek: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR. 46 w m. SZONÓW działka nr.360/4
Numer ogłoszenia: 26716 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Głogówku , ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, woj. opolskie, tel. 077 4069900, 4069915, faks 077 4069906.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogowek.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR. 46 w m. SZONÓW działka nr.360/4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje TERMOMODERNIZACJE BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR. 46 w m. SZONÓW działka nr.360/4 Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem zawarto w Przedmiarze robót stanowiącym Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( zwanej SIWZ ) Klasyfikacja robót według CPV ( Wspólnego Słownika Zamówień ): Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane Zakres robót obejmuje: Wymiana stolarki okienno - drzwiowej Ocieplenie ścian poniżej poziomu gruntu Ocieplenie ścian powyżej poziomu gruntu Ocieplenie stropodachu z wymianą instalacji odgromowej Ocieplenie ościeży Wykonanie obróbek blacharskich, remont kominów, pokrycie dachu Orientacyjny zakres rzeczowy wg księgi przedmiaru Dane techniczne: Dane techniczne: wysokość budynku 7,58 m kubatura budynku 4431,00 m3 powierzchnia zabudowy 786,00 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 17 000,- PLN (słownie : siedemnaście tysięcy PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. /kopię dowodu przelewu należy załączyć do oferty./ 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu , - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miejskiego w Głogówku, Bank Spółdzielczy w Głogówku, nr rachunku 358904-000-1-1000-0000-4819-0007. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Wydziale Finansowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Głogówku Rynek 1 parter, pokój nr 14. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelew należy dokonać na tyle wcześniej, by wadium znalazło się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art.22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawa zamówień publicznych oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówien publicznych. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ienia na podstawie art.24 w/w Ustawy zamówien publicznych. Nalezycie zrealizowaliw ciagu ostatnich 5-ciu lat2 roboty podobnych wielkości nie mniejszej niż 500.000,- -każda. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonowmicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 1.1 nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.2 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp.1.3 nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp.1.4 nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2.1 wykaz robót budowlanych, zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie budynku o kubaturze podobnych wielkości /min 2 roboty/ i wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,-PLN./każda/ Wykonawca winien załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.2 dokument stwierdzający, że wykonawca dysponuje uprawnieniami budowlanymi adekwatnymi do przedmiotu zamówienia do obsadzenia następujących stanowisk: 2.2.1 kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, minimum 5 lat stażu pracy na stanowisku kierownika Wszystkie te osoby winny przedłożyć w ofercie aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Zawodowej Inżynierów. 3.1 polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000.- PLN . 3.2 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kred.3.2 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofertytową wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż 30% ceny ofertowej Formularz ofertowy ze Zbiorczym Zestawieniem Kosztów- załącznik nr 1 Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Pzp - załącznik nr 2 Wykaz wykonanych robót budowlanych - załącznik nr 3 Wykaz osób - załącznik nr 4 Projekt umowy wraz z kartą gwarancyjną- załączniknr 5 wg.formuły: spełnia/nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Głogówek Rynek 1 , 48-250 Głogówek tel. 077/4069928 E-mail : poczta @glogowekpl Strona internetowa : wwwglogowek.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego : Urząd Miejski w Głogówku ul. Rynek 1,pokój nr13 ( I piętro )w terminie do dnia 17.marca 2009r. do godz. 10.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.