Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-11
Poznań: Realizacja poligraficzna Biuletynu Parków Krajobrazowych Wielkopolski
Numer ogłoszenia: 266785 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego , Plac Wolności 18, 61-739 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 65 54 650, faks 61 65 54 652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpkww.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja poligraficzna Biuletynu Parków Krajobrazowych Wielkopolski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja poligraficzna Biuletynu Parków Krajobrazowych Wielkopolski 1) nakład - 500 egzemplarzy, 2) parametry techniczne wnętrza: format - B5, przygotowanie do druku, druk, prace introligatorskie, prace techniczne, łamanie (kolumna 126x198 mm w tym żywa pagina, czcionka krój Times tekst podstawowy 10,5 pkt), druk na papierze offsetowym kl. III 80 g, ark. druk ok.10,0, 4 strony działowe w 2 kolumnach, wklejki - 8 stron, kolor (4+4) druk na kredzie połyskowej 135 g, oprawa bezszwowa, blok książki obcięty z 3 stron do formatu 165x 235 mm. 3) parametry techniczne okładki: druk 2-stronny, kolor (2+1), na kartonie dwustronnie kredowym 240 g, folia połyskowa. Przed drukiem wymagana akceptacja Redaktora Naczelnego prof. Kazimierza Zimniewicza. Wybrana firma otrzyma materiały na nośniku cyfrowym. 2. Druk kalendarza 1) nakład - 1000 egzemplarzy, 2) parametry techniczne: format po obcięciu 42x61 cm, druk kolor (4+0) na kredzie, folia połyskowa, górą i dołem listwa (u góry uszko do zawieszenia)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 79.82.23.00 - Usługi składania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2 nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3 spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena ww. warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia druk ZP-17.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2 nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3 spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena ww. warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia druk ZP-17.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2 nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3 spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena ww. warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia druk ZP-17.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2 nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3 spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena ww. warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia druk ZP-17.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2 nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3 spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena ww. warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia druk ZP-17.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpkww.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Parków Krajobrazowych
Województwa Wielkopolskiego
Pl. Wolności 18
61-739 Poznań
pok. 313.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 08:00, miejsce: Pl. Wolności 18 61-739 Poznań pok. 313.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania informacyjnego wykonawców. Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art. 38 ust. 1 i 2 ustawy. Pytania i wnioski o wyjaśnienia mogą być przesyłane za pomocą poczty elektronicznej. Wszelkie informacje dotyczące zamówienia oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można uzyskać u p. Pawła Śliwa, tel. 061 65 54 650 e-mail: zpkww_sekretariat@zpkww.pl , pok. 313, w godzinach 8.00 - 14.00. Wszelkie informacje dotyczące postępowania zamawiający będzie przekazywał oferentom za pośrednictwem poczty elektronicznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu w Strefie Płatnego Parkowania na terenie Wildy i Łazarza w Poznaniu.
- DOSTAWA Leków do programów lekowych - Darbopoetinum Alfa
- Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w : WCO Poznań, ul. Garbary 15 , WCO, Ośrodek Radioterapii w Kaliszu, ul. Bydgoska 12, WCO, Ośrodek Radioterapii w Pile, ul. Rydygiera 1.
- "Dostawa mikroskopu sił atomowych (AFM) o zakresie minimalnym zakresie pracy 100 um x 100 um x 12 um wraz ze szkoleniem, oprogramowaniem i darmową dożywotnią licencją dla Politechniki Poznańskiej"
- Dostawa naczyń i sztućców z tworzywa wielokrotnego użytku
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Sukcesywne wykonanie, druk i dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych
- Druk i dostarczenie wydawnictwa pn.: "Perły Architektury Bielska-Białej".
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Wykonanie usługi drukowania wydawnictwa "Jedzenie w sztuce"
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: Usługi korektorskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.