eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › Budowa sali gimnastycznej z zapleczem technicznym i sanitarno-szatniowym przy Zespole Szkół w Łapach przy ul. Letniej 1 wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-11

Łapy: Budowa sali gimnastycznej z zapleczem technicznym i sanitarno-szatniowym przy Zespole Szkół w Łapach przy ul. Letniej 1 wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi.
Numer ogłoszenia: 266986 - 2014; data zamieszczenia: 11.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łapach , ul. gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152251, faks 085 7152256.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej z zapleczem technicznym i sanitarno-szatniowym przy Zespole Szkół w Łapach przy ul. Letniej 1 wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania pn Budowa sali gimnastycznej z zapleczem technicznym i sanitarno-szatniowym przy Zespole Szkół w Łapach przy ul. Letniej 1 wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi. Teren inwestycji położony jest w Łapach oznaczonych numerami geodezyjnymi 89 i 85/1. 1. Ogólna charakterystyka projektowanej inwestycji. Projektowany budynek jest obiektem użyteczności publicznej, spełniającym funkcje zaplecza sportowego Zespołu Szkół w Łapach. Obiekt niski, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Obiekt składa się z głównej sali ćwiczeń oraz związanych z nią konstrukcyjnie i funkcjonalnie sali ćwiczeń korekcyjnych, pomieszczeń socjalnych i technicznych oraz komunikacji. 2. Rozwiązania funkcjonalno - przestrzenne. Sala gimnastyczna z zapleczem została zaprojektowana jako obiekt samodzielny, powiązany funkcjonalnie z istniejącą szkołą. Sala spełnia wyłącznie funkcję zaplecza sportowego szkoły. Obiekt zapewnia możliwość realizacji programów i zajęć obejmujących następujące dyscypliny sportowe: koszykówka, siatkówka, badminton, zajęcia ćwiczeń siłowych i ogólnorozwojowych. A. Sala główna Zgodnie z wytycznymi główna arena sportowa ma wym. brutto 24,05 x 13,85 m i wysokości netto 6,65 m. Na arenie zlokalizowano następujące boiska : a) W układzie podłużnym (linie pól malowane w całości): - boisko do siatkówki o wymiarach 9x18m -1 boisko do minikoszykówki o wymiarach 11,1x22,1m -1 boisko do badmintona o wymiarach 6,1x13,4m b) W układzie poprzecznym (linie pół nie malowane, jedynie znaczniki narożników):2 boiska treningowe do koszykówki o wymiarach 7,7x11,1m Istnieje możliwość podziału sali głównej na 2 powierzchnie ćwiczebne o wym: 12x13,85m, B. Sala ćwiczeń korekcyjnych Zaprojektowano salę gimnastyki korekcyjnych o pow. 50,6m2 z zapleczem. W sali oprócz gimnastyki korekcyjnej można prowadzić zajęcia taneczne oraz gry stołowe typu tenis stołowy, bilard, piłkarzyki. C. Pomieszczenia socjalne Zaprojektowano 2 zespoły szatniowe z węzłami sanitarnymi, co umożliwia wykorzystanie Sali przez 2 grupy uczniów (każda grupa max. 25 osób). D. Pomieszczenia techniczne Zaprojektowano pomieszczenie wentylatorki o pow. 21,56m E. Pomieszczenia magazynowe. Zaprojektowano magazyn sprzętu sportowego o pow. 19.26 m2 dostępny z sali głównej i korytarza głównego. Zaprojektowano także zaplecze o pow. 11.50 m2 dostępne z pomieszczenia sali gimnastyki korekcyjnej F. Komunikacja Od strony południowo - zachodniej budynku znajduje się wejście główne do projektowanego obiektu. Projektowany obiekt jest powiązany komunikacją wewnętrzną (korytarzem) z istniejącym budynkiem szkoły. Z projektowanej Sali gimnastycznej prowadzi bezpośrednio na zewnątrz jedno wyjście ewakuacyjne, drugie wyjście łączy główna salę ćwiczeń z komunikacją wewnętrzną. 