Przemyśl: Modernizacja targowiska Zielony Rynek przy ul. Sportowej w Przemyślu - dostawa straganów handlowych oraz zadaszenia ciągów pieszych.
Numer ogłoszenia: 267106 - 2014; data zamieszczenia: 11.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja targowiska Zielony Rynek przy ul. Sportowej w Przemyślu - dostawa straganów handlowych oraz zadaszenia ciągów pieszych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa straganów handlowych oraz zadaszenia ciągów pieszych na targowisku Zielony Rynek przy ul. Sportowej w Przemyślu w ramach zadania pn. Modernizacja targowiska Zielony Rynek. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania częściowe: 2.1. Zadanie częściowe Nr 1 Wykonanie i montaż straganów handlowych Zakres zadania obejmuje: 1) wykonanie i montaż straganów handlowych w ilości 27 szt. o konstrukcji stalowej szkieletowej, z pokryciem dachu z dachówki bitumicznej, zgodnie z dokumentacją projektową, 2)dostawa i montaż ławek np.: ART. METAL LA 8 w ilości 7 szt. na fundamentach betonowych systemowych o wymiarach 60x40x60, alternatywnie kotwionych do istniejącej podbudowy pod nawierzchnię z kostki betonowej, 3)dostawa i montaż koszy na śmieci np.: ART. METAL K 2 o pojemności 50 l, montowanych na fundamencie betonowym systemowym o średnicy 40 cm. I głębokości 70 cm, w ilości 5 szt., 4) dostawa i montaż stojaków dla rowerów 2 moduły po 4 stanowiska dla rowerów, malowanych proszkowo w kolorze czarnym, kotwionych do istniejącej podbudowy pod nawierzchnię z kostki betonowej, Przy montażu straganów należy uwzględnić istniejące rozdzielnie ZKR - 6 i ZKR - 6.1. 2.2.Zadanie częściowe Nr 2 Wykonanie i montaż zadaszenia nad ciągami pieszymi i pawilonami Zakres zadania obejmuje: 1) wykonanie i montaż zadaszenia nad ciągami pieszymi pomiędzy straganami i pawilonami handlowymi, w ilości 2 rzędów po 27 m długości każdy, na istniejących fundamentach żelbetowych zgodnie z dokumentacją projektową, 2) wykonanie wraz z podłączeniem do rozdzielni ZKR-6 i ZKR-6.1, oświetlenia ciągów pieszych zgodnie z dokumentacją projektową..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.11.00-3, 44.21.23.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie częściowe Nr 1 - wadium o wartości 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Zadanie częściowe Nr 2 - wadium o wartości 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze; 3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 5 ppkt 1. 4) dowód wpłaty wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin wykonania - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wprowadzenie zmian do umowy może wynikać z następujących okoliczności: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) przesunięcia terminu realizacji ze względu wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie z warunkami technicznymi, c) zmiany związanej z rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy, e) zmiany Podwykonawcy prac (wskazanego w ofercie) pod warunkiem wyrażenia pisemnej zgody przez Zamawiającego na taką zmianę oraz wprowadzenia Podwykonawcy na zadanie w przypadku gdy Wykonawca w ofercie przewidywał, że wykona roboty siłami własnymi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl zamówienia publiczne dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemyślu, ul. Ratuszowa 10A Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, 37-700 Przemyśl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu, ul. Ratuszowa 10A Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, 37-700 Przemyśl..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i montaż straganów handlowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Zadanie częściowe Nr 1 Wykonanie i montaż straganów handlowych Zakres zadania obejmuje: 1) wykonanie i montaż straganów handlowych w ilości 27 szt. o konstrukcji stalowej szkieletowej, z pokryciem dachu z dachówki bitumicznej, zgodnie z dokumentacją projektową, 2)dostawa i montaż ławek np.: ART. METAL LA 8 w ilości 7 szt. na fundamentach betonowych systemowych o wymiarach 60x40x60, alternatywnie kotwionych do istniejącej podbudowy pod nawierzchnię z kostki betonowej, 3)dostawa i montaż koszy na śmieci np.: ART. METAL K 2 o pojemności 50 l, montowanych na fundamencie betonowym systemowym o średnicy 40 cm. I głębokości 70 cm, w ilości 5 szt., 4) dostawa i montaż stojaków dla rowerów 2 moduły po 4 stanowiska dla rowerów, malowanych proszkowo w kolorze czarnym, kotwionych do istniejącej podbudowy pod nawierzchnię z kostki betonowej, Przy montażu straganów należy uwzględnić istniejące rozdzielnie ZKR - 6 i ZKR - 6/1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i montaż zadaszenia nad ciągami pieszymi i pawilonami..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe Nr 2 Wykonanie i montaż zadaszenia nad ciągami pieszymi i pawilonami Zakres zadania obejmuje: 1) wykonanie i montaż zadaszenia nad ciągami pieszymi pomiędzy straganami i pawilonami handlowymi, w ilości 2 rzędów po 27 m długości każdy, na istniejących fundamentach żelbetowych zgodnie z dokumentacją projektową, 2) wykonanie wraz z podłączeniem do rozdzielni ZKR-6 i ZKR-6/1, oświetlenia ciągów pieszych zgodnie z dokumentacją projektową..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin wykonania - 20
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Dostawa materiałów i sprzętu dla Pracowni Hemodynamiki I
- DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W PRZEMYŚLU
- Wykonanie dokumentacji projekt.-koszt. dla zadania inwestycyjnego pn. '' Przebudowa, modernizacja, i doposażenie SOR oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej" w Woj Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
- Przebudowa dróg powiatowych ( 3 zadania)
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja terenów zielonych w Gminie Dąbrowa
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Dostawa wraz z montażem obiektów wystawienniczych - hal namiotowych, w ramach inwestycji "Przebudowa i budowa dróg oraz obiektów wystawienniczych" dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego.
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Gminie Spiczyn Kompetentni w szkole - kompetentni w życiu
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rewitalizacją Skweru Gwary Warszawskiej.
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.