eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Usługa ochrony/dozoru nieruchomości przy ul. Mazowieckiej 63/65 w Toruniu oraz ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-29

Toruń: Usługa ochrony/dozoru nieruchomości przy ul. Mazowieckiej 63/65 w Toruniu oraz ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 267086 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Toruniu , ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 611-73-00, faks 0-56 611 74 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbacelna.torun.pl; www.izbacelna.torun.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony/dozoru nieruchomości przy ul. Mazowieckiej 63/65 w Toruniu oraz ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony/dozoru nieruchomości przy ul. Mazowieckiej 63/65 w Toruniu oraz ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwa zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie przewiduje się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający wymaga w tym zakresie wykonania lub wykonywania przez Wykonawcę co najmniej jednej usługi, w zakresie ochrony/dozoru obiektów w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1-2 uPzp, 5) posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia. 2. Ocena sposobu spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców według formuły: spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą spełniać wspólnie warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp oraz każdy z Wykonawców oddzielnie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 uPzp; 2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystać z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, zgodnie z artykułem 22 ust. 1 pkt 2 uPzp. 3. Wykaz wykonanych, a w przepadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia. 5. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres oraz podpisane przez mocodawcę, bądź jego kserokopia poświadczona przez mocodawcę albo notariusza za zgodność z oryginałem. Wykonawca składa pełnomocnictwo, w przypadku gdy: - Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określona w dokumencie rejestracyjnym, - Wykonawcę reprezentować będzie jedna osoba fizyczna, a gdy dla firmy przewidziano reprezentację wieloosobową, Wykonawcy występują wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbacelna.torun.pl; www.izbacelna.torun.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: IZBA CELNA W TORUNIU ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 TORUŃ, pokój nr 305..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Izby Celnej w Toruniu przy ul. Mazowieckiej 63/65, 87 - 100 Toruń, pok. Nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dozór nieruchomości przy ul. Mazowieckiej 63/65 w Toruniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie i dozór pomieszczeń w budynku położonym w Toruniu przy ul. Mazowieckiej 63/65 i znajdującego się w nim mienia przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem. Szczegółowy opis w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ochrona/dozór nieruchomości przy ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa fizyczna i elektroniczna ochrona mienia i obiektów położonych przy ul. Dalekiej 9 w Bydgoszczy. Szczegółowy opis w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10-5, 79.71.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.