3. Roboty budowlane w istniejącym budynku szkoły związane z projektowaną Salą gimnastyczną Prace modernizacyjne w istniejącym budynku szkoły obejmują: -Zaadaptowanie pomieszczeń istniejącej klasy na pomieszczenia przebieralni z zapleczami sanitarnymi poprzez wyburzenie istniejących fragmentów ścian, demontaż drzwi, wykonanie otworów w istniejących ścianach i wstawienie drzwi, zamurowanie istniejących otworów okiennych i drzwiowych oraz wykonanie nowych fragmentów ścian i słupów wzmacniających -Montaż drzwi p.poż o odporności EI 60 w miejscu połączenia istniejącej komunikacji w podpiwniczeniu z przeprojektowaną częścią istniejącej szkoły -Demontaż jednego okna na parterze istniejącej szkoły, zamurowanie części otworu i wstawienie mniejszego okna o wys. 150cm -Przeprojektowanie istniejącej kotłowni polegające na wstawienie nowego kotła gazowego co łączy się z wyburzeniem fragmentów istniejących ścian i wykonaniem nowych otworów w istniejących ścianach i stropach 4. Charakterystyczne parametry techniczne budynku A. Zestawienie pomieszczeń: a) Sala ćwiczeń - 333,12 m2 b) Magazyn sprzętu sportowego - 19,26 m2 c) Wentylatornia - 21,56 m2 d) Zaplecze 11,50 m2 e) Sala gimnastyki korekcyjnej - 50,60 m2 f) Przedsionek - 4,13 m2 g) Komunikacja - 50,31 m2 h) Przebieralnia - 13,67 m2 i) Węzeł sanitarny - 13,60 m2 j) Węzeł sanitarny - 13,60 m2 k) Przebieralnia 13,67 m2 Razem 545,02 m2 B. Dane techniczno - ekonomiczne budynku sali sportowej: a) Długość - 33,39 m., b) Szerokość (parter wraz z łącznikiem) - 24,95 m., c) Ilość kondygnacji - 1, d) Wysokość budynku - 8,35 m., e) Powierzchnia zabudowy Pz - 535,35 m2,, f) Powierzchnia całkowita bud. Pc - 622,00 m2, g) Kubatura - 3 175,00 m3, h) Pow. Użytkowa budynku (pow. netto) - 545,02 m2 1. Pow. użytkową policzono zgodnie z PN-70 B-02365 - w stanie surowym 2. Pow. zabudowy, pow całkowitą kond. i kubaturę policzono wg PN-ISO9836 5. Warunki gruntowo-wodne - Warunki gruntowo-wodne ustala się w oparciu o opinię geotechniczną i dokumentacje badania podłoża gruntowego opracowaną przez firmę Geobart Bartosza Jacewicza w marcu 2014 r. - W oparciu o powyższe stwierdza się występowanie w poziomie posadowienia gruntów sypkich w postaci piasków drobnych i średnich o stopniu zagęszczenia ID=0,46-0,53. Na fragmencie projektowanej zabudowy występuje w poziomie posadowienia soczewka gliny piaszczystej twardoplastycznej IL=0,24 z grupy konsolidacji B. - Wody gruntowej do głębokości 6,0m nie nawiercono. - Wykop z uwagi na w/w soczewkę gliny należy chronić przed napływem wody opadowej. - Projektowany obiekt zalicza się do II kategorii geotechnicznej. - W oparciu o powyższe stwierdza się, że grunt nadaje się do posadowienia bezpośredniego. - Po wykonaniu wykopów należy dokonać odbioru gruntu przez uprawnionego geologa. UWAGA: W przypadku napotkania innych gruntów niż opisane powyżej, należy niezwłocznie powiadomić projektanta. 