eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa systemu automatyzacji obiegu wniosków kredytowych (workflow kredytowy) w Banku Gospodarstwa Krajowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Warszawa: Budowa systemu automatyzacji obiegu wniosków kredytowych (workflow kredytowy) w Banku Gospodarstwa Krajowego
Numer ogłoszenia: 266861 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, 5965980, fax. 022 6270378,6270479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa systemu automatyzacji obiegu wniosków kredytowych (workflow kredytowy) w Banku Gospodarstwa Krajowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie w jednostkach organizacyjnych Banku zautomatyzowanego procesu obiegu dokumentów kredytowych, wykorzystywanych w procesie kredytowym, opartego o ogólny mechanizm workflow umożliwiający dowolne modelowanie procesów obiegu dokumentów oraz stworzenie elektronicznej biblioteki dokumentów. System będzie wykorzystywany w Centrali w Warszawie (minimum w 12 departamentach) oraz w oddziałach zlokalizowanych w różnych miastach Polski (minimum 27 oddziałów)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.21.23.11 - Usługi opracowywania oprogramowania do zarządzania dokumentami 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 19.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają nastepujące warunki: 1) warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) warunek doświadczenia zawodowego: Zamawiający wymaga wykazania wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego (1) zamówienia na wykonanie i wdrożenie systemów informatycznych w obszarze ryzyka kredytowego w instytucji finansowej, wykonanego z należytą starannością, o wartości zamówienia co najmniej 300.000,00 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00 groszy). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w.wym warunek mogą spełnić łącznie. 3) warunek ubezpieczenia: W dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych 00 groszy). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w. wym. warunek mogą spełnić łącznie. Ponadto wykonawca musi potwierdzić spełnienie warunków przedmiotowych, załączając do oferty dokumenty, o których mowa w następnej sekcji ogłoszenia oraz w części XII siwz. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Spełnienie warunków opisanych w części VIII siwz należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 i 3 do oferty oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części X siwz. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. 4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg załącznika nr 2 do oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień dotyczących wykonania i wdrożenia systemów informatycznych w obszarze ryzyka kredytowego w instytucji finansowej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorcy, wg załącznika nr 3 do oferty. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że wymagane w części VIII siwz ust. 1 pkt. 2) zamówienie zostało wykonane należycie. 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości określonej w części VIII ust. 1 pkt 3 siwz. Do oferty należy również załączyc dokumenty określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW PRZEDMIOTOWYCH: 1. Opis oferowanego rozwiązania, który winien być dołączony do oferty jako załącznik nr 4. 2. Formularz oferty technicznej. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę 3 tabeli Formularza oferty technicznej (załącznik nr 4 do siwz) oraz, w sposób opisowy, pozostałe sekcje tego Formularza. Po uzupełnieniu Formularz oferty technicznej winien być dołączony do oferty jako załącznik nr 5. 3. Specyfikacja możliwych mechanizmów pobierania danych z systemów wewnętrznych Zamawiającego do Systemu obsługującego workflow kredytowy dołączona do oferty jako załącznik nr 6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach,jakie powinien dostarczyć wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP znajdują się w siwz (część XIII)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Kryterium techniczne - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Godpodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, Departament Eksploatacji Systemów Teleinformatycznych (DEST), I piętro, pok. 154 (sekretariat DEST)..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Departament Eksploatacji Systemów Teleinformatycznych Al. Jerozolimskie 7, I piętro, pok. 154..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.