eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa preparatów (diet) do żywienia dojelitowego, zgodnie z zwymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-23

Kraków: Dostawa preparatów (diet) do żywienia dojelitowego, zgodnie z zwymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Numer ogłoszenia: 26704 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża , ul. Studencka 19, 31-116 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 91 15, faks 12 422 90 79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pck.malopolska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pożytku publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów (diet) do żywienia dojelitowego, zgodnie z zwymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis asortymentu określa załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.10 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM (stosownie do normy z art. 45 ust. 2 ustawy).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    certyfikat polskiego towarzystwa żywienia pozajelitowego i dojelitowego, upoważniający do prowadzenia leczenia żywieniowego w Polsce lub równoważny.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ), b) wypełniony formularz cenowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 2A do SIWZ), c) oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z pkt. VII SIWZ; d) oświadczenia (załącznik nr 3, 4 do SIWZ) i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie z pkt. VIII SIWZ; e) certyfikat na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. VIII SIWZ. f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale XI pkt. 9b SIWZ, g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Kierując się zapisami art. 144 ust. 1 Ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach : a. na każdym etapie realizacji umowy dopuszcza się możliwość obniżenia cen jednostkowych leków za porozumieniem stron. b. dopuszcza się w przypadku zaprzestania produkcji leków przez producenta zmianę przedmiotu umowy w tym zakresie, z zastrzeżeniem, że nowy produkt będzie w pełni spełniał wymagania SIWZ. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie udokumentować i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamiennik danego materiału medycznego po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem ZOL. Cena zamiennika nie może być wyższa niż leku podanego w załączniku do umowy. c. dopuszcza się obniżenie ceny przedmiotu umowy w przypadku prowadzenia promocji w stosunku do innych odbiorców leków objętych umową, Wykonawca zobowiązany jest objąć promocją produkty z przedmiotowej umowy. d. dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym (produkt zamienny przy zachowaniu parametrów); zmiany numeru katalogowego produktu; nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; e. dopuszcza się zmianę liczby opakowań - w przypadku nieprzewidzianego zapotrzebowania wynikającego ze specyfiki oddziału - zmiana liczby opakowań tj. zwiększenie liczby w jednej pozycji asortymentowej, jednocześnie obniżając liczbę w innej grupie asortymentowej z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie ulegnie zmianie; f. gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; g. w zakresie danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron; h. w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku zmianie ulega wartość netto przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienionej wartości brutto; i. w zakresie opisanym w § 1 pkt. 11, 12, 13, 14, 15 wzoru umowy j. w sytuacji opisanej w § 10 ust. 3 wzoru umowy strony mogą zmienić umowę zmniejszając ilość zamówionych leków albo przedłużając powyżej 6 miesięcy od daty zawarcia niniejszej umowy okres dostawy leków. k. dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany dawek oraz pojemności w opakowaniu tego samego leku. l. zmiana formy płatności faktur.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pck.malopolska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża Adres : 31-116 Kraków, ul. Studencka 19 tel. (12) 422-91-15; fax. (12) 422-90-79..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża Adres : 31-116 Kraków, ul. Studencka 19 tel. (12) 422-91-15; fax. (12) 422-90-79,..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.