6. Dane ogólne dotyczące elementów konstrukcyjno-budowlanych Projektowany obiekt składa się z sali głównej oraz części socjalno-dydaktycznej połączonej z budynkiem istniejącej szkoły. Modernizacji pod kątem konstrukcyjnym podlega również część obiektu istniejącego (w poziomie przyziemia). Sala główna projektowana jest jako jednonawowa o szkieletowej konstrukcji ścian (żelbetowe słupy i podciągi z wypełnieniem ze ścian murowanych) oraz stalowej konstrukcji dachu. Rozmiary modularne sali głównej w rzucie wynoszą 14,10x24,30. Konstrukcja stalowa stężona na parcie i ssanie wiatru oraz siły powodujące wyboczenie rygli za pomocą stężeń dachowych. Stężenia poprzeczne i podłużne usztywniają zwieńczenie ścian podłużnych i szczytowych. Reakcje od stężeń poprzecznych przenoszą ściany podłużne Sali sportowej (ściany żelbetowe, słupy, podciągi, wieńce oraz wypełnienie w postaci ściany murowanej). Część socjalno-dydaktyczna połączona z budynkiem istniejącym projektowana jest jako jednokondygnacyjna, w technologii tradycyjnej z wylewanymi stropami i słupami żelbetowymi oraz ścianami murowanymi. Posadowienie na stopach, płycie i ławach fundamentowych.Ściany fundamentowe żelbetowe wylewane.Ściany konstrukcyjne murowane z bloczków wapienno-piaskowych drążonych grubości 25 cm klasy 15 na zaprawie cementowej marki 10. Dach nad częścią socjalną jednospadowy, niewentylowany. 7. Instalacje sanitarne A. Budynek istniejący Istniejący budynek szkoły posiada przyłącze kanalizacji sanitarnej i wodociągowej. Na potrzeby c.o. i c.w.u. zasilany jest z kotła gazowego zlokalizowanego w kotłowni. Prace budowlane w budynku istniejącym dostosowujące istniejącą instalację do potrzeb nowoprojektowanej cześci będą obejmowały: -Likwidacja jednego z wylotów kanalizacji sanitarnej i przełączenie urządzenia do projektowanej kanalizacji sanitarnej -Zainstalowanie nowego kotła gazowego, który będzie pokrywał zapotrzebowanie ciepła na potrzeby c.w.u., istniejący kocioł będzie pokrywał zapotrzebowanie ciepła na c.o. -Likwidacja istniejącego przyłącza wodociągowego i zaprojektowanie nowego przyłącza. B. Budynek projektowany a. Instalacje wody zimnej. Zasilanie projektowanego budynku z istniejącej instalacji wodociągowej poprzez włączenie do istniejącego odgałęzienia b. Instalacje ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji. W związku ze zwiększeniem sumarycznego zapotrzebowania ciepła projektuje się dodatkowy kocioł gazowy. Zasilanie projektowanego budynku z istniejącej instalacji c.w.u. i cyrkulacji poprzez włączenie do istniejącego odgałęzienia Projektuje się zwiększenie średnicy ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji na leżakach głównych. c. Instalacje kanalizacji sanitarnej . Projektowany budynek sali gimnastycznej będzie posiadał nowe przyłącze kanalizacji sanitarnej. d. Instalacje kanalizacji deszczowej. Teren objęty opracowaniem nie posiada sieci kanalizacji deszczowej. Wody opadowe z projektowanych dachów zostaną odprowadzane na tereny zielone e. Instalacja c.o. Zasilanie projektowanej Sali Gimnastycznej będzie z istniejącego odgałęzienia instalacji c.o. Projektuje się instalację wodną pompową z rozdziałem dolnym w układzie zamkniętym o parametrach 80/60 oC f. Instalacja wentylacji mechanicznej. Projektowana instalacja wentylacyjna składa się z następujących układów: -Układ N1-W1 - N =3050 m3/h, W=3050 m3/h - wentylacja sali -Układ N2-W2 - N =860 m3/h, W=720 m3/h - wentylacja zaplecza sali -Układ W3 - W=160 m3/h - wentylacja WC zaplecza sali g. Instalacja gazowa. Zmiana instalacji wewnętrznej gazowej budynku obejmuje podłączenie dodatkowego odbiornika gazu - kotła jednofunkcyjnego c.w.u. typu Elitec DTG17 ECO.NOX o mocy 37 kW. h. Instalacje p.poż. Instalacja p.poż.w projektowanym budynku została zaprojektowana zgodnie