eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ludwin › Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1.800.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-09

Ludwin: Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1.800.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
Numer ogłoszenia: 267088 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228360 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ludwin, Ludwin 51, 21-075 Ludwin, woj. lubelskie, tel. 0-81 7570901, faks 0-81 7570028.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1.800.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1.800.000,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. 2. Wykonawca przygotowując ofertę musi: 1) uwzględnić wszystkie koszty związane z uzyskaniem kredytu 2) uwzględnić wszystkie koszty związane ze spłatą kredytu i podać w ofercie całkowity koszt jego spłaty za przewidywany okres kredytowania 3) uwzględnić oprocentowanie kredytu wg średniej arytmetycznej stawki WIBOR 1 M za miesiąc poprzedni (tj. maj 2013 r.. plus marża bankowa). 3. Zamawiający przewiduje okres karencji i następujący terminarz spłaty kredytu 1) spłata kredytu wraz z odsetkami w ratach kwartalnych, 2) płatność I raty wraz z odsetkami - 30 stycznia 2017 r. 3) odsetki od kredytu w okresie karencji tj. od chwili wypłaty pierwszej transzy kredytu do czasu spłaty pierwszej raty będą płatne kwartalnie do dnia 30 każdego miesiąca rozpoczynającego następny kwartał kalendarzowy. Pozostałe wg harmonogramu spłat przygotowanego przez Bank. Terminy spłaty rat kredytu Kwota spłaty kapitału w zł 30 stycznia 2017 92.500,00 30 kwietnia 2017 92.500,00 30 lipca 2017 92.500,00 30 października 2017 92.500,00 30 stycznia 2018 32.500,00 30 kwietnia 2018 32.500,00 30 lipca 2018 32.500,00 30 października 2018 32.500,00 30 stycznia 2019 325.000,00 30 kwietnia 2019 325.000,00 30 lipca 2019 325.000,00 30 października 2019 325.000,00 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania tylko z części przyznanego kredytu. W/w sytuacji zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów z powodu nie wykorzystania przyznanych środków finansowych. 5. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek, przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty. 6. Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku (365/366) aby umożliwić Zamawiającemu porównanie ofert. 7. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 8. Spłata odsetek w okresie karencji w spłacie kapitału, będzie odbywać się zgodnie ze specyfikacją do dnia 30 każdego miesiąca rozpoczynającego następny kwartał 30.01, 30.04, 30.07, 30.10, a po upływie karencji w terminach spłat rat kapitałowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Cycowie, ul. Chełmska 14, 21-070 Cyców, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450622,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 429035,74

  • Oferta z najniższą ceną: 429035,74 / Oferta z najwyższą ceną: 430288,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.