To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-31
Koszalin: Dostawa, instalacja oraz serwis przez Wykonawcę urządzeń i wyposażenia sali informatycznej do realizacji zadań dydaktycznych w CSSP, znak sprawy 10/SZP/szkol./11
Numer ogłoszenia: 266882 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232026 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, faks 094 3437730.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja oraz serwis przez Wykonawcę urządzeń i wyposażenia sali informatycznej do realizacji zadań dydaktycznych w CSSP, znak sprawy 10/SZP/szkol./11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz serwis przez Wykonawcę urządzeń i wyposażenia sali informatycznej do realizacji zadań dydaktycznych w CSSP, umożliwiającego realizację zadań dydaktycznych ze słuchaczami na 15 samodzielnych stanowiskach oraz 1 stanowisku wykładowcy. Szczegółowy opis zamówienia w tym wymagane parametry urządzeń, wyposażenia oraz wymagania techniczne oraz gwarancji i serwisu zawierają załączniki nr 5, 6, 7 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i audiowizualnego (zgodnego z załącznikiem nr 5 - Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego i audiowizualnego): serwer sieci komputerowej wraz ze sprzętem i oprogramowaniem uzupełniającym - 1 szt.; komputery przenośne, notebook - 16 szt.; oprogramowanie do notebooków MS Office 2010 Professional MOLP AE - 16 szt.; drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 1 szt.; skaner płaski A4 - 1 szt.; projektor multimedialny - 1 szt.; tablica interaktywna - 1 szt.; wizualizer - 1 szt.; tablica suchościeralna, magnetyczna - 1szt. 2) Instalację i konfigurację dostarczonych urządzeń (sprzętu) i wyposażenia. W zakres instalacji urządzeń (sprzętu) i wyposażenia wchodzi okablowanie logiczne, sygnałowe i podłączenie do istniejącej sieci energetycznej oraz uruchomienie. 3) Dostawę wraz z montażem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniu nowych mebli spełniających wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne (zgodnego z załącznikiem nr 6 Specyfikacja techniczna mebli). 4) Szkolenie administratorów (2 osoby) w zakresie: a) administracji systemem operacyjnym Novell SUSE Enteprise Linux Server; b) administracji usługami sieciowymi i bezpieczeństwem w Novell SUSE Enteprise Linux Server; c) szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego; d) uczestnicy szkolenia powinni otrzymać certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. 5) Wskazane załączniki SIWZ: załącznik nr 5 - Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego i audiowizualnego, załącznik nr 6 Specyfikacja techniczna mebli oraz zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 7 Warunki techniczne oraz gwarancji i serwisu sprzętu komputerowego, będą stanowić integralna cześć umowy w sprawie realizacji zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 38.65.21.00 - Projektory 39.10.00.00 - Meble 48.82.00.00 - Serwery 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD ELEKTRONICZNEJ TECHNIKI OBLICZENIOWEJ SP. Z O.O. "
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD ELEKTRONICZNEJ TECHNIKI OBLICZENIOWEJ SP. Z O.O. "
- Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej Spółka z o.o., ul. 4 - Marca 38, 75-708 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 160196,00
Oferta z najniższą ceną: 160196,00 / Oferta z najwyższą ceną: 160196,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Wywóz odcieków przemysłowych z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 do punktu stacji zlewnej Oczyszczalni Ścieków w Jamnie w ilości do 13000 m3 w 2024 roku".
- Usługi i świadczenia zdrowotne w zakresie medycyny pracy na rzecz żołnierzy i pracowników 17 WOG oraz Jednostek Wojskowych i Instytucji przydzielonych na zaopatrzenie 17 WOG
- Czyszczenie pojemników półpodziemnych usytuowanych w Eko-punktach na terenie miasta Koszalina i gminy Sianów .
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Przebudowa DW 171 odc. Sikory - Czaplinek
- Urządzenie dróg płytami: Część nr 1: Remont ulicy Kwiatowej w Koszalinie Część nr 2: Remont ulicy Migdałowej w Koszalinie - etap II Część nr 3: Remont ulicy Mirtowej 1-11C w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów przenośnych - laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
- Dostawa sprzętu komputerowego
- "Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, serwera plików z dyskami, komputerów przenośnych z oprogramowaniem biurowym oraz zestawu prezentacyjnego"
- Dostawa komputerów stacjonarnych dla Instytutu Bezpieczeństwa i Informatyki
- 1-MODERNIZACJA MAŁEJ SALI NARAD ,UL.PARTYZANTÓW 2 2- PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POKOJU 111 NA POTRZEBY POKOJU INFORMATYKÓW WRAZ Z PRZEBUDOWA NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ , UL.PARTYZANTÓW 2
- Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Humanistyki Cyfrowej i Działu Księgowości Projektowej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.