eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W 2009 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-29

Września: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W 2009 ROKU
Numer ogłoszenia: 267046 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września , ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 061 4362500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W 2009 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy objętych postępowaniem przetargowym: a) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - bitumicznymi, b) wyrównanie i istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną (ręczne i mechaniczne) c) mechaniczne oczyszczanie nawierzchni drogowych bitumicznych, d) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych, e) układanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, f) układanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, g) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczonym mechanicznie, h) rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych (ręcznie i mechanicznie), i) regulacja wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej i włazów studni kontrolnych kanalizacji deszczowej, j) wymiana i odbudowa krawężników drogowych, k) monitorowanie dróg objętych umową i zgłaszanie zauważonych usterek; l) usuwanie awarii mogących zagrażać użytkownikowi jezdni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: część 1 - 15 tys złotych część 2 - 10 tys złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) oraz spełniający warunki udziału: 1. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 5000 m kw. robót remontowych nawierzchni (łączna powierzchnia) o podobnym charakterze i trudności, zakresie i wielkości do objętych postępowaniem przetargowym, wykazane roboty należy potwierdzić referencjami od zamawiających; 2. dysponują osobami: a) osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późno zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) b) minimum 3 (trzema) pracownikami bezpośrednio do wykonania robót drogowych 3. dysponują sprzętem (wymagania minimalne): a)recykler gazowy; b)walec wibracyjny; c)skrapiarka; d)zagęszczarki, stopy wibracyjne; e)piły do cięcia asfaltu; f)urządzenia zabezpieczające prace drogowe; g)samochód ciężarowy powyżej 3,5 t. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. udzielą 12 miesięcznej gwarancji od daty odbioru końcowego robót; 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska - równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są wyłącznie osoby fizyczne; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty, zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień na roboty budowlane związane z remontami cząstkowymi, o których mowa w warunku udziału w postępowaniu w punkcie V 1 wraz dokumentami potwierdzającymi, iż roboty te zostały należycie wykonane; 6. Wykaz narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, o których mówi warunek V 3; 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca dysponuje osobami, o których mówi warunek V 2. 8. Dokumenty stwierdzające, iż osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, w tym dla osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych na budowie, kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: drogowej wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawod, potwierdzającymi przynależność do izby, 9. Dowód wniesienia wadium - kserokopia przelewu lub kserokopia innego dokumentu wadialnego złożonego w oryginale u Zamawiającego pok. Nr 13; 10. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy ust. 1 i 2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrzesnia.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Referat zamówień publicznych - p. I pok. nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta - pok. nr 1 /kancalaria/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remonty cząstkowe dróg gminnych w granicach miasta Wrześni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akres rzeczowy objętych postępowaniem przetargowym: a) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - bitumicznymi, b) wyrównanie i istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną (ręczne i mechaniczne) c) mechaniczne oczyszczanie nawierzchni drogowych bitumicznych, d) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych, e) układanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, f) układanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, g) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczonym mechanicznie, h) rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych (ręcznie i mechanicznie), i) regulacja wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej i włazów studni kontrolnych kanalizacji deszczowej, j) wymiana i odbudowa krawężników drogowych, k) monitorowanie dróg objętych umową i zgłaszanie zauważonych usterek; l) usuwanie awarii mogących zagrażać użytkownikowi jezdni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remonty cząstkowe dróg gminnych poza graniacmi miasta Wrześni przy srednim dojeździe 15 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akres rzeczowy objętych postępowaniem przetargowym: a) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - bitumicznymi, b) wyrównanie i istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną (ręczne i mechaniczne) c) mechaniczne oczyszczanie nawierzchni drogowych bitumicznych, d) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych, e) układanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, f) układanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, g) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczonym mechanicznie, h) rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych (ręcznie i mechanicznie), i) regulacja wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej i włazów studni kontrolnych kanalizacji deszczowej, j) wymiana i odbudowa krawężników drogowych, k) monitorowanie dróg objętych umową i zgłaszanie zauważonych usterek; l) usuwanie awarii mogących zagrażać użytkownikowi jezdni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.