eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ód¼ › ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, przewozu i przechowywania zw³ok pacjentów zmar³ych w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym nr 5 w £odzi - PN / XXXVII / 2008

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-10-15

£ód¼: ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, przewozu i przechowywania zw³ok pacjentów zmar³ych w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym nr 5 w £odzi - PN / XXXVII / 2008
Numer og³oszenia: 266733 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: nieobowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 5 im. gen. dyw. Boles³awa Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w £odzi , Pl. gen. Józefa Hallera 1, 90-647 £ód¼, woj. ³ódzkie, tel. 042 6393094, fax. 042 6393096.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.usk5.umed.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, przewozu i przechowywania zw³ok pacjentów zmar³ych w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym nr 5 w £odzi - PN / XXXVII / 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, przewozu i przechowywania zw³ok pacjentów zmar³ych w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym nr 5 w £odzi. Szacunkowa ilo¶æ us³ug - 100. Szacunkowa warto¶æ zamówienia netto: 1 601,38 PLN.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.37.00.00 - Us³ugi pogrzebowe i podobne .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postêpowaniu

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: 1.1. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 1.2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek okre¶lony w art. 22 ust. 1, pkt. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, je¿eli prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie objêtym przedmiotowym zamówieniem . 3. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek okre¶lony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, je¿eli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie minimum 3 ¶wiadczenia, z których ka¿de odpowiada³o rodzajem i warto¶ci±, ¶wiadczeniu stanowi±cemu przedmiot zamówienia. 4. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek okre¶lony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, je¿eli Wykonawca posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow±, zapewniaj±ce wykonanie zamówienia w wysoko¶ci co najmniej 10% ceny oferty. 5. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek okre¶lony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29.01.2004 r., je¿eli w stosunku do Wykonawcy nie zachodz± przes³anki okre¶lone w art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 6. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie zgodnie z formu³± - spe³nia-nie spe³nia -, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach z³o¿onych przez Wykonawców. Z za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ powy¿sze warunki Wykonawca spe³ni³. Nie spe³nienie choæby jednego z powy¿szych warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± (Za³±cznik nr 1 - Ogólny formularz oferty) nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia: 1.1. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - Za³±cznik nr 2; 1.2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2. W przypadku sk³adania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 1.1. i 1.2 sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 3. O¶wiadczenie nale¿y sporz±dziæ na za³±czonym druku lub na w³asnym z identyczn± szat± graficzn±. 4. Dokument wymieniony w pkt. 1.2. nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej przez Wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em. 5. Wykonawcy, maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowi±zani s± z³o¿yæ odpowiednio dokumenty okre¶lone w §2 Rozporz±dzania Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz.U. 87 poz. 605 z 2006 roku)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk5.umed.lodz.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 5 im. gen. dyw. Boles³awa Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w £odzi 90-647 £ód¼, pl. gen. Józefa Hallera 1 Dzia³ Zamówieñ Publicznych pok. 227.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 5 im. gen. dyw. Boles³awa Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w £odzi 90-647 £ód¼, pl. gen. Józefa Hallera 1 Dzia³ Zamówieñ Publicznych pok. 227.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.