z PN-EN 671-1:1999 8. Instalacje elektryczne W budynku projektuje się następujące instalacje - Rozdzielnie i tablice bezpiecznikowe. - Obwody rozdzielcze (wlz-ty). - Wewnętrzne instalacje elektryczne. - Oświetlenie pomieszczeń - Ochrony przeciwprzepięciowej. - Instalacja odgromową - Ochrona przeciwporażeniową Zasilanie obiektu w energię elektryczna odbywać się będzie projektowanego przyłącza zakończonego złączem kablowym zlokalizowanym przy granicy działki. Od złącza projektuje się wewnętrzna linie zasilającą kablem YKYXS 5x25mm2 W budynku projektuje się wykonanie tablicy głównej TG w obudowie metalowej umieszczonej na korytarza. W tablicy głównej TG znajdować się będą: główny wyłącznik p.poż, ochronnik przeciw przepięciowy, rozłączniki bezpiecznikowe, wyłączniki nadprądowe, bloki rozdzielcze. Przy wejściach głównych projektuje się wykonanie ręcznych ostrzegaczy p.poż pozwalających wyzwolić wyłącznik główny prądu w budynku. 9. Rozwiązania dotyczące osób niepełnosprawnych Projektowany budynek sali gimnastycznej z zapleczem uwzględnia wymagania prawa budowlanego dotyczące osób niepełnosprawnych i zapewnia im warunki do korzystania z budynku tj.: a. na dojściu do budynku przewiduje się obniżenie krawężników ; b. Główne wejścia do budynku dostępne z poziomu terenu c. Przebieralni przystosowane są dla osób niepełnosprawnych i przy każdej z nich znajduje się sanitariat, którego gabaryty i wyposażenie umożliwiają osobom niepełnosprawnym swobodne użytkowanie. d. Sanitariaty przystosowane do korzystania przez osoby z dysfunkcją ruchu oprócz wymaganej przestrzeni manewrowej o wym. 150 x 150 cm, spełniającą następujące warunki: -ceramika łazienkowa dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, -wpust kanalizacyjny w podłodze zamiast kabiny natryskowej, -jednouchwytowe baterie umywalkowe i prysznicowe wyposażone w dłuższy uchwyt i ogranicznik temperatury wody, - odpowiednie akcesoria takie jak: krzesełko prysznicowe składane oraz poręcze, uchwyty i ramiona wspierające mocowane do ściany, a także lustro o regulowanym kącie nachylenia. e. Pomieszczenia higieniczno sanitarne dla osób niepełnosprawnych (przebieralnie, wc, natryski) z instalacją przyzywową. f. Brak barier architektonicznych w postaci wysokich progów itp. g. Na schodach wewnętrznych w korytarzu zamontowano platformę przyścienną dla osób niepełnosprawnych. h. Drzwi w pomieszczeniach dostępnych dla osób niepełnosprawnych o wymiarach min. 90 cm..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn. polegające na budowie lub przebudowie: sali/hali gimnastycznej lub sali/hali sportowej lub sali/hali widowiskowo-sportowej o wartości brutto nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na następujące stanowiska: a) kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który pełnił funkcję kierownika budowy przy min. 2 robotach , b) kierownik budowy lub robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach, c) kierownik budowy lub robót sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci i instalacji sanitarnych, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 18-100 Łapy, ul.Gen.Wł.Sikorskiego 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2014 godzina 09:30, miejsce: 18-100 Łapy, ul.Gen.Wł.Sikorskiego 24, pokój 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków z budżetu Państwa - Ministerstwo Sportu i Turystyki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.