eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › budowa drogi gminnej (utwardzenie nawierzchni jezdni) ul. Sportowej w Olszowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Ujazd: budowa drogi gminnej (utwardzenie nawierzchni jezdni) ul. Sportowej w Olszowej
Numer ogłoszenia: 267068 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujazd , ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd, woj. opolskie, tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, faks 0-77 4637081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi gminnej (utwardzenie nawierzchni jezdni) ul. Sportowej w Olszowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje utwardzenie nawierzchni jezdni o dł. 214,00 mb ; - wykonanie koryta - 1112,15 m2 ; -wykonanie podbudowy dolnej gr. 15,0 cm- 1112,15 m2; wykonanie podbudowy górnej gr.8,0 cm - 1047,95 m2; wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4 cm - warstwa wiążąca -1005,15 m2 ;wykonanie nawierzcni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4 cm - warstwa ścieralna 983,75 m2 ; utwardzenie poboczy kruszywem 214,0 m2. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez dokumentację i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót wykonaną przez Usługi projektowe i nadzór budowlany Ryszard Warmiński Gierałtowiceul. strazaków 15, 47-208 Reńska Wieś oraz dokonaną wizję lokalną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: - aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich. - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje pełnomocnik. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: - Wykonawca musi wykazać się (w wykazie zrealizowanych zamówień stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ) wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwóch zadań w zakresie wykonawstwa dróg o nawierzchni z masy asfaltobetonowej na wartość co najmniej 80.000,00 zł. brutto (jedno zadanie). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci wykonawcy,którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) niemniejsza niż 100.000,00 zł i ważna co najmniej przez cały okres związania z oferta z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. Wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek złożyć dokumenty w zakresie ubezpieczenia. 4) zaakceptują bez poprawek i zastrzeżeń projekt umowy o roboty budowlane (zał. Nr 5 do SIWZ) i karta gwarancyjna (załącznik nr 1 do umowy) podpisany przez osobę reprezentująca Wykonawcę z podaniem imienia i nazwiska. 5) udzielają na wykonane roboty minimum 36 miesięcy gwarancji. Przystąpienie do usuwania wad (usterek) awarii nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania informacji od Zamawiającego. 6) przeprowadzili wizję lokalną (przed terminem złożenia ofert) terenu, na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem. 7) złożą ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8) w przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) należy ustanowić pełnomocnika reprezentującego wspólników spółki lub reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie spełniania warunków jw. odbywać się będzie przez badanie treści dokumentów załączonych do oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawnościi wiarygodności czynności zmierzajacych do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia-nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspolnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia , dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub ich łączny potencjał kadrowy i majatkowy, ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz ich łaczne znajdywanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajace wykonanie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujazd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzą Miejski w Ujeździe ul. Sławięcicka 19, 47 - 143 UJAZD.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ujeździe ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.